۵۲۴۸۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها

سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها به دلیل بارندگی‌های امروز در برخی استان‌های کشور اعلام کرد این وضعیت فردا هم ادامه دارد.

خبرگزاری ایلنا: سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها به دلیل بارندگی‌های امروز در برخی استان‌های کشور اعلام کرد این وضعیت فردا هم ادامه دارد.

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: به سبب شدت بارش امروز چهارشنبه آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها و در مناطق مستعد وقوع تگرگ درکردستان، آذربایجان شرقی، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، همدان، نیمه شمالی مرکزی، قزوین، شمال سمنان وخراسان شمالی پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: این وضعیت فردا پنج شنبه دراستان های خراسان شمالی و دامنه های البرز در شمال قزوین، شمال البرز، تهران و سمنان و با شدت کمتری در شمال خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: مهمترین مخاطره سامانه های جوی در این فصل رگبار موقتی و شدید همراه با رعد وبرق بخصوص در مناطق کوهپایه ای، تگرگ، سیلاب ناگهانی در مناطق مستعد و وزش باد شدید موقتی است.

وظیفه هشدار داد: به هموطنان عزیز توصیه می شود، ضمن انجام اقدامات احتیاطی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی، برای برنامه ریزی و انجام سفر یا تردد در استانهای اعلام شده وضع هوا را از مرکز پیش بینی استان خود جویا شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج