جاباما
۵۲۴۱۷۴
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

رویاهایتان در مورد شما چه می گویند؟

هر کس رویاهای متفاوتی را در سر می پروراند اما این رویاها نشان از چه دارند؟ اگر می خواهید از طریق رویاهای هر فرد به شخصیت او پی ببرید، با ما همراه باشید.

برترین ها: خیالبافی نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز مفید است. با خیالپردازی بسیاری از دردهای ما تسکین می یابند، برای بسیاری از مشکلات راه حل می یابیم و قوه خلاقیت ما نیز تقویت می شود. اگر خیالپردازی نبود، کودکان خلاق و کنجکاو نبودند. به همین دلیل واجب است که به ذهن تان اجازه دهید تا به هر کجا که دوست دارد سرک کشد.
هر کس رویاهای متفاوتی را در سر می پروراند اما این رویاها نشان از چه دارند؟ اگر می خواهید از طریق رویاهای هر فرد به شخصیت او پی ببرید، با ما همراه باشید. در اینجا برخی از رایج ترین خیالپردازی ها و تعبیرات شان را برایتان آورده ایم.
رویاهایتان در مورد شما چه می گویند؟
*رویا: شما به همراه خانواده یا دوستان تان بر ساحلی دراز کشیده اید
تعبیر: دراز کشیدن در ساحل دریا بدین معنی است که شما زندگی آرام و شادی دارید. به دوستان و اقوام خود وابسته اید و دوست دارید که زمان زیادی را با آنها سپری کنید. از آنجا که نزدیکان زندگی تان سرمایه های شما هستند، خدا را همیشه بابت داشتن شان شکر می کنید.
*رویا: شما برنده یک جایزه در مسابقه ای معروف شده اید
تعبیر: شما فرد به شدت خلاقی هستید و خیالپردازی نیز برایتان لذت بخش است. افرادی که عاشق هیجان، خوشگذرانی و رقابت اند، افرادی با روحیه خلاقانه بالا هستند که می توانند در هر رقابتی پیروز شوند.
رویاهایتان در مورد شما چه می گویند؟
*رویا: به مدیرتان می گویید که دیگر به سر کار نخواهید آمد.
تعبیر: شما در حال حاضر با مشکلی دست و پنجه نرم می کنید و به دنبال راه حلی برای آن هستید. اما قبل از اینکه وارد عمل شوید خوب جوانب مختلف آن را بررسی می کنید. مدام این سوال ها را از خودتان می پرسید که فواید این کار چیست؟ آیا نتیجه مثبتی به همراه خواهد داشت؟ با این اوصاف شما می توانید بهترین تصمیم را بگیرید.
*رویا: یکی از عزیزان از دست رفته تان را ملاقات می کنید
تعبیر: شما در حال تسکین قلب خود هستید. دوست دارید که یکی از عزیزان از دست رفته تان را در مکانی آرام بار دیگر ملاقات کنید یا که دلتان می خواهد خاطرات خوب گذشته بار دیگر برایتان زنده شود. در هر صورت فکر کردن به عزیزان زندگی تان انرژی مثبتی را به شما منتقل می کند.
*رویا: شما یک فرد مشهور شده اید
تعبیر: شما دوست دارید که دیگران را تحت کنترل خود در آورید. زمانی که شما خود را در موقعیتی بالا و قدرتمند می بینید، نشاندهنده آن است که دوست دارید از تمام روزمرگی هایتان رها شوید. دیگر مجبور نیستید که ظرف ها را بشویید یا اتاق تان را مرتب کنید، دیگران برای شما این کار را انجام خواهند داد.
*رویا: شما در حال فرار هستید، می خواهید دور دنیا را بگردید
تعبیر: شما به تغییری در زندگی تان احتیاج دارید. باید کاری متفاوت را آغاز کنید. به این فکر کنید که چه کاری برایتان جذاب است؟ بازدید از یک مکان جدید یا تغییر شغل؟ البته این تغییر شما نباید مانند قبل برایتان سنگین باشد یا طوری باشد که از آن فرار کنید، شاید تغییر ساده دکوراسیون خانه نیز حالتان را خوب کند.
*رویا: شما یک رابطه جدید عاشقانه را آغاز کرده اید
تعبیر: تصور داشتن یک رابطه عاشقانه آرزوی هر کسی است. حتی اگر شما در یک رابطه عاطفی به سر می برید، این تصور خیانت محسوب نمی شود بلکه می تواند انگیزه ای برای بهبود رابطه تان باشد. چیزی که مهم است این است که شما در رابطه ای که ایده آل تان باشد به سر نمی برید و باید برای به دست آوردن آن تلاش کنید.
رویاهایتان در مورد شما چه می گویند؟
*رویا: در حال حمله به فردی هستید که به شما بدی کرده است
تعبیر: شما از زخمی در زندگی تان رنج می برید و در تلاش برای بهبود آن هستید. خیالپردازی زیاد در مورد جنگیدن با دیگری می تواند به شما آسیب برساند و تمرکز شما را برهم زند. اگر نمی توانید مشکلتان را با دیگران حل کنید، از یک مشاور یا روان پزشک کمک بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باحال بود

    • بدون نام

      کسی که قسمتی از پوست صورتش بر اثر کرم تقلبی و دست ساز,دچار التهاب و جوش های زیر پوستی شده .
      خواهشا مسخره نکنید و با آبرو ی این فرد بازی نکنید
      سلامت بدنی من هیچ مشکلی نداره
      خواهشا با تهمت و برچسب زدن که مشکل سلامتی داره ابروی کسی نبرید.
      به تمام مقدسات قسم تون میدم این کارهاتون ادامه ندید .
      خواهش میکنم....

    • بدون نام

      خواهشا برترینها پیام قبلی من منتشر کن جای دیگه ای نیست که نظرمو بگم
      یه عده ای مدام در حال مسخره کردن و اذیت کردن هستند.

    • شیما

      ما که فقط تو رویاهامون خوشحالیم،دنیا مگه جای شاد بودنه......والا این دنیایی که من میبینم نباید شاد باشی چون یکی شادی تو رو با کاراش زهرمار میکنه.

    • بدون نام

      خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج