۵۱۹۶۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مدافع نفت آبادان: به بهبود جایگاه‌مان امیدوارم

مدافع تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امیدوارم در مصاف با فولاد در داربی خوزستان، به پیروزی برسیم و به جایگاه تک‌رقمی نزدیک شویم.

خبرگزاری ایسنا: مدافع تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امیدوارم در مصاف با فولاد در داربی خوزستان، به پیروزی برسیم و به جایگاه تک‌رقمی نزدیک شویم.

حسین بغلانی در خصوص نتایج خوب هفته‌های اخیر این تیم در لیگ برتر، اظهار کرد: نیم‌فصل اول برخلاف خیلی از حرف‌ها که می‌گفتند که نفت آبادان آسانسور لیگ برتر است، توانستیم از سه بازی اول‌مان که سخت هم بودند، هفت امتیاز بگیریم که تقریبا انتظارات آبادانی‌ها برآورده شد و هواداران شاهد تغییر و تحول در تیم بودند.

وی خاطرنشان‌کرد: در نیم‌فصل اول، ۱۶ امتیاز کسب کردیم و در نیم‌فصل هم با نظر مدیریت، کادر فنی تیم تغییر کرد و فیروز کریمی که کاربلد و با دانش است، سرمربی شد و تغییر و تحولی هم در تیم ایجاد شد.

این بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان افزود: در بدو ورود آقای کریمی، یکی در میان نتیجه می‌گرفتیم و بالا و پایین داشتیم تا این‌که با تعطیلی یک ماهه لیگ، توانستیم کار بدنی انجام دهیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم و برخلاف آن‌چه که گفته می‌شد نفت آبادان به لیگ یک سقوط می‌کند، توانستیم در نیم‌فصل دوم که امتیاز گرفتن خیلی سخت است، نتایج لازم را بگیریم. اکنون هم شرایط‌مان خوب است و ماندن‌مان در لیگ قطعی شده است. ان‌شاءالله در ادامه بتوانیم جایگاه‌مان را تک‌رقمی کنیم که به رسیدن به این مهم نیز امید داریم.

وی بیان کرد: نفت‌آبادان یک تیم ریشه‌ای است و حیف است که یک سال لیگ برتر باشد و دو سال در لیگ یک کار کند. چرا تیم پرطرفدار نفت آبادان نباید مانند تیم تراکتورسازی باشد که وقتی به لیگ برتر آمد، هر سال مدعی قهرمانی بوده و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته است؟ تنها دلخوشی آبادانی‌ها همین فوتبال است، پس باید به این تیم برسند. مسوولان باید یک تیم خوب برای فصل آینده آماده کنند تا طی دو سه سال آینده، یک قهرمانی کسب کند و باعث شادی دل آبادانی‌ها شود.

بغلانی در خصوص دیدار این تیم در داربی خوزستان با فولاد هم گفت: فولاد رقیب سنتی نفت آبادان است و همیشه بازی تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان حساس بوده و در آن کُری هم وجود داشته است. امیدوارم که شاهد بازی خوبی باشیم و مطمئن باشید که برای این دیدار برنامه خاصی داریم. امیدوارم که ما در این بازی به پیروزی برسیم و به جایگاه تک‌رقمی نزدیک شویم.

وی در خصوص ادامه همکاری با نفت‌ آبادان هم عنوان کرد: امسال قراردادم با نفت آبادان تمام می‌شود. من چندین سال است که در خدمت نفت‌آبادان بوده‌ام و هر سال پیشنهادهایی داشته‌ام ولی همیشه نفت آبادان را ترجیح داده‌ام. اکنون هم یکی دو پیشنهاد دارم ولی باید لیگ به پایان برسد تا در خصوص فصل آینده تصمیم بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج