adexo3
۵۲۰۱۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لوو، گزینه‌ی اصلی جایگزینی زیدان در رئال

از سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت رئال مادرید در صورت برکناری زیدان سخن به میان می‌آید.

ایسنا: ‌به نقل از بیلد، شکست رئال مادرید در ال کلاسیکو زنگ خطر را برای زین الدین زیدان به صدا در آورده و این احتمال وجود دارد تا این مربی فرانسوی در پایان فصل از هدایت رئال کنار گذاشته شود.

رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته و در رقابت‌های لالیگا هم اگر بازی عقب افتاده خود را ببرد با سه امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر قرار خواهد گرفت. قهرمان شدن کهکشانی‌ها در هر کدام از این دو رقابت بزرگ سران این تیم را وادار به تمدید قرارداد زیدان می‌کند اما در صورتی که رئال در هر دو جام ناکام ماند در این حال احتمال اخراج زیدان زیاد است.

روزنامه سرشناس بیلد آلمان از یواخیم لوو به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت رئال مادرید یاد کرد و نوشت که به احتمال خیلی زیاد لوو در صورت برکناری زیدان هدایت رئال را بر عهده می‌گیرد.

روزنامه آس اسپانیا هم یواخیم لوو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان را به عنوان یکی از گزینه‌های جدی جایگزینی زیدان معرفی کرد. البته آس از پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام و آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی هم به عنوان دیگر گزینه ها یاد کرد.

یواخیم لوو از سال ۲۰۰۶ تا الان هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان را برعهده دارد و سابقه قهرمانی با این تیم در جام جهانی را در کارنامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج