۵۲۱۲۴۱
۲۱ نظر
۵۰۰۷
۲۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هاشمی: طبق نظرسنجی ها، روحانی در صدر است

محمدهاشمی با بیان اینکه کاندیداهای اصولگرا بیشتر از موضع تخریب و سیاه‌نمایی دولت تبلیغات می‌کنند در پیش‌بینی روند مناظرات انتخاباتی گفت: اشتراکاتی بین احمدی‌نژاد و کاندیداهای اصولگرای کنونی در نحوه تخریب‌ها و وعده‌ها وجود دارد.

پایگاه خبری انتخاب: محمدهاشمی با بیان اینکه کاندیداهای اصولگرا بیشتر از موضع تخریب و سیاه‌نمایی دولت تبلیغات می‌کنند در پیش‌بینی روند مناظرات انتخاباتی گفت: اشتراکاتی بین احمدی‌نژاد و کاندیداهای اصولگرای کنونی در نحوه تخریب‌ها و وعده‌ها وجود دارد.

محمدهاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیش‌بینی استراتژی کاندیداهای اصولگرا برای حضور در مناظرات انتخاباتی اظهار کرد: آنچه که تابحال مشخص شده اصولگرایان بیشتر از موضع تخریب، بزرگنمایی و سیاه‌نمایی دولت تبلیغات می‌کنند کمااینکه این شیوه‌ای است که اخیرا رسانه‌های اصولگرا نیز در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: کاندیداهای اصولگرا نیز مدام در صحبت‌هایشان در رابطه با دولت دو ویژگی داشته‌اند یکی اینکه به شیوه قهری سیاه‌نمایی کرده‌اند یکی هم بعضا قول‌ها و وعده‌هایی می‌دهند که قابلیت اجرا ندارد و می‌توان گفت که به نحوی خرید رای است کمااینکه وقتی می‌گویند که دویست و پنجاه هزارتومان بابت یارانه پرداخت خواهیم کرد نوعی خریدن رای بوده که این روند برخلاف قانون انتخابات است.

هاشمی در پاسخ به اینکه این احتمال وجود دارد که کاندیداهای اصولگرا در مناظرات انتخاباتی از ادبیات و روش احمدی‌نژاد استفاده کنند، تصریح کرد: البته هم‌اکنون بکارگیری نوعی از ادبیات آقای احمدی‌نژاد در روند رقابت‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای اصولگرا مشاهده می‌شود کمااینکه در برنامه‌های تبلیغاتی آنها به نوعی اشتراکاتی بین نحوه قول‌ها، وعده‌ها و تخریب‌ها به شیوه وی وجود دارد که مدتی قبل از زمان برگزاری مناظرات شروع شده است اما اینکه کاندیداهای اصولگرا طی مناظرات چه اقدامات مشابهی انجام دهند نمی‌توان پیش‌داوری کرد.

وی در مورد اینکه کدام یک از کاندیداهای اصولگرا می‌تواند رقیب جدی روحانی باشد تاکید کرد: تاکنون در پی نظرسنجی‌های صورت‌گرفته آقای روحانی در صدر جدول کاندیداهای انتخاباتی قرار دارد و ممکن است سایر رقبا پنج درصد یا پنجاه درصد رای داشته باشند ولی تا این لحظه طبق نظرسنجی‌ها نام آقای روحانی در کسب آرای بیشتر جامعه جلوتر از اسامی سایر کاندیداها قرار داشته است.

هاشمی درباره روندی که روحانی در مناظرات باید بکار بگیرد تا پیروز میدان رقابت انتخاباتی باشد با بیان اینکه مردم توقع دارند رئیس جمهور پاره‌ای از مسائل کشور که قابل ذکر بوده را برای آنها بازگو کند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آقای روحانی در سمت ریاست جمهوری فعالیت دارد و این جایگاه نیز دارای ویژگی‌هایی است که باید فردی که بر این کرسی نشسته واجد این شرایط باشد اعم‌از وقار، اقتدار، واقع‌گرایی، پرهیز از تکبر، خودخواهی و اجتناب از دادن وعده‌های دروغ ضمن‌اینکه این توقع هم وجود دارد که اگر مشکلاتی یا موانعی وجود داشته که درپی سنگ‌اندازی‌هایی ایجاد شده، در حد حفظ آرامش در جامعه و پرهیز از بروز تنش، دلیل بروز پاره‌ای از مسائل و موانع موجود را به مردم بگوید و فلسفه اینکه صداوسیما بیش از دو سال است اقدامات تخریبی علیه دولت می کند را به همراه ریشه های آن بیان کند.

وی یادآورشد: آنچه مسلم است دولت در دوره گذشته مشکلات بسیاری داشته است ضمن‌اینکه موفقیت‌هایی نیز در بعضی از زمینه‌ها به‌دست آورده که واقعا در تاریخ سیاسی و بین‌الملل کشور بی‌نظیر بوده است از جمله مذاکرات هسته‌ای و برجام یعنی ما سابقه‌ای نداریم که در تاریخ سیاسی ایران نظیر این اتفاق افتاده باشد و این افتخار بزرگی است بنابراین باید این دستاوردها با پرهیز از تکبر به صورت خودمانی به مردم بازگو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدونم چرا اصن این نظرسنجیا منبع ندارن و حتی در صد ارا رو هم نمیگن,خب معلومه این بابا اصلاح طلب معلومه دیگه میگه روحانی جلوتره,من که اکثر قریب به اتفاق اطرافیانمو میبینم غیر روحانیه حالا یا رییسی یا قالیباف

    • بدون نام

      معلومه که تو صدره اما از لحاظ محبوبیت تو صدره یا از لحاظ تنفر

    • کلید شکسته

      نظرسنجی شما مثل آمارهای توهمی دولت شماست!
      خیلی وقته کار تیم روحانی تمام شده!
      دوره گذشته من به روحانی رای دادم!
      الان فقط رئیسی سید.

    • بدون نام

      اقای هاشمی ایران فقط تهران نیست نظر سنجی های تو معلومه کجاست دوره روحانی تمام شد

    • رای نمیدم

      اره جون عمت به همین خیال باش .واسه بدرقه خداحافطی روحانی اماده باش.

    • بدون نام

      بابادست ازسرمرده بردارید

    • بدون نام

      میشه بفرمایید دقیقا کدوم سایت نظرسنجی کروه که مابی اطلاعیم ؟تازمانی که مابه یادداریم چندسایت نظرسنجی کردند وآقای روحانی نفردوم بود که آنهاروهم دوستتون قسمت نظرسنحیهاشون تعطیل کرد

      ضمنا جناب روحانی بسیاراستادتردرتخریب وسیاهنمایی رقباشون هستند وشمابرای کمک به ایشوت بهتره چندخاطره ازآیت الله هاشمی درتایید روحاتی جعل کنید که الحمدلله دراین واربسیاراستادید!!!

    • محمد

      کدوم تخریب وسیاهنمایی آقای روحاتی که کل چهارسال ریاست جمهوریشون فقط درتخریب دولت قبل وسیاهنمایی صرف شد وجمله تقصیر دولت قبل پرکاربردترین جمله ایشون ودوستانتون بود

      اگرهم امکان داره منابع وسایتها وموسساتی که نظرسنجی کردند رابرای ماهم بیان بفرمایید تاماهم شرکت کنیم
      البته اگراین تظرسنجیها واقعاوجود داشت

    • بدون نام

      آره بابا شماتعریف نکنید کی تعریف کنه

    • بدون نام

      این طورنیست دراین چهار سال مشکلات مردم که حل نشد هیچ فلاکت وبدبختی وبیکاری چند برابر شد پس روی چه حسابی نظر میدهی عالیجناب

    • بدون نام

      درسته طبق نظر جنابعالی روحانی درصدر است

    • بدون نام

      روحانی صد در صد

    • بدون نام

      بی خود

    • بدون نام

      تبریک به روحانی به مردم عاقل

    • بدون نام

      .... ریاست جمهوری در ایران دو دوره ای است. مثل کشور امریکا در امریکا هم دو دوره جمهوری خواه ها بر سر کار هستند. دو دوره بعدی دمکراتها . در ایران دو دوره اصول گراها .دو دوره دیگر اصلاح طلبها... .این یک قرار داد بین این دو حزب بزرگ است. اگر غیر از باشه من شاخ در می یارم.

    • بدون نام

      سعی نکنید با اعلام نظرسنجی های دروغین افکار مردم رو مهندسی کنید کسی به روحانی رای نمیده.

    • سعید

      آقای هاشمی 13بدَر یک ماه پیش بوده!الان دیگه دروغ13 جذابیتی نداره!!!

    • علی

      ان شااله که اینبار مردم فریب کلید و حل مشکلات در صد روزو هزاران وعده دروغ را نخواهند خورد

    • بدون نام

      دورود بر روحانی

    • بدون نام

      بیشترین رای دهندگان از روستاها شهر های کوچک و قشر محروم هستند که آنها که به روحانی رای نمیدهنداد درود بر ریسی این مرد با اخلاق

    • افرا

      روحانی نه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج