۵۲۹۴۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برابری رئال با رکورد تاریخی بایرن

ایسکو با گلی که امشب وارد دروازه اتلتیکو کرد باعث شد تا رئال مادرید با رکورد تاریخی بایرن مونیخ که در سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده بود برابری کند.

ورزش سه: ایسکو با گلی که امشب وارد دروازه اتلتیکو کرد باعث شد تا رئال مادرید با رکورد تاریخی بایرن مونیخ که در سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده بود برابری کند.

بایرن مونیخ سال 2014 توانست به رکورد 61 بازی متوالی گلزنی دست یابد و حالا رئال نیز در این رکورد با بایرن شرک شد. پیش از این رئال مادرید توانسته بود رکورد اسپانیا که در اختیار بارسلونا(44 بازی بین سال های 42 تا 44) بود را بشکند.

ایسکو امشب با گلی که دقیقه ۴۰ وارد دروازه اتلتیکو کرد رئال را به رکورد ۶۱ بازی متوالی گلزنی رساند و کهکشانی ها این فرصت را دارند تا با گلزنی به سویا در بازی روز یکشنبه، این رکورد را به تنهایی از آن خود کنند.

برابری رئال با رکورد تاریخی بایرن

آخرین بار که رئال در یک بازی موفق به گلزنی نشد، به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال گذشته برابر سیتی بر می گردد. از آن پس رئال در 61 بازی متوالی توانسته گلزنی کند. کهکشانی ها در این مدت 166 گل به 28 تیم مختلف زده اند؛ یعنی متوسط 2.75 گل در هر بازی.
در واقع زیزو از زمانی که هدایت رئال را بر عهده گرفته، تیمش تنها در 3 مسابقه موفق به گلزنی نشده است: برابر اتلتیکو، وولفسبورگ و منچسترسیتی.

در دوران زیزو، رئال ۸۳ بازی برگزار کرده و تنها در ۳ درصد از آنها توفیقی در گلزنی پیدا نکرده است؛ حال آنکه در دوران رافا بنیتس، رئال در ۵ بازی از ۲۵ بازی نتوانسته بود گلزنی کند؛ یعنی در ۲۰ درصد مسابقاتش!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج