جاباما
۵۱۹۷۳۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

نقشه اخاذی ۲۰۰ میلیونی دو زن از مرد تنها

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: دو زن که به بهانه آشنایی با مرد تنها تصاویر خصوصی او را به دست آورده و او را تهدید به انتشار تصاویر کرده بودند، قبل از اخاذی میلیونی دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: دو زن که به بهانه آشنایی با مرد تنها تصاویر خصوصی او را به دست آورده و او را تهدید به انتشار تصاویر کرده بودند، قبل از اخاذی میلیونی دستگیر شدند.

سرهنگ جواد جهانشيرى گفت: با طرح شكايت مرد ميانسال مبنى بر مزاحمت و تهديد به انتشار تصاوير خصوصى‌اش در فضاى مجازى، رسيدگى به موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: شاكى كه مدتى پيش همسرش را از دست داده بود و تنها زندگى مى‌كرد در اظهارات اوليه به كارشناسان پليس فتا گفت، در يكى از شبكه‌هاى اجتماعى خانمى خود را به من نزديك كرده و وقتى متوجه تنهاى‌ام شد، پيشنهاد ازدواجم را پذيرفت و براى آشنايى بيشتر از من عكس خصوصى و محرمانه خواست و پس از به دست آوردن عكس‌ها، مرا تهديد به انتشار تصاوير در محل كار و فضاى مجازى نموده‌است و در قبال عدم انتشار اين عكس‌ها ۲۰۰ميليون تومان وجه درخواست كرده‌است.

اين مقام انتظامى ادامه داد: كارشناسان پليس فتا بلافاصله با اقدامات فنى و عمليات زبده پليسى توانستند رد متهم را در فضاى سايبر شناسايى و با هماهنگى قضايى متهم را كه زنى جوان بود دستگير و به مكان پليس فتا منتقل کردند.

متهم كه زنى ۲۹ ساله بود در مواجه با ادله فنى، جرم خود را پذيرفت و اعتراف كرد، به پيشنهاد دوست خود كه مستاجر شاكى است دست به چنين اقدامى زدم و قرار گذاشتيم در صورت موفق شدن در اين معامله پنجاه -پنجاه گير هر كداممان بيايد.

سرهنگ جهانشيرى در رابطه با همدست متهم نيز كه مستاجر شاكى از كار درآمده بود، افزود: اين متهم كه زنى ۵۷ ساله بود در رابطه با علت دشمنى‌اش با شاكى گفت، "سر مسائل مالى و يك سرى رفتارهاى سخت‌گيرانه با صاحبخانه به اختلاف خورديم و در اين دعوا علاوه بر پسرم كه مصدوم شده‌بود من نيز از سوى صاحبخانه سيلى محكمى خوردم و براى گرفتن انتقام از وى اقدام به كشيدن نقشه‌اى براى به دام انداختنش کردم.

رئیس پليس فتا استان خراسان رضوى تصريح كرد:دو متهم با توجه به مستندات موجود و تكميل پرونده جهت سير مراحل قضايى به دادسرا معرفى شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیرمرد تو دیگه بیخیال دوست یابی فضا مجازی شو!!!!

    • رادین

      تصاویر خصوصی یعنی چی ؟؟؟؟
      روسری سرش نبوده عایا؟؟؟؟
      یعنی پیرمرد لخت شده و ......سلفی گرفته برا زنه فرستاده ؟؟؟؟
      به حق چیزای ندیده و نشنیده

    • بدون نام

      ببین چه عکسایی داده که میشده با اون عکس ها از اخاذی کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج