۵۲۲۳۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در نیمه نخست حریف را خسته کردیم؛

انریکه: نگران گل نزدن های سوارز نبودیم

لوییز انریکه پس از پیروزی شاگردانش در دربی کاتالونیا در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار از عملکرد بازیکنان بارسا ابراز رضایت کرد.

وبسایت نود: لوییز انریکه پس از پیروزی شاگردانش در دربی کاتالونیا در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار از عملکرد بازیکنان بارسا ابراز رضایت کرد.

بارسلونا در دربی کاتالونیا در کورنیا ال پرات به مصاف اسپانیول رفت و در نهایت موفق شد با حساب ۳-۰ این تیم را شکست بدهد تا همچنان برای قهرمانی در لالیگا امیدوار باشد. دو گل از لوییز سوارز و تک گل راکیتیچ برتری ۳-۰ را برای بلوگرانا به ارمغان آورد تا این تیم بار دیگر با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید به صدر جدول لالیگا باز گردد. لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان بارسلونا در این دیدار گفت:

دو هدف اصلی در این فصل داریم و برای رسیدن به این اهداف تا آخر مبارزه خواهیم کرد. در این دیدار نیاز داشتیم سرعت بالایی داشته باشیم و به بازی سرعت ببخشیم. این کار را انجام دادیم، در نیمه اول موفق عمل نکردیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم. در نیمه دوم فضا سازی بهتری داشتیم و موقعیت های بهتری به دست آوردیم. برای پیروزی در این دیدار باید با انگیزه به میدان می رفتیم، باید سعی می کردیم ریتم بازی را در دست بگیریم و به بازی سرعت ببخشیم، برای اینکه مقابل حریفی که به خوبی پرس می کند به پیروزی برسید این تنها راه پیروزی خواهد بود. از ابتدا موفق شدیم آنچه می خواستیم را در زمین بازی ارائه دهیم. از بازی و عملکرد بازیکنان بسیار خوشحال و راضی هستم، حتی از عملکرد آن ها در نیمه نخست نیز رضایت دارم.

فشاری که اسپانیول در نیمه نخست وارد کرد می توانست با گل از جانب این تیم همراه باشد، لوچو در ادامه در خصوص اینکه انتظار چنین فشاری را از سوی حریف داشته است افزود:

می دانستیم حریف فشار زیادی اعمال خواهد کرد و برای موفقیت در این دیدار باید سعی می کردیم بر این فشار غلبه کنیم. بازی خوانی خوبی در این دیدار داشتیم و موفق شدیم به آنچه می خواستیم دست یابیم. هر دو تیم در نیمه نخست شاداب بودند و می دانستیم که در نیمه دوم می توانیم موقعیت های بیشتری به دست آوریم، از آنجایی که در ابتدای هفته به بازیکنانمان استراحت داده بودیم مطمئن بودیم در نیمه دوم شرایط بهتری خواهیم داشت، فکر می کنم اسپانیول تنها به یک بازیکن خود در ابتدای هفته استراحت داده بود. بنابراین در نیمه نخست حریف را خسته کردیم و در نیمه دوم به آنچه می خواستیم رسیدیم. مستحق پیروزی در این دیدار بودیم.

لوچو در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد خط دفاعی بارسا افزود:

برای اینکه در چنین دیدارهای دشواری به برتری دست یابید نیاز به عملکردی بدون نقص در خط دفاعی دارید.

لوییز سوارز که در ۵ دیدار آخر بارسلونا موفق به گلزنی نشده بود بار دیگر در این دیدار برای بارسا گلزنی کرد و کمک بزرگی برای پیروزی بارسا بود، لوچو در ادامه در خصوص این بازیکن افزود:

از بابت گل نزدن های او نگران نبودیم چرا که او بازیکنی نیست که تنها با گل هایش مورد قضاوت قرار بگیرد، کاری که او برای تیم انجام می دهد فراتر از گلزنی است. مطمئن بودیم که او به زودی روند گلزنی خود را آغاز خواهد کرد.

بارسا در حالی به صدر جدول رقابت ها بازگشته است که یک بازی بیشتر از رئال مادرید دارد، با این وجود لوچو اعلام کرد تنها به عملکرد بارسا توجه خواهد کرد:

اگر به نتایج به دست آمده در لالیگا نگاه کنید متوجه خواهید شد که دیدارهای سختی در پیش خواهیم داشت بنابراین ترجیح می دهم روی بازی های خودمان تمرکز کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج