۵۲۱۸۷۳
۲۸ نظر
۵۰۰۳
۲۸ نظر
۵۰۰۳
پ

احمدی‌ نژاد در نخستین دوره مناظرات!

سیدعبدالجواد موسوی در خبرآنلاین نوشت: نخستین دورۀ مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری نشان داد احمدی‌نژاد علی‌رغم نهی رهبر انقلاب از حضورش در انتخابات و هم‌چنین عدم احراز صلاحیتش در انتخابات پیش رو، توانسته بار دیگر خود را به استودیوی جام‌جم برساند و بدون هیچ رودربایستی‌ای آن هشت سال کذایی را به ما یادآور شود.

سیدعبدالجواد موسوی در خبرآنلاین نوشت: نخستین دورۀ مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری نشان داد احمدی‌نژاد علی‌رغم نهی رهبر انقلاب از حضورش در انتخابات و هم‌چنین عدم احراز صلاحیتش در انتخابات پیش رو، توانسته بار دیگر خود را به استودیوی جام‌جم برساند و بدون هیچ رودربایستی‌ای آن هشت سال کذایی را به ما یادآور شود.

آن که کاغذ در دست گرفت و به دوربین نشان داد، آن که رو به دوربین زل زد و دروغی آشکار را به دیگران نسبت داد، آن که سخن دیگری را دزدید و نقشی بدلی را بازی کرد، شاید در شناسنامه‌ای که پدرش برای او گرفته نام دیگری داشته باشد اما چون نیک بنگری مردی است از دیار آرادان. به‌ظاهر اگر بلند بالاست اما در باطن صغیرالقامه است و اهل تأمل محمودش می‌خوانند.

خداش خیر دهاد آن بزرگی که گفت محمود احمدی‌نژاد در درون همه ما نفس می‌کشد فقط باید برای مهار آن در تربیت نفس کوشا باشیم و برای به دست آوردن آن چه دلخواه ماست به او اجازه ندهیم به هرشیوه و حیله‌ای متوسل شود.

محمدباقر قالیباف در سال‌های اخیر از منتقدان به‌شدت جدی احمدی‌نژاد بود اما نخستین مناظره‌ها نشان داد گاه آدمیزاد می‌تواند در منش و روش کپی برابراصل دشمنش باشد.

در حقیقت به‌ظاهر با حریفش دشمنی کند اما در باطن دشمن خود باشد. قالیباف نشان داد همه آن هیاهوها که بر سر مدیریت احمدی‌نژاد به‌راه انداخته بود صرفاً نزاع بر سر قدرت بود و نه هیچ چیز دیگر. هر دوی این بزرگواران شعار دفاع از ارزش‌ها سر می‌دهند اما در عمل نشان دادند که هیچ ارزشی برای ارزش‌ها قائل نیستند و حرف اول را در اخلاق و منش سیاسی آن‌ها قدرت می زند. احمدی‌نژاد را نباید دست کم گرفت.

نباید فکر کرد سر و کله این پدیده فقط در بین یک گروه سیاسی خاص پیدا می‌شود. روزگاران دوم خرداد را به یاد دارید؟ روزنامه‌نگارانی در هیئت روزنامه‌نگاران جامعه مدنی تیغ برداشتند و به جان هاشمی‌رفسنجانی و ناطق‌نوری افتادند. آن‌ها همین محمود احمدی‌نژاد بودند.

بی‌پروای اخلاق و ادب و منافع ملی هرچه دشنه و دشنام داشتند نثار کسانی کردند که بعدها با چراغ در پی آنان می‌گشتند تا چاره‌ای برای بی‌چارگی خود بیابند. آن‌ها چند سال بعد رودرروی محمود احمدی‌نژاد ایستادند اما تاریخ ثابت کرد که بیشترین همانندی و شباهت را با معجزه هزاره سوم دارند.

دیدن محمود احمدی‌نژاد با کت و شلوار و موی بلوند و عینکی خوش فرم برای آن‌ها که در آن هشت سال خون دل خوردند دشوار است و طاقت سوز، اما خوب است. باور بفرمایید خوب است تا همه ما از خاطر نبریم که احمدی‌نژاد با نظارت استصوابی و این حرف‌ها از بین نمی‌رود.

حتی با یک انتخابات آزاد هم نمی‌شود از شرش راحت شد. او همه جا هست. کنار گوش همه ما. در درون ما نفس می‌کشد. باید همیشه و همه جا مراقب او باشیم. اتفاقا آن جایی که اصلا فکرش را هم نمی‌کنیم بیشتر سر و کله‌اش پیدا می‌شود. یک لحظه غفلت موجب یک عمر پشیمانی است. این شعار را سر خیلی از پیچ‌های تند و خطرناک جاده‌ها نوشته اند. این شعار را جدی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم عالی بود
      عین حقیقت
      قدرت طلبی کورِش کرده

    • فرهاد

      برو بابا
      نویسنده این خبر معلومه تو دولت آقای روحانی بهش خوش گذشته که دوست داره باز هم آقای روحانی باشه !
      از دل بقیه مردم خبر نداره

      پاسخ ها

      • بی نام

        شما به حافظه بلند مدتون رجوع کنین و بلاهایی که طی هشت سال آقای احمدی نژاد سرمون اومد رو یه بار دیگه مرور کنین . رشد افتضاح قیمت ها و تحریم شدن میدونین چه بلایی سر مردم آورد. میدونین شیمی درمانی جلسه ای 800 هزار تومن بعلت نبود دارو یعنی چی . شما معلومه اون دوره بهتون خیلی خوش گذشته . خبر ندارین چقدر مریض بعلت تحریم داروها الان تو قبرستون خوابیدن . یه کم بیدار شین لطفا . یکم اطرافتون رو نگاه کنی

    • بدون نام

      قالیباف فاتحه ریاست جمهوری شو خوند با این رفتار ناپسند. امیدوارم درک شده باشه که دیگه افراط طلبی جایی نداره

    • بدون نام

      شما از دل مردم خبر داشتی تو اون هشت سال کذایی؟؟؟

    • بدون نام

      فک کردین با دوتا گونی سیب زمینی دادن همه مشکلات حل شد تو اون هشت سال؟؟نه داداش از این خبرا نیس همه ی بدبختیا از اون موقع شروع شد

    • بدون نام

      احمدی نژاد هرچی بود یکم ب فکر مردم بود الان ک هیچی

      پاسخ ها

      • بی نام

        شما به فکر مردم بودن رو چی معنی می کنی. رشد نزدیک چهارصد درصدی قیمت ها و تحریم شدن از طرف بقیه کشورها رو کمک به مردم می دونی . شما ثبات قیمت ها رو تو این چند ساله اخیر با رشد افتضاح قیمت در سالهای 84 تا 92 مقایسه کنی دیگه این حرفا رو نمی زنی .

    • reza

      این روش شما دولتیخورا دیگه نخ نما شده. جلیلی رو گفتین شبیه احمدی نژاده و مردم رو ترسوندین. بعد رئیسی رو گفتین شبیه جلیلیه و حالا هم میگین قالیباف هم مقلد احمدی نژاده.با این کاراتون فقط میخوایید از زیر پاسگویی این 4سال فرار کنید.

    • البای محمدلو

      همه این مزخرفا ت جهت تخریب اقای قالیباف وحمایت از روحانی است.

    • بدون نام

      اقای فرهاد.کاملا با عقید شما موافقم کاملا درسته هست این ها از کانال روحانی اب میخوره همه چیز را وارونه میکنند

    • شهرام

      حقیقت محضه. هر چند که معتقدم اگر دوره ریاست جمهوری به یکماه کاهش پیدا کنه و تمام سیاسیون هم شانسشونو امتحان کنن ، باز هم اتفاق خوبی برای این مردم رخ نخواهد داد. دفتر پاستور و جلوس کنندگان صندلی آن ، بکرات آنرا ثابت کرده اند.

    • بدون نام

      خدا لعنتتان کند که برای گول زدن مردم از هیچ حرف وتهمت دروغ پروا نمیکنید مردم خودشان خوب وبد را از هر کارشناسی بهتر تشخیص می دهند کسانی که اینقدر از احمدی نژراد عقده دارندو او را به ارواح تشبیه می کنند خود سرا پا دروغند ما ایرانیها ضرب المثل معروفی داریم که می گوید مشک آن است که خود ببوید. نه آن که عطار. بگوید

    • مهران

      برو نامرد احمدی نژاد هرچه بود مرد بود
      جلوی دشمن کم نمی اورد

    • بدون نام

      این نویسنده از چاپلوس های دولته

      احمدی نژاد مورد تایید اغلب مردم بوده و هست و هدفش هم کمک به فقرا بود
      صدشرف داره به این روحانی

    • بدون نام

      همه آش هستن طو یه کاسه.
      .همش حرف و وعده دروغین. .....

    • بدون نام

      رأی ما قالیباف.زنده باد قالیباف

    • حمید

      خوب رییس جمهور را ادب کرد . واقعا دمت گرم دکتر قالیباف

    • بدون نام

      داریم کم کم لحظات پایانی روحانی نزدیک میشیم الی برکته الی

    • بدون نام

      فقط ریسی

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد وقالیباف

    • بدون نام

      شمایی که خیلی طرفدار روحانی هستی بگو از کجا سیر شدی قالیباف برنده میشه چوم از مردمه ودلسوز فقرا

    • بدون نام

      علاقمندان احمدی نژاد مظلوم در اعتراض به توهینهای ۱۲ سال گذشته اشراف چپ و راست به محبوبشان، با رای ندادن در انتخابات پیش رو ، سیلی محکمی به گو ش همه مخالفان نامرد او خواهند زد که صدایش در کاخ سفید و تلاویو شنیده شود.

    • بدون نام

      شیمی درمانی چه ربطی داره به احمدی نژاد؟ خب ما نباید خودمون خود کفا بشیم؟ تا کی از کشورهای خارجی دارو بخریم؟ تا کی باید منتظر خارجی ها باشیم که لوازمات پزشکی و غیره....... رو ب ما بدن؟ مگه مفت بهت مید؟ن وطن فروش!!! تا کی میخوای گوشت منجمد برزیلی بخوری؟ مگه ما دامدار نداریم؟ تا کی میخوای گندم از خارجیها بخری؟ وطن فروش!!! مگه کشاورز زحمت کش نداریم؟ چقدر بگیم به شماها؟ که این همه بدو بیجا می کنید تهمت میزنید به آقای احمدی نژاد! از کجای این مملکت خبر دارین شماها؟ توی اون هشت سال توی روستاها کادر پزشکی و خونه بهداشت و گاز و جاده و یارانه و وام مسکن روستایی و شهری و خیلی چیزای دیگه فراهم کرد گور باباش نبرده که آخه چرا شماها کور کورانه قضاوت بیجا میکنید؟ اگه مخالفت امثال شماها نبود که الان ایران گلستان شده بود٬ بخدا یه روزی باید جوابگو باشید شرم کنید حیا کنید چرا آخه اون بدبختو تخریب میکنید بیخودی؟ یه زره بود اما مرد بود دل و جرأت داشت٬ اگه خائن بود الان از این مملکت رفته بود٬ مثل آقای بنی صدر٬ خداوند لعنت کنه کسانی که بی دلیل با این آقا مخالفت میکنند٬ آدمای سراغ داریم جاهایی مشغول بکار بودند هیچگونه بیمه و مزایای نداشتند توی اون هشت سال به همه چیزشون رسیدند٬ چرا از دل ملت بیچاره خبر ندارید؟ حالا چهار نفر توی بیمارستانا مردند احمدی نژاد مقصره چه حرفای بی ربطی٬ مگه عمر منو تو. دست آدمه؟

    • بدون نام

      رأی ما جهانگیری

    • بی نام

      لطفا بااحساسات مردم بازی نکید احمدنژادتو8ریس جمهوری جفایی کرد که هیچ.کس باایران نکرده بود 45درصدتورم.اختلاس تهمت وعوامفریبی ودروغ تحریم. بجان هم انداختن مردم ماازتندروی هیچوقت سودی نخواهیم برد غیرازعقب گرد امابایدرو بجلو باشیم. خودکفایی هم بابستن درهابوجود نمیادبلکه بهادادن به نخبه هاوجوانهاست که متاسفانه هیچکدام برنامه ندارن فقط رفتن رواحساسات ریسی یا قالیباف یاهرکس برنامه شعارنه بدانید. مردم شعوردارند. حرفی نمیزنن که قابل اجراباشدیاازوصع. اقتصاد وسیاست اطلاعی ندارن

    • بی نام

      اقتصادما اول بگویند باچه سیستمی ادراره میشه درچه شرایطی هست. علت اصلی رکودایستادن چرخ تولیدوکارخانه ها چیه دردشو بگویندچراتو بازاررکود هست بعدبرنامه بگن. بعدانتخاب 5میلیون شعل.ساختن مسکن. سه برابرکردن یارانه همش جوکو شعاره مردم. سراب نمیخان حل مشکلات میخان

    • بدون نام

      این حرفها رو بزارید کنار خودتونو گول نزنید.
      اگه فقط پروژه مسکن مهر تحویل مردم داده میشد یک مستاجر تو هیچ شهری پیدا نمیشد.
      فقط یک نمونه از کارهای مفید آقای احمدی نژاد.
      چرا خودتون رو گول میزنید بنده خدا ایران رو آباد کرده بود
      خودکفا بودیم دستمون به دهنمون میرسید .
      اما الان چی .یکم با چشم باز نگاه کنیم.
      شما که میگی احمدی نژاد فلانه برو بازار یه گزارش بگیر تا متوجه بشی عزیزم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج