۵۲۳۲۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

چهار سریال ماه رمضان امسال را بشناسید

معاون سیمای رسانه ملی گفت :چهار سریال خروس ،مادرانه ،دروازه بهشت و دودکش برای تابستان بویژه ماه مبارک رمضان آماده می شود.

واحد مرکزی خبر: معاون سیمای رسانه ملی گفت :چهار سریال خروس ،مادرانه ،دروازه بهشت و دودکش برای تابستان بویژه ماه مبارک رمضان آماده می شود.

علی دارابی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت سریال دودکش با اشاره به اینکه این سریال به کارگردانی محمد حسین لطیفی در انتهای کار تصویر بردای است افزود:تصویربرداری سریال خروس به کارگردانی سعید آقا خانی درگونه طنز به پایان رسیده و آماده پخش از شبکه دوم سیماست .

معاون سیما گفت:سریالهای مادرانه به کارگردانی جواد افشار برای پخش از شبکه سه و دروازه بهشت به کارگردانی سعید صباغ زاده برای پخش از شبکه تهران نیز درمراحل پایانی تصویر برداری است.

وی افزود:سریال سرزمین کهن در ۶۰ قسمت به کارگردانی کمال تبریزی که کار الف ویژه است در سه بخش به حوادث تاریخ معاصر ایران می پردازد در حال آماده شدن است .

دارابی گفت بخش اول این سریال مربوط به حوادث سیاسی ۱۳۲۰ تا ۱۳۳۲ وبخش دوم آن از ۱۳۳۲ تا ۱۳۴۲ تصویر برداری شده که در حال انجام برخی اصلاحات است

وی افزود:بخش سوم ان مربوط به حوادث سیاسی ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ است نیز تصویر بردای شده است .

معاون سیما گفت : کار دیگر الف ویژه سریال معمای شاه به کار گردانی آقای ورزی در حال اتمام است که از شبکه اول سیما در پایان سال پخش خواهد شد.

وی از ساخت کار الف دیگری به نام حماسه میشان خبر داد و افزود :این سریال مبارزه عشایر خوزستان در مبارزه با انگلستان را به تصویر می کشد .

دارابی گفت سریال برادران شهید باکری ،پوریای ولی ،خواجه نصیرالدین طوسی ،ابوطالب ،نیز در مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه قرار دارند که اگر تامین اعتبار شوند امسال پیش تولید آن آغاز می شود .

وی افزود :سریال سلمان به کارگردانی داوود میر باقری نیز در حال تکمیل مرحله تحقیق و نگارش است و پیش تولید آن سال اینده آغاز می شود ؛همچنین پایان امسال کل فیلم نامه سریال ۷۰ قسمتی حضرت موسی به کار گردانی سلحشور تحویل داده می شود .

دارابی افزود: برای ایام ماه رمضان و اوقات فراغت دانش اموزان و تابستان شبکه های مختلف سیما برنامه های متنوع ورزشی ،سرگرمی ،مسابقه ،مذهبی را آماده کرده اند یا در حال تولید هستند .

وی گفت :علاوه بر شبکه های اصلی سیما شبکه های نسل دوم هم مانند ورزش ،پویا ،نمایش و تماشا برنامه های جذابی را تدارک می بینند .

معاون سیمای رسانه ملی اضافه کرد مشغول گفتگوی با عوامل سریال پایتخت ۲ برای ساخت مجموعه سوم این سریال هستیم تا در نوروز ۹۳ پخش شود .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج