۵۲۲۲۷۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

ستاد تبلیغات رئیسی:

استمرار دولت فعلی به نفع مردم نیست

رییس ستاد تبلیغات رئیسی در کردستان با بیان اینکه استمرار دولت کنونی به نفع ملت ما نیست، گفت: از روی تعهد وصداقت اعلام می کنیم که اداره کشور توسط این دولت برای ملت و حاکمیت ضرر دارد.

خبرگزاری مهر: جمال شهسواری شامگاه شنبه در افتتاحیه ستادمرکزی انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در کردستان با اشاره به اینکه شعار محوری رئیسی مسئله کار و کرامت است، گفت: درد و مشکل امروز جامعه ما به ویژه استان هایی هم چون کردستان کار است و شعار رئیسی براساس شعور تهیه شده است.

وی عنوان کرد: در ایام انتخابات در کردستان مسئله قومیت و مذهب زیاد مطرح می شود و این درحالی است که اولویت ما این مسائل نیست و اولویت مردم ما امروز اشتغال و کار است.

وی اظهارداشت: در کشورما امنیت پایداری برقرار است ولی در بحث اقتصادی و فرهنگی با بحران هایی مواجه شده و همین موضوع منجر به ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده است.

رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی رئیسی درکردستان ادامه داد: کردستان از سوی مقام معظم رهبری به عنوان استان فرهنگی نامگذاری شده ولی آیا کار اساسی فرهنگی مطابق فرهنگ مردم منطقه در طول این چند سال انجام شده است، که متاسفانه اینگونه نیست.

شهسواری ادامه داد: سید ابراهیم رئیسی به دنبال ایجاد طریق و جریان نو در کشور و دوری از جناح و جناح بازی و توجه به مشکلات مردم است.

وی بیان کرد: در طول چند سال اخیر عده ای تنها به جدل و کشمکش های سیاسی می پرداختند و توجهی به مشکلات مردم نداشتند.

وی با اشاره به اینکه مشکل نخست ممکلت ما اقتصاد مردم است، اضافه کرد: باید در مطالبات مردم استان اولویت ها را بشناسیم که متاسفانه گاها مسائلی بیان می شود که اصلا اولویت مردم منطقه ما نیست.

رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی رئیسی در کردستان ادامه داد: رئیسی برای جریان اصلاح طلب و اصول گرا احترام قائل است ولی به دنبال هیچ جریانی نیست و او هر فرد و جریانی که اصول انسانی و ارزشی را رعایت می کند، قبول دارد ودوای درد ما در همین مطلب نهفته است.

شهسواری با بیان اینکه اگر اساس کارها صداقت نباشد همه مسائل بهم می ریزد، بیان کرد: امیرکبیر بیش از سه سال حکومت کرد ولی بعد از گذشت یک قرن هنوز هم نام او ماندگار است ودلیل آن هم به خدماتی که در این مدت انجام داد، بر می گردد.

وی عنوان کرد: متاسفانه دولتی که چهار سال است کار می کند ولی هنوز هم برای کارکردن فرصت می خواهد.

وی بیان کرد: بیانیه شماره سه حقوق اقوام، ادیان و مذاهب روحانی دارای ۱۱ ماده است که حتی یک ماده آن هم درچهار سال عمر دولت یازدهم تحقق پیدا نکرد.

رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی رئیسی درکردستان ادامه داد: بیانیه مذکور دیگر کار اقتصادی نبود که علت عدم تحقق آن را به عملکرد دولت گذشته نسبت دهند، و در کمترین زمان ممکن هم قابل اجرا بود ولی این کار را انجام ندادند.

شهسواری با بیان اینکه استمرار این دولت به نفع ملت ما نیست، عنوان کرد: از روی تعهد وصداقت اعلام می کنیم که اداره کشور توسط این دولت برای ملت و حاکمیت ضرر دارد.

وی در پایان ازسفر رئیسی به کردستان در روز سه شنبه هفته جاری خبرداد و گفت: بی شک مردم استان در این روز استقبال گسترده ای از آیت الله رئیسی خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسد

      اقای شهسواری بشین سرجات به جای مردم نظر نده

    • hamed

      بله کاملا درسته حتی در حد فاجعه میتونه باشه احتمال تلف شدن نیمی از مردم به خاطر فقر و گرسنگی

    • بدون نام

      چرااینها اینقدر از خودراضی هستیند چرا دستت از سر مردم برنمی دارید چرا یگ گروه چهار درصد ی می خواهند برای 96درصد تصمیم بگیرند اینها مشکل روانی دارند همین جیبشان ازبیت لمال خالی می‌شود دلسوز مردم می شوند حالا خدا بدامردم برسد

    • محمد

      انشاالله همه با هم در ميدان عمل نشان ميدهيم كه استمرار اين دولت به نفع مردم بوده و هست.
      درود بر روحاني
      زنده باد اعتدال

    • بدون نام

      این موضوع رو مردم تشخیص میدن نه شما .به شما مربوط نیست که اظهار فضل میکنید . این صحبت کیسه دوزان و زیاده خواهان است که درپی منافع و پولهای مفت هستند .

    • بدون نام

      استمرار این دولت فقط به نفع پولدارها و مدیران اشرافی هست نه مردم بیچاره و مستضعف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج