جاباما
۵۲۰۲۳۸
۸۱ نظر
۵۰۰۷
۸۱ نظر
۵۰۰۷
پ

اطلاعیه دفتر احمدی‌ نژاد خطاب به صدا و سیما

دفتر احمدی نژاد با انتشار اطلاعیه ای خطاب به رییس سازمان صدا و سیما، نسبت به آنچه دروغ پرداکنی و وارد آوردن اتهامات بی پایه و اساس از سوی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به او خوانده هشدار داد.

سایت دولت بهار: دفتر احمدی نژاد با انتشار اطلاعیه ای خطاب به رییس سازمان صدا و سیما، نسبت به آنچه دروغ پرداکنی و وارد آوردن اتهامات بی پایه و اساس از سوی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به او خوانده هشدار داد و با استناد به قانون اساسی، قانون مدنی و قانون حقوق شهروندی تاکید کرد که در صورت چنین رفتاری، باید وقت پاسخگویی به اتهامات وارده از سوی رسانه ملی در نظر گرفته شود.

متن کامل اطلاعیه ی دفتر احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
جناب آقای علی عسگری رئیس محترم سازمان صدا و سیما
سلام علیکم

حضرت عالی به خوبی واقفید که رسالت صدا و سیما ، صیانت از ارزش ها و آرمانهای الهی و انقلابی و منافع و خواست عمومی ملت و پاسداری از اخلاق و اخلاق مداری است.

مسئولیت صدا و سیما به قدری سنگین است که امام راحل(ره) آن را دانشگاه عمومی نامیده اند.

متاسفانه در طول هشت سال دولت های نهم و دهم ، به ویژه سالهای ۹۰ تا ۹۲ و علیرغم حمایت های گسترده دولت از صدا و سیما ، اکثرا درمقاطع حساس ، ملت شاهد عدول آن سازمان از رسالت و مسئولیت خطیر آن بودند تا جائیکه آن سازمان را در برابر دولت برآمده از آراء مردم ایستاده و صداهای سرشار از تهمت و افترا و فاقد منطق ، مخالفان را در بالاترین سطح منعکس می کرد. افرادی از رانت و مجوز ویژه برخوردار بودند تا هر لحظه رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ و دولت او را مورد تاخت و تاز قرار دهند.

در دوره انتخابات سال ۸۸ نیز صدا و سیما تمام ادعاها و اقدامات و افترائات رقبا و مخالفان را کاملا پوشش داده و با صدای خودشان منتشر می کرد.

از اوایل سال ۱۳۹۰ تا کنون نیز با زیرپا گذاشتن همه موازین اخلاقی و انسانی، صدها بلکه هزاران ساعت تریبون آزاد در اختیار مخالفان قسم خورده رئیس دولت قبل و همکارانش قرار داد تا بی محابا و بدون هراس از هرگونه تعقیب و با احساس مصونیت و حمایت کامل و با انتشار آمار و ارقام و اختیار دروغ ، صدها تهمت و افترا و نسبت های ناحق به خادمان پاک مردم در دولت قبل حواله نمایند. از آخرین موارد فضاحتی بود که در جریان ثبت نام جناب آقای بقایی بروز کرد.

به راستی که مردم شاهد یک انتقام کشی و عقده گشایی تاریخی و کم نظیر بودند که ذکر موارد آن مثنوی هفتاد من کاغذ می شود. البته به فضل الهی اکثریت قاطع ملت عزیز ایران بسیار آگاهند و هیچ گاه این اتهامات را قبول نکردند و با ابراز ارادت خالصانه و بزرگوارانه خود به خادمان ، نظر و احساس خود را بیان داشته و می دارند.

همه این ها در شرایطی بود که علیرغم درخواست های متعدد کتبی و شفاهی کوچکترین فرصت برای پاسخگویی اختصاص نیافت.

همه این رفتارها بر خلاف صریح آرمان آزادی خواهی و عدالت طلبی و دین مداری انقلاب سال ۱۳۵۷ است.

فرمان امام راحل ، نظر مقام معظم رهبری و قانون اساسی همواره بر رعایت اخلاق و عدالت و حیثیت افراد تاکید داشته اند. همه این ها در حالی اتفاق می افتد که تمام کسانی که به دستاوردهای جمهوری اسلامی افتخار می کنند در ذکر مصادیق ، خدمات دولت قبل را برمی شمارند.

از آنجا که مقام معظم رهبری اعلام کرده اند که فقط مسئول سازمان صدا و سیما را نصب میکنند ودخالتی در امور آن ندارند، معلوم نیست مظلومان و کسانی که با سخیف ترین رفتارها مورد هجوم قرار گرفته و می گیرند، به کجا باید شکایت یا مراجعه نمایند. تجربه نشان داده است قوه قضاییه مرجع امینی برای رسیدگی به امور نیست. ضمن اینکه هیچ مرجعی برای رسیدگی به تخلفات آن قوه نیز وجود ندارد.

شنیده می شود که برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری بنا دارنداز همان رویه سیئه دروغ وتخریب علیه دولت مردمی و انقلابی قبل بهره برداری نمایند. البته بر ملت معلوم است که آنان هیچ عقبه و سابقه و کارنامه قابل قبولی در خدمت صادقانه و موثر به مردم ندارند و می خواهند صرفا با تخریب برای خود حیثیت جست وجو کنند.

جناب آقای عسگری!

با تاکید مجدد بر اینکه آقایان احمدی نژاد و بقایی هیچ نماینده ای در بین کاندیداهای موجود ندارند و از هیچ کدام آنها نیز حمایت نخواهند کرد، به صراحت اعلام می داریم که به استناد اصول متعدد قانون اساسی، قانون مدنی و حقوق شهروندی، صدا و سیما مکلف است در صورت ورود کاندیداها به دروغ پراکنی و ایراد تهمت و افترا ، معادل همان زمان را در اختیار دولت قبل و کسانی قرار دهد که مورد ظلم ناجوانمردانه قرار گرفته اند.

این یک خواهش یا استدعا نیست بلکه یادآوری یک حق و از حقوق اساسی ملت است که حاکمان موظف و متعهد به صیانت از آن هستند.

توهین کاندیداها به دولت قبل در اصل توهین به ملت است. گروههای کثیری از مردم در دیدار با جناب آقای احمدی نژاد بر این نکته تاکید دارند و میخواهند که به توهین ها و افترائات پاسخ داده شود و اصرار دارند که ایشان از عملکرد دولتشان دفاع کنند.

دفاع از عملکرد دولتهای نهم و دهم و در حقیقت دفاع از مردم و رای آنهاست و آقای احمدی نژاد مصمم اند که به این خواست مردم به طور جدی جامه عمل بپوشانند.

انتظار دارد که شاهد رفتار صحیح و عادلانه رسانه ملی باشیم و به گونه ای عمل شود که اعتبار صدا و سیما ، بیش از این مخدوش نشود و به سطح یک سایت خبری وابسته به یک حزب دسته چندم تنزل نیابد.

از خداوند منان توفیق همگان را در انجام وظایف و پاسداری از حق و عدالت مسالت داریم.

دفتر رئیس دولت های نهم و دهم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گلم کسی که به تو نگفته بالا چشمت ابرو

    • بدون نام

      درود بر احمدي نژاد اگرهم فرصت جوابگويي به شما ندادند ما خودمان ميدانيم كه كار كرده و كي كار نكرده خداوند حافظ شما باشد در همه امور انشاءاله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به قول اون از یاد رفته: آبو بریز اونجاییت که میسوزه

    • سامیره

      خخخخخ
      خدایا اینو شفا بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا ؟ دوره هم میخندیم بهش

      • Mزهرا

        متاسفانه امکان پذیر نیست ، همین جوری باید تحملش کنیم :))

    • بدون نام

      حرف نزنه میمیره

    • بدون نام

      شما چی کاره هستین که توی همه کارها دخالت میکنید؟!!
      چرا دیت از سر ما برنمیدارین آقای احمدی نژاد؟!!

    • اشکان

      پس اون وقت که به هاشمی تهمت میزدی چرا وقت ندادی از خودش دفاع کنه اقای عدالت خواه!!!!

      پاسخ ها

      • Mزهرا

        آخه اون موقع هنوز آقای روحانی منشور حقوق شهروندی رو تدوین نکرده بود. مگه ندیدی گفته بر اساس قانون حقوق شهروندی این حق رو دارم.:)))

    • علی

      واقعا خدایا جای حق نشستی کسی که با بگم بگم افکار عمومی را درست یا نادرست درحد ویابیحد بخود جلب نمود ورای اورد حالا توقع عدل وانصاف دارد که البته درست است واگر هرکدام ازکاندیداها انصاف را رعایت نکنند انها هم ......!!!!؟؟؟

    • علی

      سلام،، مگر شما پایه رییس جمهور شدنت رو حمله و تهمت به هاشمی بنا کردی، به ایشون اجازه دفاع دادید،، اون بنده خدا فقط ده دقیقه وقت پخش زنده از تلویزیون خواست که ندادید.... چاه مکن بهر کسی...

    • بدون نام

      اقای احمدی نژاد مردم هوشیار واگاهن از دروغ گویی های وافترا زنی های اینها هم خسته شدن حرفهای اینها دو زار ارزش نداره

    • بدون نام

      چه جالب، رییس جمهور 8 سال مملکت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌فرمایند «قوه قضاییه مرجع امینی برای رسیدگی به امور نیست.»

    • بدون نام

      اگر ریس جمهور می شد خوب با ترامپ کل کل می کردروترامپ کم می کرد

    • masoud

      محمود که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور محمود گرفت؟ اون موقعی که برای پست و مقام برای مال دنیا حرص و طمع داشتی و با لودر بی اخلاقی از روی همه رد میشدی رو فراموش نکن محمود خان. هر بلایی که سر بقیه آوردی خدا تک تکشو جواب میده. دست من و تو و صدا و سیما نیست. این چوب خداست که این دفعه بدجور صدا داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این شعر رو خیلی بجا آوردید!! دست شما درد نکنه واقعا لذت بردم.

    • بدون نام

      دست از سر مردم بردار

    • تیمور

      یکی نیست بگه اونوقی که به زمین و زمان و زن و مرد تهمت میزدی باید فکر اینجا را میکردی

    • الی

      این دیگه چه رویی داره؟ خواهشا تو اصلا حرف نزن،نگران نباش کسی نمیگه لالی!!این فکر کرده کیه بهش اجازه بدن بیاد حرف بزنه؟ گند زدی به زندگی همه،فقط روستایی ها به تو رای میدن ،بای بای برای همیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من روستايي ام . هيچ وقت بهش راي ندادم هيچ وقت هم راي نميدم . احمدي نژاد دست از سر مردم بردار .

      • بدون نام

        یک روستایی اهل ایتالیا

    • احمد

      درست گفته

    • بدون نام

      در دوره انتخابات سال ۸۸ نیز صدا و سیما تمام ادعاها و اقدامات و افترائات رقبا و مخالفان را کاملا پوشش داده و با صدای خودشان منتشر می کرد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      این آقا تا مردم رو دق نده میمیره

    • بدون نام

      بگم بگم و تهمت هایی که به هاشمی رفسنجانی وارد کرد و فرصت پاسخگویی هم داده نشد یادش رفته

      پاسخ ها

      • سراج

        سلام - آقا/خانم بدون نام
        شما دیگه چی میگی - شما فرزندان مرحوم هاشمی را ندیدی یا هنوز هم نم بینی؟؟

    • بدون نام

      آقای راستگو یادمان نرفته سال ۸۸ که چه تهمتها وافتراها به ایت الله هاشمی دادی ویک ثانیه فرصت دفاع به ان مرحوم ندادید

    • گرشاز

      اون موقع که خودش این اتهامات رو به هاشمی توی صدا و سیما زد مگه فرصت دفاع از خود را به رفسنجانی دادند.. دنیا دار مکافاته...

    • بدون نام

      اقاي مسعود١١/١٩ گل گفتي دمت گرم

    • بدون نام

      درود براحمدی نژاد

    • محمد

      دولت نهم و دهم برمبنای تهمت و افترا و دروغ به بزرگان انقلاب بوجود آمد.

    • ژوکر

      محمود اقا خس و خاشاک تویی دشمن این خاک تویی....

    • حامد

      بسه دیگه برادر من . تا کی میخوای خودنمایی کنی . آقای احمدی نژاد بخدا اگه بری بشنی آروم زندگیت رو بکنی سنگین تری . برو برادر من . برو به زندگیت برس برو به نوه هات برس اون مشاعی رو هم با خودت ببر .

    • بدون نام

      ای بابا دست پیش می گیره که پس نیفته. صدا و سیما که هشت سال مال تو بود

    • بدون نام

      اگر من کاره ای تو این مملکت بودم میدادم کاندیدا ها برای رقابت بیشتر نشونه گیری خودشون را هم به مردم نمایش بدن احمدی نژاد را سیبل میکردم میدادم بزننش!
      اخه تو که خودت 88 به جن و انس و ملائک هم تهمت زدی دیگه این حرفات کجا گذاشته؟

    • بدون نام

      شما در طول 8سال به ملت توهین کردید، افشای کارهای یک دولت توهین به ملت نیست، خدمت به ملت است، جناب آقای احمدی نژاد لطفا بپذیرید که ملت به بلوغ رسیده اند، عوام فریبی تعطیل

    • وجدان

      لطف کن. بروخونتون استراخت کن عصرها هم.برو پارک بامشایی. چوب خدا صداندارد بفکرصدا وسیما هم نباش عوامف بفکراخرت.باش چوب زدی چوب میخوری. ممنون.که ازتهمت ودروع وعوامفریبی میترسی. هیچ کس باهات کاری ندارد جون. بقایی. دیگه بفکرمردم نباش. لالا کن

    • بدون نام

      دست پیش گرفته که پس نیفته... برو عمو توی زباله دان تاریخ.. گندکاریهاتو یادت رفته

    • شهرام

      دوستان مثل اینکه یادشون رفته که در زمان زمامداری خودشون چه ها که نکردند و چه ها که نگفتند. از توهین و افترا به دیگران گرفته تا سفرهای ۱۲۰ نفره به آمریکا برای شرکت در اجلاس سازمان ملل. برادر من مگه سیزده بدر میرفتین؟ چیزی که عوض داره گله نداره. شماها افترا میزدین اما حالا صدا و سیما داره واقعیت شماها رو میگه.

    • بدون نام

      احمدی نژاد مرد روزهای سخت مثل شماها وریس جمهورتان ترسو نبود بیسوادها شماها از سیا ست چی میدانید

    • آیت

      با احمدی نژاد تا آخر ایستاده ایم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیاد ایستادن باعث واریس میشه. از ما گفتن بود.

    • آیت

      با احمدی نژاد تا آخر ایستاده ایم

    • بدون نام

      احمدی نژادی ام

    • بدون نام

      ایا درسال 84و88 که شما این همه تهمت زدید چنین خواسته ای رامطرح کردید برو دیگه ........

    • عباس

      توی همین نامه حداقل 10 تا دروغ گنده گفتی "تریبون آزاد در دولت 9 و 10!!" " دولت خدمت گذار" یا حضرت عباس(ع) آقا من یکی از همین قشر مردمم که می فرمایید و کاملاً هم مشاهده کردم و هم درک کردم که چه به سر ملت و مملکت و ایران آوردید توی همون دولت 9 و 10 . و اگر یک بار دیگه یک اصول گرا رییس جمهور ایران بشه فاتحه ایران و ایرانی خونده شده

    • هموطن

      الان موقع اینه که اون آبی که خودتون میدیونید کجا بریزید استفاده کنید

    • بدون نام

      باباجان بیدار شو دیگه گذشت اون زمان رویاهات تمام شدن

    • Jasem

      شاید زمانی بگذرد ... علومی پیشرفت کند ... قیافه و ظاهر آدمها عوض شود
      اما بعید میدونم در کشوری جهان سومی مردمی عوض شوند و دست از عامیت و بی خردی خود بردارند . مردمی که همیشه در تشخیص بد و خوب عاجز هستند و همیشه سوار بر هیجان های تبلیغاتی و کاذب هستند و عین عروسک خیمه شب بازی حرفهای خائنین رو در خیابانها عربده میکشند.
      انتظار تغییراز این ملت انتظاری عبس و بیهوده است.

      پاسخ ها

      • ایرج

        درود بر تو جاسم عجب زیبا و جامع و کامل حق مطلب و واقعیت محض را در رابطه با ما مردم گفتی اقعا تا به امروز که 48 سال از عمرم میگذرد تعریفی به این زیبای از فرهنگ خودمان نشنیده بودم.مرسی

    • بدون نام

      منفورترین رئیس جمهوری که تاریخ به خودش دیده.

    • محمدرضا بختیار

      آقای احمدی نژاد با اکیپ خاصش فکر کرده فرماندهی لشکر بر عهده اش هست که با تاکتیکها و پدافند عامل و غیر عامل پیروز معرکه بشه آقای احمدی نژاد شما همان فردی نیستی که با تاکتیک اجرایی کردن یارانه45000تومانی به استراتژی در آمد دولت دست زدید و از جیب ملت ماهی 70000هزار تومان حداقل برداشت کردید آیا با حذف یارانه کالاها قیمتشان چند برابر نشد آیا نان 25تومانی امروز400تا 1000نشده

    • اکوان دیو

      بزک نمیر بهار میاد ، نامه محمودچوخان از لای درمیاد ، عجبا واقعا خجالت نمیکشی بقول سعیدحدادی گندم کیه خوردی ..... کوچولو تازه اولشه مانده سرخیابون محلتون باگوجه ازت استقبال کنن البته قضیه شمامثل اکوان دیوه هرچی بگه برعکسه الحمدلله سکوت ومظلومیت هاشمی باعث محبوبیتش شد ووراجی وحرافی دروغ وچوخان تو باعث محرومیتت شد ....

    • ایرانی

      مگه سند شش دانگ ایران رازدن به نامت بروبشین داخل خونت جرکه بنداز ببین کی چقدر برده که سهمت را بگیری کلاه سرت نره

    • التفات ارفعی

      آقای احمدی نژاد یادش رفته که هشت سال صداوسیما ازش طرفداری کرد وبه هیچ کس اجازه صحبت ودفاع نداد .....

    • ابراهيم

      ار در خانه كس است يك حرف بس است:
      ششصد ميليارد دلار در امد اقاى احمدى نژاد و يارانش كه متعلق باين ملت بود چه شد؟؟؟؟؟
      ٦٠٠،٠٠٠،٠٠٠.٠٠٠ دلار
      اى بيخبران كه از احمدى نژاد طرفدارى ميكنيد! يا شريك اين پولها بوديد يا سواد درست و حسابى نداريد و اين اعداد و ارقام برايتان نامغهوم است!
      عجبا!!!!

    • Reza

      ززززززرررررررششششششکک

    • ميلاد

      سلام به دوستان عزيزي كه نظر بنده رو ميخونند
      آقاي احمدي نژاد دوستانه ي پيشنهاد بهت ميكنم از من بپذير بخدا قسم بجاي اينكه شب و روز دنبال اثبات خودت ميگردي كه چه ها كردي و نكردي بهت پيشنهاد ميكنم بيا و از تمام ملت ايران بابت اون بلاهايي كه هشت سال سرشون اوردي معذرت خواهي كن بگو ملت عزيز حلالم كنيد و منو ببخشيم و براي هميشه از صحنه سياست برو بيرون شايد اينطوري ببخشيم شما رو در غير اينصورت هر چي دست و پا بزني كه خودت رو بيشتر ثابت كني بيشتر در لجن فرو ميري.

    • مخسن

      روحیه خراب کردن دیگه قدیمی شده و آقای احمدی نژاد خوب میداند پیام های بدون نام که زیاد میشود از کجا میآید . بهر حال مرد سیاستمداری است و افکار عمومی هم که با این روش اطلاعات نمیگیرند پس بهتر است بیشتر به فکر مردم باشید تا زحماتتان بی ارزش نشود .

    • شیدا

      دیگه خیلی داری خودتو خراب میکنی

    • مجتبی

      چوب خدا بی صداست یادت رفته چی ها به خانواده هاشمی و ناطق نوری گفتی حالا داشته باش

    • بدون نام

      یه جوری گفته افرادی که دروغگویی و عقبه شان و اینکه کاری نکردند برای مردم که حالا انگار خودش چی هست! کم خودت دروغ گفتی وبد کردی در حق کشور و ملت که الان هی نظر میدی تو اگر واقعا کاری نکرده بودی هی نمیومدی بگی دولت من فلان دولت من بهمان ما خوبیم ما اینکارو کردیم اون کارو نکردیم! حنات دیگه رنگی نداره جناب این دروغ نباف!

    • Ali

      اینقده نامه بده و بنویس تا جوهردونت خشک بشه. چه القابی برای خودش قایل میشه. ای پدیده هزاره سیم ای سخرهگو ای نورانی اینقدر بزا خودت نوشابه بازکردی باورت شده پدیده هزاره سومی اینقده بنویس تا روح متوهمت اروم شه ممولی جون ملولتم

    • بدون نام

      واقیعت اینه من از سیاست چیز زیادی نمیدونم... فقط این رو میدونم از وقتی احمدی نژاد ماهی ۴۵تومن بهمون صدقه داد دیگه طعم همه چیز از کامم رفت... خدا ازت نگذره با ۴۵تومن همه چیرو صد برابر کردی و رفتی

    • سید محمد

      باسلام بعضی ها یادشان نیست که آرد دست چند نفر بود وبه گاوداری ها فروخته می شد ونانوایان آردی برای پختن نداشتند اقوام ما خانه نداشتند خداراشکر از خانه هان مهرصاحب خانه شدند یادشان نیست که بنزین تحریم شد وسهمیه بندی شد جاده های دوبانده کشیده شد تونل های بزرگ درست شد خداپدرش رابیامرزد دستش درد نکند اوبرای خدا کارکرد اگر شکرنعمت نکنید به خدا ناسپاسی کرده اید وعذابی شدید خواهیم داشت یاعلی مدد.

    • مهدی

      مورچه چیه که کله پاچش چی باشه

    • ایرج

      تقریبا اکثر نظرات در نکوهش دولت احمدینژاده ،احمدینزاد هر بدی که داشت ولی یک کاری کرد برای ملت ایران که تا به حال هیچ کس نکرده بود و آن این است که مردم دیگر گول شعارهای تند عوام فریبانه را نمیخورند و با پوست و گوشت و خونشان معنای پپولیسم را درک کردند

    • بدون نام

      با این نظر موافقم که اقای هاشمی واطرافیان هم باید فرصت دفاع میداشتن,هرچند که به همه ما ثابت شده بود ,همه حرفای احمدی نژاد درست بود,احمدی نژاد مرد روزای سخت بود,مردی که.واقعا وقتی رییس جمهور شد ما فهمیدیم یک رییس جمهور چطور میتونه تو معیشت مردم دخالت داشته باشه,دوستان عزیز نمیدونم چرا شما بدتون.میاد ولی قبل احمدی نژاد ما دفترچه روستایی نداشتیم.پیر مرد های روستا باز نشستگی نداشتن,طرح هادی تو.روستا ها اجرا شد وام مسکن دادن به جوونا خونه ساختن,وام مهر امام رضا داد کارگاه کوچیک درست کردن.اجاره بها سر به فلک زد ما با مسکن مهر خانه دارشدیم هر چند نقص دارد ولی ساخت ساخت,در این ۴سال یه وجب چمن کچل تو شهرک مهر نکاشتن,سفر استانی داشت,من خودم دیدم چندین خانواده خیلی نیازمند.کمک دریافت کردن,هیچ دولتی جرات نداشت بنزین کارتی کنه انجام داد.یارانه به مردم داد,اگه نمیداد این دولت که.نمیداد هیچ قیمت اب وبرق هم همین بود
      مهاجرت برعکس شد.باید انصاف داشته باشیم ۶سال اول خوب کار کرد.دوستان باور میکنیید دراین ۴سال جاده های اطراف ما حتی یه مرمت ساده نشد,هیچ تغییری دراین ۴سال نداشتیم جز ویرانی خرابی,
      الا برکت الله

    • بدون نام

      اقا ابراهیم نکنه خوده حسن کلیدی بلاااااا
      یا دوستشی مردم بیسواد میخونی,باسواد ,بهشتی,شناسنامه دار

    • جنوب

      احمدی نژاد منتظرت میمانیم اگر الان بودی بیشترین رای رو می اوردی .

    • محمد

      ابراهیم بیخرد تویی که هنوز حرف زدن یاد نگرفتی انتخاب شما با ان کلید را هم دیدیم که مردم را به بدبختی کشیدین باز هم احمدی نژاد خدا امواتش را بیامرزد

    • بدون نام

      خادمان پاک رو خوب اومدی خخخخخخ

    • بهمن

      آقای احمد بی نژاد چیزی که عوض دار گله نداره ....

    • بدون نام

      اینهایی که ادعا میکنن احمدی نژاد هیچ کار نکرده براشون خودشون اولین نفر تو صف یارانه ها بودن خخخخخ خب برین یارانه هاتون رو قطع کنین بدین حسن اقا بره حقوقهای نجومی بده

      پاسخ ها

      • حسین

        خیلی نادون باید باشی که فکر کنی حقوق نجومی رو از این دولت دارن میدن!

    • بدون نام

      زمانی خودت تو همه مناظراتت فقط هاشمی و خاتمی رو میکوبیدی! چرا اونوقت وقتی به بزرگان نظام ندادن. الان بیان ب مموتی بدن!؟ اون ۲۰ دیقه بهت حال داده احمدی!!!

    • بدون نام

      کاندیدا شدن احمدی نژاد و بقائی نشان میدهد که خوشبختانه هنوز بخشی از ثروت های مملکت غارت نشده

    • بدون نام

      ه نام خدا
      چرخ گردون می چرخد......

      بزنی تهمت و ایراد کنی توهین ها
      چو جوابی بدهند داد زنی واویلا
      هر چه  گویی تو علیه دگران عیبی نیست
      لیک اگر عیب تو گویند تو گویی که چرا؟
      در تورق بر گذشت خاطرات این و آن
      یادم افتاده به سرنوشت امثال شما
      گر که خواهی تو رسی به خوبی و خیر و خوشی
      گویمت گوش کن و دست بدار از این خطا
      با کنایه یا تلقی یا اشاره یا صراحت در کلام
      ترک کن تهمت و تخریب و تمسخر و جفا
      یادش رفته چقدر به بزرگان نظام بی حرمتی و توهین نمود و فرصت پاسخگویی هم داده نشد. چرخ گردون می چرخد...

    • معین

      به نظرم واقعا عادلانست

    • بدون نام

      احمدی نژاد به زباله دانی تاریخ پیوست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج