۵۲۱۰۷۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش فدراسیون به اظهارات جنجالی شیوا امینی

فدراسیون فوتبال در پی درج انتشار ادعای شیوا امینی در فضای مجازی مبنی بر خط خوردن از فهرست تیم ملی به دلیل عدم رعایت حجاب اسلامی اطلاعیه ای را صادر کرد.

کاپ: فدراسیون فوتبال در پی درج انتشار ادعای شیوا امینی در فضای مجازی مبنی بر خط خوردن از فهرست تیم ملی به دلیل عدم رعایت حجاب اسلامی اطلاعیه ای را صادر کرد.

پیرو انتشار ادعای شیوا امینی در فضای مجازی مبنی بر خط خوردن از فهرست تیم ملی به دلیل عدم رعایت حجاب اسلامی در سفر شخصی، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به اطلاع می رساند نامبرده طی سال ٢٠٠٩ برای حضور در بازیهای داخل سالن آسیایی به تیم ملی دعوت و به ویتنام اعزام شدند و آخرین حضورشان در عرصه فوتسال به عنوان بازیکن تیم باشگاهی متین ورامین بوده که در دومین بازی لیگ در سال ١٣٨٩دچار آسیب دیدگی شدند و در اولویت انتخاب توسط کادر فنی فوتسال برای تیم ملی قرار نگرفتند و پس از آن به هیچ عنوان از سال ١٣٨٩عضو تیم ملی نبودند که موضوع عدم رعایت حجاب در سفر شخصی دلیلی برای حذف نامبرده باشد.

خوشبختانه بازیکنان تیم های ملی بانوان با احترام به شاخص های فرهنگی- اجتماعی و اعتقاد به فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی در یک چارچوبی ارزشی در رقابت های داخلی و برون مرزی شرکت می نمایند و مسئولین ورزش کشور و فدراسیون با نگاه ویژه حمایتی موجبات حضور شایسته آنان را در مسیر اعتلای ورزش فراهم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و همواره حامی آنان بوده و در رفع محدودیت های آنان برای حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی پیشگام هستند.
واکنش فدراسیون به اظهارات جنجالی شیوا امینی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تیم بان

      فرافکنی تا چه حد. سرکار خانم بخاطر عدم ححابت هم اگر می بود دستشون درد نکنه که خطط زدند. نکند اینجا را هم می خواهید مثل سینما کنید. یا که می خواهید بازیکنی گلشيفته شوید..

    • بدون نام

      ..... کلا صورت مساله رو پاک کردن.....

    • کامی

      جنایت که نکرده از تیم خط خورده

    • سحر

      کامنت من نه توهینی توش بود نه به کس خاصی اشاره داشت اما اجازه ندادین درج بشه از روی همین رفتارها میشه حدس زد که کی راست میگه کی دروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج