۵۲۵۱۸۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ بغض نمی‌کنم، ببین!

فريور خراباتى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت؛

شب گذشته اسحاق جهانگیری در برنامه تلویزیونی حاضر شد و صحبت‌هایی کرد که بنده به جای دولتمردان سابق از ایشان عذرخواهی کرده و ابراز شرمندگی می‌کنم.ایشان در بخشی از صحبت‌های خود گفتند: «زندگی همه مسئولان در اتاق شیشه‌ای به مردم نشان داده شود» که واقعا نه تنها بغض بنده، بلکه حتی بغض برخی از مسئولان را هم ترکاند رفت پی کارش. از همین امروز است که آن‌هایی که بی‌خبر وارد خانه فقرا می‌شوند اما یک خبرنگار از قبل در خانه فقرا همین‌طوری الکی نشسته، جلو می‌رود و از آن‌ها عکس می‌گیرد، بروند یک سری عکس درست کنند که توی بنگاه در‌به‌در یک سوییت اجاره به مجرد هستند. کار بیخ پیدا کند، یکی از دوستان می‌آید و پشت بلندگو می‌گوید: «اون گورخوابا بودن، یکی‌شون من بودم دیگه».

به هرحال همیشه باید یادمان باشد که در ساده‌زیستی و عدالت‌محوری، دوستان دیگر یک قدم از اصلاح‌طلبان جلوتر هستند. حالا آقای جهانگیری بیاید و بگوید: «۷۰۰میلیارد دلار منابع کشور نابود شد. از این درد اگر آدم بمیرد هم رواست».اسحاق جان شما ظاهرا اهل سینما نیستی‌ها، فیلم «جان سخت» رِ ندیدی؟ رامبو رِ چطور؟ در واقع آمادگی و مقاومت این عزیزان در برابر نمردن، از ما الگوبرداری شده است. در ضمن شرایط تبلیغاتی برخی از کاندیداها نشان می‌دهد که همین روزها شما و آقای روحانی و حتی رییس دولت اصلاحات هم باید بیاید در مورد عملکرد دولت نهم و دهم پاسخگو باشد. نمی‌شود که همین‌طوری اصلاح‌طلبان از یک دولت حمایت کنند، سرکار بیاید، ۷۰۰ میلیارد دلار را به شاخ گاو بزند بعد اصلاح‌طلبان در کمال تعجب پاسخگوی این اتفاقات نباشند؟ مگر شما در مناظره حواس‌تان نبود که قضیه «ب.ز.» ‌را هم به شما و ستاد دکتر روحانی نسبت دادند؟ پس فردا اصلا می‌گویند «خاوری» خود شما هستید و آن عکس‌ها «فِتوشاپ» بوده که در فضای «فجازی» پخش کرده‌اید و شما هم بعدا جراحی پلاستیک کرده و اسنادش هم موجود است. (ببینید این دوستان حتی روی استدلال و منطق ما هم رنگ‌آمیزی کرده‌اند!)

شما به زودی حتی باید در مورد سونامی فیلیپین و غرق شدن «جک» به خاطر برخورد تایتانیک با کوه یخ پاسخ پس بدهید. بعید نیست در مناظره بعدی دوستان اسنادی را پرینت بگیرند و به دوربین نشان دهند که در آن نشان می‌دهد، دکتر روحانی شخصا کوه یخ را پشت وانت نیسان بار زده و عمدا در مقابل مسیر تایتانیک قرار داده تا متاسفانه آمار طلاق افزایش پیدا کند. از آنجایی که شما می‌دانید الان یک سری کاندیدا داریم که عامل اصلی «طلاق» را «ازدواج» می‌دانند، این قضیه تایتانیک در مناظره‌ها بدجور یقه شما را خواهد گرفت. از ما گفتن...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      خیلی بی مزه بود! بیشتر کار کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج