۵۲۱۳۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه از مجازات اعتراض به داور گریخت

سرمربی آرژانیتنی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از اتهام اعتراض به داور بازی تیمش برابر ویارئال تبرئه و به این ترتیب محروم نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانیتنی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از اتهام اعتراض به داور بازی تیمش برابر ویارئال تبرئه و به این ترتیب محروم نخواهد شد.

به نقل از مارکا، در حالی که تصور می‌شد دیه‌گو سیمئونه به خاطر اعتراض‌هایش به یکی از کمک داوران بازی سه‌شنبه شب اتلتیکومادرید برابر ویارئال با محرومیتی طولانی مدت نقره داغ شود، او اکنون از این اتهام تبرئه شده و به این ترتیب در بازی‌های آتی تیمش می‌تواند روی نیمکت بنشیند.

در پایان دیداری که با شکست خانگی یک بر صفر اتلتیکومادرید برابر زیردریایی زرد همراه بود، سیمئونه دست روی شانه کمک داور اول انداخت و جملاتی به او گفت که تصور می‌شد نوعی اعتراض به تصمیماتش در این بازی بوده باشد. به همین دلیل برخی رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد دارد سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو را طبق ماده ۱۲۰ اساسنامه انضباطی این کمیته، دو جلسه محروم کند.

اکنون اما اعلام شده است که محرومیتی در انتظار سیمئونه نخواهد بود چون در مکالمه‌اش با کمک داور بازی اعتراضی وجود نداشته است و او صرفاً خواهان بیشتر شدن وقت‌های اضافه به دلیل توقف بازی بوده است.

اتلتیکومادرید با قبول شکست خانگی اگرچه در رده سوم جدول لالیگا باقی ماند اما اکنون تنها به لطف کسب نتایج بهتر در بازی‌های رودرور از رقیب آندلسی بالاتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج