۵۲۰۰۷۳
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

زن جوان: شوهرم طمع پول دارد طلاق می‌خواهم

مرد جوان وقتی به همسر جدیدش گفت از زن سابقش جداشد چون او را دوست نداشت و فقط ثروتمند بود، دچار چالش جدیدی شد و این‌بار همسر جدیدش درخواست طلاق کرد.

روزنامه شرق: مرد جوان وقتی به همسر جدیدش گفت از زن سابقش جداشد چون او را دوست نداشت و فقط ثروتمند بود، دچار چالش جدیدی شد و این‌بار همسر جدیدش درخواست طلاق کرد.
زن جوان زمانی‌که علت جدایی شوهرش از همسر سابقش را فهمید، دیگر نتوانست به زندگی مشترک با او ادامه دهد. این زن ثروتمند وقتی متوجه شد شوهرش فقط به خاطر پول با همسر سابقش ازدواج کرده بود، اعتمادش را نسبت به او از دست داد و تصمیم به جدایی گرفت.
زن جوان درباره علت درخواست طلاقش به قاضی شعبه ٢٦٨ دادگاه خانواده گفت: روزی که با مهرداد آشنا شدم او یک بار ازدواج کرده و در دوران عقد از همسرش جدا شده بود. مهرداد برایم تعریف کرد که چقدر از دست همسرش و خانواده همسرش عذاب کشیده و در نهایت مجبور به جدایی شده است. او چنان ماجرای سوزناکی برایم تعریف کرد که دلم برایش سوخت و حتی از همسر سابقش هم متنفر شدم.

من خانواده ثروتمندی داشتم و ازدواج هم نکرده بودم. برای همین به خاطر انتخاب او با خانواده‌‌ام به اختلاف خوردم. ولی به مهرداد اعتماد کرده بودم و نسبت به انتخابم هیچ شکی نداشتم. همین شد که با اصرار من خانواده‌‌ام هم راضی شدند و زندگی مشترک ما آغاز شد.

از وقتی زندگی مشترک ما آغاز شد تا همین حالا که ١٠ ماه می‌گذرد من و مهرداد هیچ مشکلی با هم نداشتیم. او همیشه به من محبت کرده و اجازه نداده در زندگی مشترک کمبودی احساس کنم.
اما چند وقت پیش موضوعی را متوجه شدم که به‌شدت شوکه‌‌ام کرد و باعث شد اعتمادم به مهرداد را به‌طور کامل از دست بدهم. من متوجه شدم همسر سابق مهرداد که از خانواده خیلی ثروتمندی بوده، زمانی‌که متوجه می‌شود مهرداد فقط به خاطر پول با او ازدواج کرده، درخواست طلاق می‌دهد و جدا می‌شود.
این یعنی تمام داستانی که مهرداد از بی‌مهری‌های همسر سابقش و خانواده‌اش به من گفته بود، دروغ بود. حتی خود مهرداد هم انکار نکرد و گفت بدون علاقه و تنها به خاطر پول همسر سابقش با او ازدواج کرده بود.
از وقتی این موضوع را شنیدم به‌شدت ناراحت شدم و احساس می‌کنم مهرداد مرا هم فقط به خاطر ثروت خانواده‌‌ام انتخاب کرده است. برای همین با اینکه تا امروز با او به هیچ مشکلی برنخوردم، اما دیگر نمی‌توانم در کنارش زندگی کنم.
مرد جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی باور کنید که من عاشق همسرم هستم و به ثروت او کاری ندارم. حتی حاضرم هر امتحانی که او بخواهد پس بدهم. من صادقانه به او گفتم که همسر اولم را دوست نداشتم و پول و ثروتش وسوسه‌‌ام کرد. ولی بیتا را دوست دارم و نمی‌خواهم او را طلاق دهم. او دچار سوء تفاهم شده و به من اعتماد ندارد، اما من حاضرم هرکاری کنم تا باز هم به من اعتماد کند.

در پایان قاضی تلاش کرد تا زن جوان را از جدایی منصرف کند، برای همین رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بابا!!!!!!!!
      امان از دهانی که بی موقع باز شود

    • بدون نام

      واقعا

    • بی دل

      این خانم کاملاً درست میگه، چطوری در این دوره و زمونه همسر پول دار قسمت این آقا میشه!!! این آقا به احتمال قریب به یقین همسر خود را ردیابی کرده و دنبال پول اون است!!!

    • بدون نام

      عجب زن دیوانه ای یعنی میخواستی عاشق فقرت باشه
      داری که داری مال خودته

    • بدون نام

      بنده خدا زن من از فقرم درخواست طلاق نمود ولی شکر خدا با پادرمياني بزرگان اقوام منصرف شد برایم جالب و عجیب است

    • حدیث

      اخه احمق این چه حرفی بوده ب زنت زدی ؛خب منم باشم شک میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج