۵۲۸۹۷۳
۲۳ نظر
۵۰۳۷
۲۳ نظر
۵۰۳۷
پ

حرف دل آقایان به خانم ها را در اینجا بخوانید

هم آقایان و هم خانم ها هر کدام خصوصیات منحصر بفرد خودشان را دارند. همانطور که برخی از رفتارهای آقایان برای خانم ها آزاردهنده است، برخی از رفتارهای خانم ها نیز برای آقایان غیر قابل تحمل است که در اینجا به برخی از بارزترین های آن اشاره کرده ایم.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هم آقایان و هم خانم ها هر کدام خصوصیات منحصر بفرد خودشان را دارند. همانطور که برخی از رفتارهای آقایان برای خانم ها آزاردهنده است، برخی از رفتارهای خانم ها نیز برای آقایان غیر قابل تحمل است که در اینجا به برخی از بارزترین های آن اشاره کرده ایم.
ما نمی توانیم ذهن شما را بخوانیم
آقایان قادر به خواندن ذهن خانم ها نیستند بنابراین انتظار نداشته باشید که ناراحتی شما را، بی آنکه در مورد آن کلامی به زبان آورید، تشخیص دهند. اگر مشکلی هست یا ناراحت نشوید یا این که در مورد آن با شریک زندگی تان سخن بگویید.
با گریه کار خود را پیش نبرید
زمانی که خانم ها گریه می کنند، آقایان دیگر کاری جز گوش دادن به حرف خانم ها یا بند آوردن گریه آنها نخواهند داشت، بنابراین بهتر است که به جای گریه با آرامش حرف خود را بزنید. گریه سلاح خوبی نیست زیرا تنها در کوتاه مدت جواب می دهد.
حرف دل آقایان به خانم ها را در اینجا بخوانید
هر چه می خواهید، به زبان آورید
همانطور که گفتیم آقایان بلد نیستند فکر خانم ها را بخوانند، بنابراین اگر چیزی از آنها می خواهید بهتر است که به زبان آورید. آنها در بازی حدس زدن همیشه شکست می خورند.
با «بله» یا «خیر» جواب دهید
اگر مرد زندگی تان سوالی از شما پرسید که جواب آن آره یا خیر است، بهتر است که بدون توضیحات اضافه جواب صریح خود را در یک کلمه بدهید. گفتن «نمی دانم» یا «خودت می دانی» کار به جایی نمی برد.
به دنبال راه حل باشید، نه همدردی
زمانی که با مرد زندگی تان در مورد مشکلی صحبت می کنید، او به تنها چیزی که می اندیشد یافتن راه حل است. اما اگر فردی را می خواهید که با شما همدردی کند، بهتر است که حرف هایتان را به دوستان صمیمی تان بزنید. آنها بهتر از هر کس دیگری می توانند این حس را به شما منتقل کنند.
مشکلات گذشته را وسط نکشید
آقایان آنچه در 6 ماه گذشته اتفاق افتاده را به یاد ندارند بنابراین بحث کردن در مورد آن عادلانه نیست. در این شرایط آنها هیچ راهی ندارند جز این که با شما موافقت کنند.
حرف دل آقایان به خانم ها را در اینجا بخوانید
نپرسید که چاقم یا لاغر

اگر از همسرتان می پرسید که چاق است یا لاغر و انتظار دارید که او حقیقت را به شما بگوید، پس چرا از شنیدن جواب ناراحت می شوید؟
منظور ما را وارونه برداشت نکنید
معمولا هر جمله ای دو معنی دارد و خانم ها اکثر مواقع بدترین منظور را برداشت می کنند. پس بهتر است قبل از هر برداشت و سوتفاهمی از همسرتان بخواهید که بیشتر توضیح دهد یا این که مثبت اندیش تر باشید.
یا خودت کاری را انجام بده یا تماما به من بسپار
اگر از مردی خواستید که وسیله ای را تعمیر کند یا کاری را برای شما انجام دهد به شیوه آن کاری نداشته باشید. بالای سر آنها ایستادن و دستور دادن باعث می شود که آنها کار را رها کرده و به خودتان محول کنند.
تنها در زمان های پیام بازرگانی صحبت کنید
آقایان وقت کافی برای تماشای برنامه مورد علاقه شان را ندارند، بنابراین اگر دیدید که همسرتان در حال تماشای یک بازی فوتبال یا فیلم مورد علاقه اش است، با او صحبت نکنید. بهتر نیست اگر تا شروع پیام بازرگانی صبر کنید؟
به آنها آدرس ندهید
اگر مردی پشت فرمان ماشینی نشسته است، بهتر است که کل فرمان را به او بدهید. آنها از این که شما مدام به آنها بگویید از این سمت یا آن سمت برو، بیزارند.
رنگ صورتی، صورتی است
دانستن تنها چند رنگ اصلی برای آقایان کافی است. آنها علاقه ای ندارند که تونالیته های مختلف رنگ ها را بشناسند، بنابراین رنگ صورتی چرک با صورتی ملیح برای آنها هیچ فرقی ندارد.
حرف دل آقایان به خانم ها را در اینجا بخوانید
«هیچی» معنی دیگری جز خودش نمی دهد
اگر مردی از شما پرسید که مشکل چیست و شما جواب دادید «هیچی»، دیگر انتظار نداشته باشید که او به دنبال جواب دیگری باشد. او هیچ معنی دیگری از این کلمه برداشت نخواهد کرد.
اگر به دنبال جواب نیستید، سوال نکنید
اگر واقعا به دنبال پاسخی نمی گردید، بهتر است که از آقایان سوال نپرسید. در این شرایط اگر با خودتان صحبت کنید بهتر است.
هر چه دوست دارید بپوشید و به شیوه لباس پوشیدن ما هم گیر ندهید
خیلی برای آقایان فرقی نمی کند که شما چه لباسی به تن کنید. بنابراین آنها خودشان هم دوست ندارند که شما به شیوه لباس پوشیدن آنها گیر دهید. آنها با هر لباسی که احساس راحتی بیشتری کنند، ارتباط برقرار می کنند.
اگر دوست ندارید در مورد فوتبال بدانید، سوال نکنید
حتما می دانید که اکثر آقایان عاشق ورزش و فوتبال هستند، اما اگر شما علاقه ای به آن ندارید احتیاجی نیست که به عنوان مثال بپرسید کدام تیم قهرمان شد. این کار تنها آنها را آزار می دهد.
شما به اندازه کافی لباس دارید
شما از نظر آقایان یک دنیا لباس دارید اما اگر خودتان احساس می کنید که کافی نیست و دوست دارید که هر هفته به خرید بروید، مشکلی نیست اما مرد زندگی تان را مجبور نکنید تا هر بار شما را همراهی کند.
من از هیکل ام راضی ام
همه آقایان مثل هم نیستند. همه آقایان نمی توانند که شکم ۶ تکه داشته باشند بنابراین مرد زندگی تان را همانگونه که هست دوست بدارید زیرا که او نیز از ظاهرش راضی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود

    • مدیونی سانسور کنی

      کدوم مرد ایرانی میتونه هر هفته واسه خانومش لباس بخره؟ البته آقا زادها و اختلاص گرها و بانکی ها حسابشون جداست. ولی بعضی موارد واسه اروپایی ها و از ما بهترونه برا ما بدبختها که با 750 تومن ماهانه حقوق میگیریم و 1 ملیون قسط بدیم نیست* ...

    • لیلا

      اقایون چقدر راحت زندگی می کنن.اصلا به خودشون زحمت نمیدن.

    • مصی

      تمام توضیحات نمونه ی یک مرد ایرانی هستش که هیچ اهمیتی برای رابطه ش قائل نیست . واسه همینه درصد افسردگی در خانم های متاهل ایرانی زیاده.
      همه جوره انتظار دارن خانم خوب باشه متناسب و با اخلاق خوب ، ولی خودشون رو هر جور هستن خانم ها قبولشون کنن. دسته ای از مردها رو توضیح داده که خودخواه هستن و تلاشی برای یه رابطه ی سالم نمی کنن.

    • zibaye khofte

      به نظرم چیزایی نبودن که واسه یه خانم سخت باشه رعایت نکردنشون, عوضش یه رابطه بهتروقوی تر خواهند داشت,عالی بود

    • بدون نام

      کسی که مانتو اش برای چند لحظه کنار میره نباید بهش تهمت وتوهین بی عفتی زد
      اون نمیدونه که تعقیبش کردن و چند نفر الان روش زوم هستند که مدام مسخره و توهین میکنند!!!!!
      بعضی ها با کارها و حرفهاشون تمام باور فرد نسبت به بعضی مسائل خراب میکنند و حتی نسبت به مسائلی ترسیده شده و دلزده
      چرا که مدام در پی تحقیر کردن و تخریب شخصیت اون هستند
      حرمت نگه داشتن و احترام گذاشتن خیلی مهمه,خیلی
      من هیچ وقت به خودم اجازه ندادم کسی مسخره و توهین کنم ویا تهمت بزنم ;

    • شهین

      چه آقای بی اعصابی !!!
      یه کم مهربون تر با ما راه بیا:)

    • بدون نام

      این یک تحقیق جهانی است یعنی همۀ مردان در تمام نقاط جهان حوصله ندارند و فقط بفکر ...پس بهتره اینقدر مرد ایرانی را به تنهایی متهم نکنید .

    • بدون نام

      من به خاطر تعقیب کردنهای شما و حرفهای شما عصبی شدم .
      واقعا متاسفم برای چنین جملاتی که به کار بردید.
      خواهشا اگر من به خیال خودتون پر از عیب و نقص ام دیگه این پلیس بازی تون ادامه ندید.
      تموش کنید.

    • golbahar

      حرف دل آقایون به خانمها: خانمها ما میخوایم تا لحظه مرگ پلی استیشن بازی کنیم و تو نت تفریح کنیم و تو تلگرام چت کنیم و با دوستامون چرت و پرت بگیم و بریم راحت صفاسیتی و ...از شما خانمها هم میخوایم هیچی از ما نخواین،پول نخواین،خرید نرید،کار به کار ما هم نداشته باشین،حرفم نزنید تا ما شادتر باشیم :/ دوغ،نوشابه ؟ یعنی باور کنید انقد سرخوشن الان میان واقعا میگن که دوغ میخوان یا نوشابه :)

    • بدون نام

      خدا پدرتو بيامرزه. اينو بايد از دوران مدرسه به دخترا درس بدن.
      البته فك نكم فايده داشته باشه. چون همين حرفارو ما هزار. بارم گفتيم و دقيقا دقيقا برعكسشو انجام دادن. زن جماعت كلاااا موجود رو مخيه

    • بدون نام

      کاربر عزیز "مصی": کلا مردا و زنا تو روحیات شخصیتاشون باهم تفاوت هایی دارن خوبه ک هردو راجع ب هم بیشتر بدونن تا رابطه اروم تر و شادتری داشته باشن...کلا مغز مردا پیچیدگی زنارو نداره و اونا تک بعدی هستن بخاطر همینه مثلا اگه یه اقایی تلویزیون میبینه همزمان شما هم باهاش حرف بزنی متوجه نمیشه.
      حالا دلیل نمیشه چون اونا مسائل رو ساده تر میبینن و درگیری فکری زنارو ندارن به بی تفاوتی متهم بشن.من خودم زنم و متاهل و خیلی از این ویژگی تو همسرم هس بعضیاشم نیس.
      در ضمن زنای ایرانی اگه افسردگی دارن یه بخش زیادیش بخاطر خاله زنک بازیاشونه و چشم هم چشمی مخصووووووصا با خونواده شوهر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دم شوهرت گرم با این زنی که گرفته. خداوکیلی چیکار کردید که به این درک رسیدید؟ بگید بلکه بقیه خانما هم یه خورده مثل شما بشن

    • زن ایرانی

      منم به عنوان یک زن ایرانی دقیقا همین انتظارات رو از یک مرد ایرانی دارم .والسلام

    • زهره

      هممممممش واقعیت بود ..کاش میشد اینارو توی مدرسه به جای پرورشی درس بدن

    • صبا

      اینجوری که گفتین انگار آقایون به موجود یه بعدی با آی کیو پایین که ادم باید خودشو در حد اونا پایین بیاره. من مرد اینحوری ندیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینه

    • مهتاب

      فقط موقع پیام بازرگانی حرف بزنید خیلی خنده دار بود...
      جالب بود.سپاس

    • بدون نام

      وای دقیقا همش درست بود ایول :)))))

    • صوری

      یعنی ما کلا مجبوریم با ی عده جلبک مغز زندگی کنیم؟ یعنی تا این حد؟؟؟؟ پس همسر من فوق العاده س.باید احساس خوشبختی بیشتری کنم.
      :)))

    • آتوسا

      خدای من!پس احساسات زن ها چی میشه؟!اگر یه زن هزار تا درد تو دلش باشه و مشکلی براش پیش بیاد،از چهره ش مشخصه ..ولی هیچ وقت همسرش نمیاد بگه خانم مشکل چیه اتفاقی افتاده؟! یا دست نوازش ب سرش بکشه و بخاد ازش دلجویی کنه .
      ولی اگه همون مرد بیخیال و بی توجه یه روز بی حال باشه یا کمی احساس ناراحتی کنه ،خانمش تموم سعی خودش رو میکنه تا شرایط رو براش بهتر کنه ....بله !اینه تفاوت زن و مرد ایرانی!!!!!

    • قرمز

      این متن کاملا نسبیه، یعنی ممکنه بعضی مواردش در مورد بعضیا صدق کنه و بعضیشم نه، اما نکته مهم اینحاست که نه ما مردای ایرانی و نه زنای ایرانی از بچگی یاد نگرفتیم که جنس مخالفمون یه تفاوتهایی باهامون داره، از بچگی به دخترا گفتن با پسرا معاشرت نکن و بهش نزدیک نشو و ... و پسر ماهم که با توجه به خصوصیت جذب شوندگیش به جنس مخالف کلی سوال تو ذهنشه، نه فقط درمورد مسایل جنسی ، منظورم تفاوت های روحی و روانی هست، اما بازم کسی بهش پاسخ نداده و نتیجش واسه بعضیا شده عقده، اونم جنسی و برای یه دسته هم ک یکم اوضاعشون بهتره شده اینکه همسرشونو درک نکنن، خدایی ما مردا و زنایی ایرانی چقدر تو زندگی مشترک حرف همو میفهمیم، چن نفرمون واقعا بصورت علمی و عاقلانه مسایلمونو حل میکنیم؟مطمعنا از هر ده زوج فقط یک زوج، نتیجشم میشه عدم درک هم و متعاقبش طلاق و خیانت و مسایل دیگه

    • مهناز

      مردان مریخی زنان ونوسی
      مغز مردان تک بعدی و فقط رو یه مسأله میتونن فکر کنن اما زن ها ساختار مغزشون خیلی پیچیده تره واسه همین میتونن چندتا کارو همزمان انجام بدن یا به چندتا مسأله همزمان فکر کنن برا همین زیاد به آقایون نباید گیر داد دست خودشون که نیست؛ خلقت خداست.
      خدا ما زن ها رو هم اینطوری آفریده که مراقبشون باشیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج