۵۲۱۲۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برخورد قاطعانه با حریم شکنی در فضای مجازی

ادستان کل کشور گفت: با هر سایتی که در فضای مجازی حریم شکنی و حرمت شکنی کند و اخلالی در امر سلامت انتخابات ایجاد کند و مرتکب تخلف و جرم شود، قطعا و قاطعانه برخورد خواهد شد.

خبرگزاری ایلنا: دادستان کل کشور گفت: با هر سایتی که در فضای مجازی حریم شکنی و حرمت شکنی کند و اخلالی در امر سلامت انتخابات ایجاد کند و مرتکب تخلف و جرم شود، قطعا و قاطعانه برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با اشاره به فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در ایام انتخابات ضمن هشدار به کاندیداها و هواداران آن‌ها از رصد مستمر فضای مجازی خبر داد و گفت: به دادستان‌های سراسر کشور توصیه کرده ایم که رسانه‌های فضای مجازی را اعم از سایت‌ها یا سایر رسانه‌هایی که به صورت الکترونیک فعالیت می کنند، رصدشوند.

وی افزود: چنانچه هر سایتی محتوای مجرمانه داشته باشد، اگر اقدامات آن مشمول کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه باشد از آن طریق و یا اگر مسئله فوریت داشته باشد از طریق دادستان‌ها با حکم قضایی برخورد خواهد شد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: با هر سایتی که در فضای مجازی حریم شکنی و حرمت شکنی کند و اخلالی در امر سلامت انتخابات ایجاد کند و مرتکب تخلف و جرم شود، قطعا و قاطعانه برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری دادستان‌ها و سایر عوامل ، شاهد برگزاری یک انتخابات خوب، پرشور، با حضور حداکثری مردم و همراه با سلامت کامل باشیم و مردم بار دیگر با حضورشان پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور و بروز برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج