۵۲۱۷۹۵
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ بیانیه اسپیلبرگ درباره انتخابات ایران!

دکتر قالیباف در یک نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها، وقتی باز هم ادعای ایجاد میلیون‌ها شغل را مطرح کرد با اعتراض برخی خبرنگاران روبه‌رو شد ولی در کمال خونسردی، لبخندی زد و گفت: «اگه من همین الان با یه تلفن، چند هزار تا شغل ایجاد کنم، شما حاضر.....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

دکتر قالیباف در یک نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها، وقتی باز هم ادعای ایجاد میلیون‌ها شغل را مطرح کرد با اعتراض برخی خبرنگاران روبه‌رو شد ولی در کمال خونسردی، لبخندی زد و گفت: «اگه من همین الان با یه تلفن، چند هزار تا شغل ایجاد کنم، شما حاضر میشین ادعای ایجاد شغل میلیونی منو قبول کنین؟». خبرنگارها هم یک‌صدا گفتند: «بله!». دکتر قالیباف از آن‌ها پرسید: «قول مردونه؟» و آن‌ها پاسخ دادند: «قول مردونه!». آن‌گاه دکتر قالیباف تلفن همراهش را در آورد و از پیتزا فروشی سر کوچه، برای ده‌ها خبرنگار حاضر در این نشست خبری، پیتزا مخلوط سفارش داد! در ادامه با رسیدن پیتزاها، دکتر قالیباف ضمن تعارف زدن به خبرنگارها که: «میل بفرمایین؛ نمک نداره!»، گفت: «الان با این تلفن ساده من، صدها شغل ایجاد شد... . آشپز و پیشخدمت‌های رستوران که بیکار نشسته بودند، بعد از این تلفن مشغول کار شدند... .پیک مغازه هم که موتورش خاموش بود، آن را روشن کرد و مشغول کار شد. الان برای تولید و جایگزینی سوسیس و کالباس و پنیر و زیتونی هم که شما میل می‌کنید، ده‌ها شغل ایجاد شده... . جعبه‌ای که پیتزاها در آن قرار می‌گیرد هم خودش زمینه اشتغال‌زایی ده‌ها جوان دیگر را فراهم کرده... .
همین سس یک‌بار مصرف که آن آقای خبرنگار سعی دارد با دندان بازش کند، بعد از باز شدن، برای جایگزینی‌اش ده‌ها شغل ایجاد می‌شود! تازه ممکن است معده بعضی از شما به پیتزا واکنش خوبی نشان ندهد که در آن صورت، اگر کار دو نفر از شما عزیزان هم به دوا و دکتر و آمپول و سرم بکشد، ده‌ها فرصت شغلی دیگر هم در زمینه‌های مرتبط با پزشکی و داروخانه و آمپول‌زنی ایجاد می‌شود... . حتی آن چوب بستنی‌ای که پزشک تا انتها در حلق شما فرو می‌کند هم اشتغال‌زایی می‌کند؛ پس زودتر پیتزاهای‌تان را میل بفرمایید که مشاغل در شُرُفِ ایجاد و پیتزاها، با هم دارند از دهان می‌افتند!».

استیون اسپیلبرگ، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس معروف هالیوودی که آثاری چون پارک ژوراسیک، هوش‌مصنوعی و غول بزرگ مهربان را در کارنامه فیلمسازی‌اش دارد، در بیانیه‌ای اعلام کرد دیگر هرگز فیلم تخیلی نمی‌سازد! نامبرده در بخش‌هایی از این بیانیه نوشته است: «راستش را بخواهید من تا قبل از اینکه یکی از دوستان ایرانی‌ام شعارهای انتخاباتی کاندیداهای کشورش را برایم نقل کند، فکر می‌کردم تخیلی‌ترین و خفن‌ترین صحنه‌های تاریخ توسط من و تیم بدلکاری‌ام خلق می‌شود، در حالی‌که صحنه‌های تخیلی فیلم‌های بنده در مقابل وعده‌های تخیلی برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری ایران، به راستی چیزی جز وسیله بازی کودکان نخواهد بود... . واقعا بنده به این فکرها و ذهن‌ها که در آستانه هر انتخابات، مرزهای تخیل را تا افق‌های دور دستی جابه‌جا می‌کنند، آفرین می‌گویم و مخچه و قشر خاکستری مغز تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم!».

جمعی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری گذشته، حال و آینده کشور، در بیانیه‌ای مشترک، زمزمه‌هایی را که مبنی بر حذف یارانه به گوش می‌رسد به شدت محکوم و اعلام کردند دوستان و دشمنان در مورد هر چیزی شایعه‌سازی می‌کنند، لطفا به یارانه‌ها دست نزنند و با آن شوخی نکنند! در بخشی از این بیانیه آمده است: «اگر زبان‌مان لال، روی‌مان به دیوار، روزی یارانه حذف شود، ما کاندیداها درباره چه چیزی به مردم وعده‌، وعید بدهیم؟ درباره چه چیزی با هم بحث کنیم؟ چی را سه برابر و چهار برابر کنیم؟ چی را شل و سفت کنیم؟ اصلا دیگه برای چه کسی انگیزه مبارزات انتخاباتی باقی می‌ماند؟!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متن جالبی بود
      ولی میشود اشتغالزایی کرد با کمی سرمایه و فکر

    • بدون نام

      به نظر شما وعده صد روزه روحانی عین واقعیت بود ونظرات کاندیداهای دیگه دروغ وتخیل

    • هادی

      کلی خندیددممممممممممم دمتون گرممممم
      خخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج