۵۲۵۴۵۳
۲۸ نظر
۵۰۰۰
۲۸ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال نایب قهرمان شد؛ سیاه جامگان ماندنی

شاگردان اکبر میثاقیان موفق شدند با یک گل پرسپولیس را شکست دهند و با توجه به باخت صبا در لیگ برتر ماندنی شدند و استقلال هم با برد سپاهان نایب قهرمان لیگ شد و تراکتور عنوان سوم را کسب کرد

ایسنا: شاگردان اکبر میثاقیان موفق شدند با یک گل پرسپولیس را شکست دهند و با توجه به باخت صبا در لیگ برتر ماندنی شدند و استقلال هم با برد سپاهان نایب قهرمان لیگ شد و تراکتور عنوان سوم را کسب کرد

مشهدی‌ها با شکست قهرمان، در لیگ برتر ماندنی شدند

در هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم سیاه‌جامگان مشهد و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۸ و با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه ثامن مشهد مقابل هم قرار گرفتند که در پایان سیاه‌جامگان موفق شد با تک گل سیف‌اللهی پرسپولیس را شکست دهد و با توجه به شکست صبا مقابل استقلال خوزستان، این تیم مشهدی همانند سال گذشته در هفته آخر از سقوط به دسته یک بگریزد.

دقیقه ۱۹: خطای هند خانزاده در پشت محوطه جریمه پرسپولیسی‌ها را صاحب ضربه آزاد کرد. بازیکنان جوان پرسپولیس این ضربه آزاد را به صورت ترکیبی کار کردند که ضربه حسین ماهینی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: سماجت بازیکنان سیاه‌جامگان مانع از به بیرون رفتن توپ شد و در ادامه سانتر بازیکن سیاجامگان به روی سر یرکوویچ فرود آمد که ضربه سر این مهاجم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: ضد حمله بازیکنان پرسپولیس از سمت راست با ارسال به روی دروازه تیم مشهدی همراه شد که ضربه سر علیپور از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: خطای بازیکنان پرسولیس، ضربه ایستگاهی را در فاصله‌ای ۳۵ متری تقدیم نمایند استان خراسان کرد. روح‌الله سیف‌اللهی پشت توپ قرار گرفت و ضربه فوق‌العاده و محکم این بازیکن به تور دروازه پرسپولیس چسبید.

دقیقه ۶۰: حرکت بازیکنان پرسپولیس با سانتر علیپور همراه شد که وزش باد توپ را به سمت دروازه سیاه‌جامگان سوق داد که واکنش به موقع همامی مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس شد.

دقیقه ۸۴: کرنر بازیکنان پرسپولیس با ضربه برگردان احمدزاده همراه شد که مسعود هماهمی با واکنشی زیبا مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی حریف شد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادو شوویچ، محسن ربیع‌خواه، محمد امین آرام طبع، حسین ماهینی، صادق محرمی، حمید رضا طاهرخانی، احسان علوان‌زاده، شهاب کرمی، سامان نریمان جهان، علی علیپور و رضا کرملاچعب

ترکیب سیاه‌جامگان: مسعود همامی،محمد خانزاده، علیرضا جلیلی، عباس عسگری،رضا شربتی، مصطفی احمدی، سالار افراسیابی، حسین بادامکی،پیام ملکیان، روح الله سیف اللهی و گوران یرکوویچ

با این نتایج، تیم‌های صبای قم و ماشین‌سازی تبریز به لیگ دسته یک سقوط کردند.


استقلال نایب قهرمان شد؛ سپاهان شانس آسیایی شدن را از دست داد

استقلال و سپاهان در آخرین دیدار از لیگ شانزدهم مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان منصوریان با حساب دو بر یک به پیروزی دست یافتند.

هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام هشت بازی همزمان از ساعت ۱۸ در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد که استقلال و سپاهان یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند.

هر دو تیم بالای جدولی با انگیزه‌های تقریبا مشابهی در زمین ظاهر شدند. استقلال برای تثبیت نایب قهرمانی و سپاهان برای تثبیت رده چهارم و داشتن شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند. این دیدار در نهایت با دو گل استقلال در نیمه دوم با حساب دو بر یک به سود این تیم به پایان رسید.

مهرداد محمدی در دقیقه ۴۱ برای سپاهان گل زد. گل استقلال را هم جابر انصاری در دقیقه ۵۹ و فرشید بارقی در دقیقه ۸۴ وارد دروازه سپاهان کردند.

استقلال با این پیروزی ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم لیگ برتر باقی ماند. در سوی دیگر سپاهان که نیاز مبرمی به پیروزی داشت با این شکست ۴۵ امتیازی شد و با توجه به پیروزی دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن به جایگاه پنجم سقوط کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد حسین زاهدی‌فرد و کمک‌هایش آرمان اسعدی، علیرضا ایلدروم و ناصر جنگی بود.

پیش از آغاز بازی، بازیکنان هر دو تیم با یک دقیقه سکوت به جان باختگان و بازماندگان حادثه انفجار در معدن آزادشهر گلستان ادای احترام کردند.

گزارش نیمه نخست

در دقیقه ۱۲، بهنام برزای با توپ ربایی از بازیکنان سپاهان فرصت خوبی را برای کاوه رضایی فراهم کرد و با فرصت سوزی رضایی توپ به انصاری رسید که ضربه محکم او پس از برخورد به مدافع‌های سپاهان به دروازه این تیم نرسید.

در دقیقه ۲۱، مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او پس از برخورد به زمین توسط رحمتی دور شد و در ادامه هم خود او بار دیگر از مقابل محوطه جریمه توپ را به بیرون از زمین شوت زد.

در دقیقه ۲۴، بعد از توپ ربایی فرشید اسماعیلی و ورود به محوطه جریمه سپاهان، توپ به جابر انصاری رسید که تعلل بیش از حد او فرصت را از تیمش گرفت.

در دقیقه ۳۱، حسین پاپی در شرایط شوت زدن قرار گرفت و ضربه او از مقابل محوطه جریمه با شدت بسیار کمی در آغوش رحمتی قرار گرفت.

در دقیقه ۳۳، رسول نویدکیا بعد از حرکت در عرض محوطه جریمه استقلال شوت خوبی را روانه دروازه استقلال کرد که با واکنش بسیار خوب رحمتی به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۶، پاس خوب بازیکنان استقلال در محوطه شش قدم سپاهان از مقابل پای جابر انصاری عبور کرد و به خارج از محوطه رفت.

گل: در دقیقه ۴۱ مهرداد محمدی بعد از عبور از دو بازیکن استقلال شوت خود را روانه دروازه استقلال کرد که توپ با برخورد به بدن زکی‌پور تغییر جهت داد و دروازه استقلال باز شد.

گزارش نیمه دوم

گل: در دقیقه ۵۹، کاوه رضایی سانتری را از سمت چپ زمین سپاهان انجام داد که جابر انصاری در داخل محوطه شش قدم دروازه لی اولیویرا را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۶۲، سانتر زکی پور در سمت چپ دفاع سپاهان به قربانی رسید و این بازیکن با یک ضبه کاوه رضایی را در دهانه ی دروازه در موقعیت گلزنی قرارداد اما مهاجم استقلالی ها برای گلزنی یک قدم کم آورد.

در دقیقه ۶۹، شوت جلال علی محمدی از گوشه سمت چپ محوطه جریمه استقلال با اختلاف کم از دیرک عمودی استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۴، مهرداد محمدی با فرار در عمق دفاع استقلال صاحب موقعیت شد اما ضربه ی این بازیکن را مهدی رحمتی راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۷۸، ضربه ایستگاهی احسان حاج صفی از فاصله ۲۵ متری با اختلاف کم از دروازه رحمتی به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۰، سانتر کاوه رضایی از روی ضربه ایستگاهی که از حوالی منطقه کرنر سپاهان ارسال شده بود با برخورد به پشت سر لئوناردو پادووانی به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۸۴، شوت از راه دور فرشید باقری از پشت محوطه جریه سپاهان وارد دروازه لی اولیویرا شد تا استقلال با یک گل از حریف پیش بیافتد.

این دیدار که در نیمه نخست به سود سپاهان تمام شده بود با دو گل استقلالی ها در نیمه دوم با حساب دو بر یک به نفع این تیم تمام شد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پادوانی، رابسون، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی (فرشید باقری ۷۷ )، جابر انصاری (محسن کریمی ۶۹ )، بهنام برزای (علی قربانی ۶۰) و کاوه رضایی

سرمربی علیرضا منصوریان

ترکیب سپاهان: لی اولیویرا، شجاع خلیل زاده، موسی کولیبالی، احسان حاج‌صفی، عارف غلامی، میلاد سرلک، سرور چپاروف، حسین پاپی (فرید بهزادی کریمی ۶۳ )، مهرداد محمدی، رسول نویدکیا و رضا میرزایی (جلال الدین علی محمدی ۴۶ )

سرمربی: زلاتکو کرانچار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح ب

      لنگ هم باز سولاخ شد

    • آتوسا

      ای جوووون واسه استقلال
      لیگ بعدی قهرمانیم

    • بهشت قرمز

      خخخخ کیسه ها جشن نائب قهرمانی گرفتن

      یکی از مهمترین عامل سقوط صبا آقای عمران زاده بود

    • بدون نام

      عححج.

    • پیام

      کارپرسپولیس نامردی بود انصافا اگه الهلال بابازیکنان ذخیره جلوی الریان بازی کنه وببازه همه میگن تبانی عربها تبانی عربها مطمعن باشین به هر دستی بدین به همون دست هم میگیرین پرسپولیس نامردی کرد چوب این کارشو تو بازیهای اسیایی میخوره فقط چند روز صبر کنین و ببینین اینم بگم که من پرسپولیسی هستم

    • ح ب

      ای جون بهشت قرمز آبو بریز اونجا کا میسوزه

    • بدون نام

      عشق هست تاج ...تنها دلیلش تبانی کردن لنگ بود با این ترکیب چیدنش

    • فرساش ایرانی

      خسته نباشید بچه ها،دمتون گرم.امسال قهرمانی آسیا باس ماس...اس اس آسیایی...لنگ همچنان از تیمهای در لبه پرتگاه سقوط میبازه،شخصیت قهرمانی داره آخه!!!

    • بدون نام

      اخه ح ب انقد آی کیو پایین نباش این بازی برد و باختش سودی به حال مانداشت

    • بینام

      قراربودهمه تیم هاتاخرین بازی بانفرات اصلی بازی کنندولی تیم لنگ درحق صبانامردی کرد.خدانگذره ازانسان های دورو.

      پاسخ ها

      • اس

        دقیقن کی این قرار و گذاشته بود؟؟؟

    • پریپولیس ام

      خیلی خوشحالم تا حالا انقدر از باخت تیم ام خوشحال نبودم چون نامردا ناپاک ها به سزای عمل شون رسیدن خداحافظ پاچه خوارها تبانی رفت لیگ آزادگان

    • بهروج شالی

      استقلال دوستت داریم نایب قهرمانی رابه هواداران استقلال تبریک میگویم

    • ایرانی

      باز هم قلعه نویی نشان داد که بدترین مربی ایران است
      هیچی بلد نیست
      فقط باندبازی داره

    • بدون نام

      با تمام وجودم یاشاسین تراختووووور

    • بدون نام

      نچ نچ خدایا شکرت ک پرسپولیس ام.فصل قبل ک پرسپولیس نايب قهرمان شد از شدت ناراحتی داشتن گریه میکردن ولی امسال استقلالیا جشن گرفتن.البته حقم دارن زیر پرسپولیس بودن جشنم داره:)))))

    • بدون نام

      میبینم کیسه ها از اینکه در جنگ با رقبا تونستن جایگاه بعد پرسپوابس را بدست بیاورند خیلی خوشحالند
      اره وقتی چیزی از خودشون ندارن به زیر پرسپولیس امدن و دومی هم باید افتخار کنن و دکل نوردی کنن
      ولی به دومی فقط آفتابه آبى می دهند
      خخخخخخخخخخ

    • اس اس تاجی

      اول تبریک میگم به خدمون که تیممون از رده پانزدهم اومد و دوم شد انشا اله سال دیگه پرسپولیس و پر پر میکنیم به لنگیا هم بگم شما با جام لیگ برتر خوش باشید هر شب یکیشون با جامشون میخابن خخخخخ دوم اینکه خوب تبانی کردید خخخخووووووبببببب فوتبال به تمام معنا بهمون نشون دادید اگه براتون مهم نبود که تو دو بازی قبلی هم با تیم دومتون بازی میکردید پس ما تاج سرتون میگیم تبانی کردید با مدرک حرف میزنیم

    • بدون نام

      آخی طفلک استقلالی ها به کجا رسیدن که دارن جشن نایب قهرمانی میگیرن، بعد از باخت پرسپولیس که هفته هاست قهرمان شده دارن ذوق میکنن

    • علیرضا

      هرتیمی جای پرسپولیس بود از ترکیب اصلی استفاده نمیکرد صبا و سیاه جامگان ربطی ب حال پرسپولیس نداره اگه ترکیب اصلی میداد احتما مسدومیت بازیکناش بود و هیچ مربی عاقلی اینکارو نمیکنه ...حالا شما بزارین پای تبانی

    • بدون نام

      بالاخره استقلالی ها تونستن اختلاف امتیازشون را با صدر با انگشتای دو دست نشون بدن


      فکر کنم جشن بگیرن

    • بدون نام

      واقعا که!!!!چراباتیم دوم وارد شدید باتمام قوابه مشهد میرفتید این یک تبانبی اشکاربود

    • خوزستانی ام

      عاشقتم منصوریان.با تعصب و باغیرت.

    • بدون نام

      پرسپولیس تبانی پیونتدان مبارک ایشالله تو آسیا هم حذف میشید کثیف ترین تیم ایران از همه لنگیها متنفرم

    • بدون نام

      قهرمانی دیگه چیه لنگی ها یادتون میگفتید اصل دربیه 3 تا سوزش داره این قهرمانی با باخت در دربی هیچ ارزشی نداره

    • بدون نام

      استقلال قهرمان نیم فصل دوم شد با یک مشت نوجونان به چیتون مینازید لنگیها بهترین بازیکنان ایران رو خریدید با قرداداهای چند میلیاردی مثل سروش با 5 میلیاردد تا هم ترکتور رو ضحیف کنید اونم با کلی تبانی و حمایت فدراسیون

    • بدون نام

      لنگیا یکم از اسیا حرف بزنید خخخخخخخخ

    • بدون نام

      من یک تاجی هستم و به تاجی بودن خود افتخار میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج