۵۳۰۷۹۴
۱ نظر
۵۳۸۶
۱ نظر
۵۳۸۶
پ

طولانی ترین پل های معلق جهان

ساخت طولانی ترین پل معلق جهان با طول بیش از ۴۴۰ متر در کشور آلمان به اتمام رسید. به همین بهانه در این مطلب نگاهی داریم به طولانی ترین پل های معلق جهان.

وب سایت گجت نیوز: ساخت طولانی ترین پل معلق جهان با طول بیش از ۴۴۰ متر در کشور آلمان به اتمام رسید. به همین بهانه در این مطلب نگاهی داریم به طولانی ترین پل های معلق جهان.
معرفی و تصاویر طولانی ترین پل های معلق جهان

بدون شک با افتتاح پل Rappbodetal در کوهستان های شمالی آلمان، این پل با طول بیش از ۴۴۰ متر طولانی ترین پل معلق جهان تا این لحظه خواهد بود، طولانی ترین پل معلق جهان طی ۱۰ ماه و با هزینه یک میلیون و چهارصد هزار یورو ساخته شده، دارای ۱۲۰ سانتیمتر عرض است و توسط چهار کابل فولادی ۶۵ میلیمتری نگهداری می شود.
طولانی ترین پل های معلق جهان

پل آسمان (SkyBridge) در جنوب غربی کشور روسیه در نزدیکی سوچی با ۴۳۹ متر طول، طولانی ترین پل معلق عابر پیاده در روسیه است که در یک کیلومتر امتداد داشته و توان عبور ۳۰ هزار نفر در ساعت را دارد.
طولانی ترین پل های معلق جهان

پل بعدی بر روی دره ژانگ ژیاجی در چین ساخته شده در ارتفاع ۳۰۰ متری از سطح زمین یک پل شیشه ای با طول ۴۲۶ متر است، دارای ۶ متر عرض است و گنجایش بازدید ۸۰۰ نفر به صورت همزمان را دارد.
طولانی ترین پل های معلق جهان

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ برای تست مقاومت پنل های بکار رفته در ساخت پل با پتک بر روی آن کوبیده شد؛ ساخت این پل ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار هزینه داشته و برای عبور از روی آن باید ۲۰ دلار هزینه کنید.
طولانی ترین پل های معلق جهان

پل معلق هایلان ۱۷۹ در تیرول اتریش با ۴۰۶ متر یکی دیگر از طولانی ترین پل های معلق جهان است که دارای وزنی برابر ۷۰ تن و عرض ۱.۲ متر است.
طولانی ترین پل های معلق جهان

پل Geierlay در مورسدوف آلمان با طول ۳۶۰ متر و وزن ۶۲ تن یکی دیگر از طولانی ترین پل های جهان است، این پل با هزینه یک میلیون و صو چهل هزار یورو در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است.
طولانی ترین پل های معلق جهان
طولانی ترین پل های معلق جهان

پل معلق کاپیلانو در شمال ونکوور کانادا که بر روی رودخانه ای با همین نام ساخته شده، دارای 136 متر طول در ارتفاع 70 متری در سال 1889 ساخته شده است.
طولانی ترین پل های معلق جهان

پل معلق کوکونوئه یومه در استان اویتا واقع در کشور ژاپن با طول ۳۹۰ متر در ارتفاع ۱۷۳ متری از سطح زمین ساخته شده و همزمان تحمل وزن ۱۸۰۰ نفر را دارد، از روی این پل میتوان مناظر دیدنی و همچنین آبشار شیندو که از ۱۰۰ آبشار برتر کشور ژاپن است را دید.
طولانی ترین پل های معلق جهان

پل معلق در قله تیتلیس سوئیس بلندترین پل معلق اروپا در ارتفاع ۳ هزار متری و روی دره ای به عمق ۵۰۰ متر ساخته شده است.
طولانی ترین پل های معلق جهان

پل معلق مشگین شهر که بزرگترین پل معلق خاورمیانه است در ارتفاع ۸۰ متری رودخانه خیاوچایی و بر روی پارک جنگلی مشگین شهر احداث شده، دارای ۲ متر عرض و ۳۶۵ متر طول است؛ دانش ساخت این پل کاملا بومی است و توسط مهندسان داخلی ساخته شده است.
طولانی ترین پل های معلق جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه قشنگ و هیجان انگیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج