adexo3
۵۳۱۲۷
۱۲۷ نظر
۵۰۱۷
۱۲۷ نظر
۵۰۱۷
پ

مجید خراط ها: بی انگیزه شده ام

مجید خراط ها اگرچه سبک خاصی را در موسیقی دنبال می کند اما توانسته طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. طرفدارانی که به او لقب سلطان احساس! داده اند و در فضای مجازی و سایت های موسیقی با قدرت و تعصب خاصی از خواننده محبوب خود دفاع می کنند.

مجید خراط ها: بی انگیزه شده ام

روزنامه تماشا: مجید خراط ها اگرچه سبک خاصی را در موسیقی دنبال می کند اما توانسته طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. طرفدارانی که به او لقب سلطان احساس! داده اند و در فضای مجازی و سایت های موسیقی با قدرت و تعصب خاصی از خواننده محبوب خود دفاع می کنند. اولین آلبوم مجاز آقای خراط ها اواخر سال گذشته منتشر شد و با فاصله کمی توانست اولین کنسرت خود را هم در سال میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کند.

خراط ها که سال گذشته با انتشار آلبوم و همچنین برگزاری کنسرتش خبرساز شده بود. امسال را خیلی بی سر و صدا و چراغ خاموش آغاز کرده. به همین دلیل به سراغ مجید رفتیم و از فعالیت های این روزهایش، آلبوم جدید و کنسرت هایش پرسیدیم:

مجید خراط ها: بی انگیزه شده ام

طرفدارهایت مشتاقانه منتظرند تا خبرهای مربوط به آلبوم بعدی را بشنوند، چه خبر از آلبوم بعدی؟

- هنوز عرق آلبوم اول خشک نشده اماخ داریم کارهای مربوط به آلبوم بعدی را انجام می دهیم. راستش از آنجایی که شرکت مجوز گیرنده و پخش کننده آلبوم اول خیلی ما را اذیت کردند. یک مقدار بی انگیزه شده ایم اما ان شاءالله به زودی و طی یک ماه آینده آهنگ های جدیدی را به عنوان تک تراک منتشر خواهم کرد و ان شاءالله به موازات آن کارهای مربوط به آلبوم جدید را هم انجام خواهیم داد.

زمان انتشار آلبوم بعدی مشخص هست؟

- معمولا نمی توان زمان دقیقی برای انتشار آلبوم ها مشخص کرد. حتی در دقیقه ۹۰ هم نمی توان اظهار نظر دقیقی در مورد زمان انتشار آلبوم داشت. آلبوم جدید من مراحل تولید را طی می کند و هنوز نمی توانم زمان مشخصی برای انتشار آلبوم بعدی اعلام کنم.

به مشکلاتی که در آلبوم اول بود اشاره کردی، در این مورد بیشتر برایمان بگو.

- تقریبا هیچ یک از کسانی که در آلبوم با من همکاری داشتند، به تعهدات خود عمل نکردند!

این تعهدات چه بوده؟

- هم از نظر نوع و هم از نظر زمان پخش مشکلاتی وجود داشت. البته من کارهایم را از طریق قانونی و در دادگاه تا حدودی پیش برده ام اما ماجرا به این شکل نیست که بگوییم قصد و غرضی در میان بوده است. برداشتی که من از حرف این شرکت ها داشتم طوری بود که فکر می کردم همه چیز صادقانه است و همان حرف های شفاهی کافی است اما از قرار معلوم این حرف ها به همه زده می شود و در نهایت به شکل دیگری عمل می شود.

مشکلت با شرکت ایران گام است؟

- من مشکلی با این شرکت ندارم و هیچ یک از عوامل این گروه را هم تا امروز ندیده ام. با وجود اینکه روی آلبوم اسم این شرکت به عنوان تهیه کننده نوشته شده، ایران گام تهیه کننده آلبوم من نبود و شخص دیگری تهیه آلبوم من را برعهده داشته است.

مجید خراط ها: بی انگیزه شده ام

در آلبوم بعدی هم قصد داری همه کارهای آلبوم اعم از ترانه و ملودی را خودت انجام دهی؟

- ترانه ها به صورت پیوسته کار خودم است و برای اینکهاز فضای محتوایی کار خودم فاصله نگیرم، ساخت ملودی ها را هم خودم برعهده دارم اما اگر ببینم دوستانی هستند که تنظیم و میکس و مستر را بهتر از من انجام می دهند، حتما این همکاری را انجام خواهم داد. این تست را در تک تراک ها انجام خواهم داد و اگر جواب مثبتی از آن دریافت کردم، در آلبوم هم این تجربه را تکرار و در بخش میکس و مستر و تنظیم از دوستان دیگر استفاده خواهم کرد.

انتقادی که به تو می شود این است که اغلب آهنگ هایت غمگین و در بعضی موارد شبیه به مرثیه است، این روند را در آلبوم بعدی هم ادامه خواهی داد؟

- سلیقه ها متفاوت است. اتفاقا یکی از تعریف و تمجیدهایی که از من می شود هم همین موضوعی است که تو می گویی! من مثل همه خواننده هایی که در دنیا فعالیت دارند. یک کاراکتر خاص را دنبال می کنم. ما هیچ وقت نمی بینیم خواننده ای مثل ادل بیاید و برای جذب مخاطب بیشتر یک آهنگ شش و هشت بخواند. هر کسی کاراکتر خودش را دارد. من تلاشی برای غمگین خواندن و ساخت آهنگ های غمگین ندارم اما فکر می کنم در این کار توانایی بیشتری دارم و کاراکترم به این ژانر از موسیقی نزدیکتر است.

یعنی ترجیح می دهی همین مخاطبان فعلی ات را راضی نگه داری؟

- تلاشم را می کنم تا با حفظ مخاطبان فعلی، مخاطبان جدیدی هم به جمع مخاطبانم اضافه کنم اما نه به هر قیمتی!

بعد از انتشار آلبوم اول پیش بینی می شد اجراهای زیادی در تهران داشته باشی اما فقط یک اجرا در تهران داشتی ...

- در این مدت کنسرت های زیادی در شهرهای دیگر داشته ام. چون قرارداد این کنسرت ها از قبل بسته شده بود، به نوعی در عمل انجام شده قرار گرفته بودیم و به همین دلیل فرصت اجرای کنسرت در تهران عملا از دست رفته بود. امیدوارم بعد از انتخابات و در اولین فرصت نور کنسرت تهران و کرج را برگزار کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MohammadMTZ

      سلطان احساس!!!!!!!!!!!!!! این آقا اصلا میدونه موسیقی یعنی چی؟؟؟؟مشکل ما اینه که هرکی مترونوم و شناخت بهش گفتیم خواننده و آهنگساز و تنظیم کننده و ...
      ژآنر موسیقی؟؟؟؟ آقای خراطها تازگی موسیقی غمگین جز ژانر محسوب میشه دیگه نه؟؟؟؟؟
      یکی اونور دنیا میاد با اصول روانشناسی واسه درمان انواع بیماری ها آهنگ میسازه یکی هم مثل این آقا تبلیغ کارخونه ی تولید تیغ راه انداخته !!!!!!!!!!!!
      توهین نمیکنم به این آقا. سلیقه ی طرفدارهاشون هم محترم.اما...
      حرفها زیاده واسه گفتن اما ای کاش ای کاش یکم سلیقه ی مردم بالاتر میرفت.

      پاسخ ها

      • سامی

        کاملا موافقم با نظرت ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      • رهام

        حس میکنم اینا رو صد بار بر صد نفر گفتم ولی کو گوش شنوا؟!!!!!!!!!باهات موافقم.....واقعا مایه تاسفه این بیت هایی که بهش میگن موزیک و این آدما ک بهشون میگن موزیسین!با این کارا دارن به ساز و متن موزیک و عشق و همه چی اهانت میکنن!موزیک اگه انقد دم دستی بود ک ..... هر کی تو پارک میشینه گیتار میگیره دستش پس فرداش تو سایت آهنگاش هس بر دانلود............فقط تاسف.....

      • بدون نام

        +++++++++++++++++++++++++++++++++

      • معصومه سازنده

        آقای محترم لطفا وقتی وارد سایت خواننده ای میشید مسخره نکنید.سطح فهم شنونده مهمه که مطلب یک آهنگ رو بگیره نه فقط همون چند بار که تیغ رو بکار برد شما گیر دادین .استادمون سلطان عشق و احساسه و صدا و متن آهنگاش هم معرکه است.سعی کنید خودتون رو همرنگ جماعت کنین یا حداقل نظراتتون رو برای خودتون نگه دارید

      • بدون نام

        مواظب حرف زدنت باش...........

    • saeide

      خیلی غمگینه ..........

    • فرزاد

      سلطان احساس مجید خراطها

    • بدون نام

      Khob khoda ro shokr!!!

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        خدا نکنه این اتفاق بیفته.چون در اون صورت خواننده های دیگه با چه اعتماد بنفسی میخوان شعر بخونن وقتی سلطان با اون همه هنر نا امید شده.شما هم زحمت بکشی متن رو بخونید که فقط بخاطر همکاری نکردن بقیه ایشون ناراحت شدن.دشمن زیاده برای آدمای معروف و موفق

    • امیر

      واقعا"چه مصیبتی است که شما بی انگیزه شدید.حالاچه کارکنیم؟؟

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        واقعا هم برای من که طرفدار هستم مصیبته.ولی این جمله , یه جمله عادی بود نمیدونم چرا اینطور برداشت میکنین؟ولی به هیچ وجه ایشون انگیزه شون رو از دست ندادن . شما خیالت راحت

    • ice

      کنسرت هم گذاشتی شما؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخ....

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        بله.کنسرت داشتن معرکه هم اجرا کردن.کنسرتها هم جای سوزن انداختن نبود .وقتی خبری از دل طرفدارها نداری پس ادا و اسول الکی در نیار که واقعا مسخره است

      • mohsen

        اگه نمیدونید باید بگم مجید رکورد دار جمعیت کنسرته
        کنسرت بادرود:50هزار نفر

    • ستاره

      خدا خیرت بده بی انگیزه شدی!!من که اگه آهنگاشو گوش کنم افسرده می شم.بعد میپیوندم به همون یک سوم روانی ایرانی!خیلی خیلی غمگین میخونه.

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        دوست عزیز اجباری در کار نیست که شما به آهنگاشون گوش کنید اگه جنبه ندارید و افسرده میشین . اگه سلطان انگیزه اش رو از دست بده که بقیه خواننده ها باید برای خودکشی اقدام کنن.ایشون هم یک جمله گفتن شد تیتر خبر!!!آدم نمیدونه باید چطور حرف بزنه بخدا

    • حسين

      آقايوني ك بيخودي هرچي ب ذهنتون اومده نوشتيد تا حالا ساز دهني زديد ك راجب موسيقي نظر ميديد؟
      بريد همون يارو ك همه ميگن جنون گاوي داره رو گوش كنيد
      اگه وقت كرديد هم ملودي هاي گوش خراش اون خود آن سيزده
      آقاي روان شناسي ك نظر اولو دادي حميد حاجيلو رو ميشناسي؟
      اونايي هم ك قرشون مياد اميد جهان گوش بدن افسرده نشن

      پاسخ ها

      • MohammadMTZ

        دوست عزیز همون اول گفتم سبیقه ی شما محترم.دوما بنده هیچ ادعایی ندارم اما اسم هر چیز دم دستیئی رو نمیذارم هنر ! چرا؟ چون خودم تو هنر سر رشته دام که این حرف و میزنم با دلیل و مدرک هم حرف میزنم.اگر میخواین دلیل رو کنم براتون!!
        این آقایی که شما براش گرد و خاک راه انداختی موسیقی غمگین رو نوعی ژانر میدونه !!!!!!!!!!!!! همین دلیل بر خیلی چیزهاست !!
        این آقا مفهوم زیبایی شناسی و میدونه ؟؟؟؟؟ 4 تا مکتب و میشناسه؟؟؟؟؟ عمر کارهایی که میخونن بیشتر از 5 روزه؟؟؟؟؟ من رو کسی تعضب ندارم قصد تبلیغ یا تخریبم نذارم اما خوبه یکم واقع بین باشیم !!

      • بنده خدا

        چند تا منفی میشه داد؟اعصاب نداری دیگه.این خواننده رو گوش نکن.بهتر میشی.ایشاا

      • بدون نام

        Che bi asab!!!!!kamtar in chert o perta ro goosh kon khub mishi azizam!!

      • معصومه سازنده

        دوست عزیز کاملا با نظرت موافقم.هر وقت کسی تونست با ریتم سوت بزنه بعد بیاد به استاد ما که سلطان قلبمونه توهین کنه.سلطان با قلب پاکش تمام آهنگا رو تقدیم ما میکنه که متاسفانه سطح فهم و درک مردم پایین رفته.الکی که نمیشه شاد بود

      • mohsen

        آقای محمد شما که هیچ ادعایی نداری پس حرف نزن
        ما که یه چیزی میگیم یه ادعایی هم داریم
        زمانی که شما به دنیا نیومده بودی مجید داشت سنتی کار میکرد و سابقه و علم هنریش از همه خواننده های پاپ حال حاظر بالاتره

    • حسين

      دوست عزيز درست نيست ك شما اول نوشتت بنويسي نظر هوا دار ها محترم بعد آخرش بنويسي اي كاش سليقه ي مردم بالا ميرفت!!!!!!!!!!!!(عصبانيتم از جمله آخر بود)
      دوما بنده 8 ساله دارم كاراشو دنبال ميكنم ب طور مداوم و ميدونم ك خانوادتن در زمنيه موسيقي فعاليت دارن وتحصيلات دانشگاهي ايشون مثل بيشتر خاننده ها و بر خلاف بعضي خاننده ها در رشته موسيقي بوده
      سوما ژانر در لغت ب معني نوع و گونه هست حالا اگه ميگفت اين نوع يا گونه شما اين حرف رو ميزدي؟ نميزدي!
      ب نظر من هر كس زيبايي رو در يك چيز ميبينه نميشه گفت سفيد زيباست سيا زشت آب زيباست آتش زشت گل زيباست خار زشت شادي زيباست غم زشت! حالا ميشه بگيد شما زيبايي رو در چي ميبينيد؟
      نميگم غم و غصه خوردن خوبه ولي گفتن واقعت هاي بد اجتماعي مثل طلاق و جدايي يا خود كشي يا هر چيز ديگه بد نيست
      من هم مثل مجيد غمي تو نوشته هاش نميبينم بلكه اين واقيته ك ب تصوير كشيده ميشه وتلخه
      قدرت ي خاننده ب انتقال حسه ! حالا اين حس ميتونه شاد باشه (مثل اميد جهان) يا غمگين ( مثل مجيد خراطها) هر خواننده اي تو ي ژانر(نوع) خوانش قدرت بيشتري داره عاقلانه تر اينه ك تو اون مسير حركت كنه
      ب هر حال اگه من حرفي زدم ك ديگران ناراحت شدن از همگي معذرت مي خوام بازم ميگم ب خاطر جمله آخريه اون نظر رو نوشتم
      شما هم زياد ب ژانر گير نده شايد منظورش ژانر مرثيه بوده شايدم سبك خاص خودش ك اگه آهنگاشو دنبال كني متوجهش ميشي شايدم اشتباه در گفتار
      نكته:من يك ماهي ميشه ب خاطر درسا زياد آهنگ گوش نميدم
      بلاتكيفمو دل سرد فقط فكري ب حالم كن اگر يك لحظه بد بودم ازم بگذر حلالم كن
      ديگه ميرم

      پاسخ ها

      • ستاره

        ایشاالله حالت بهتر بشه آقا حسین.ولی جدا آهنگ های غمگین روی روحیه آدم تاثیر منفی میذاره،اگه آدم خیلی هم ناراحت باشه و آهنگ غمگین اونم از نوع خیلی غمگین(جناب خراطها)گوش کنه صد برابر روحیه اش تضعیف میشه.حیف جوونی نیست با این حس ها بگذره.با امید جهانم مخالفم چون بی محتواس شعراش...موفق باشی...

      • معصومه سازنده

        موافقم باهات.شاید اشکال از خودش باشه و نیاز باشه خودش همرنگ جماعت شه ولی فقط داره به ما و استادمون توهین میکنه.ولی اگه بهتر به صدا و متن شعرای سلطان گوش بده و مقداری هم از فهم استفاده کنه اصلا هم بی معنا نیست.میتونه جواب مشکل خیلی از جوونهای شکست خورده باشه.مخالفان دل خجسته ای دارن

    • سارا

      هر خواننده ای یه سبکی به صداش میخوره آقای خراطها نمیتونه شاد بخونه تاشما غمگین نشین.

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        خوشحالم که خیلیا میتونن این رو درک کنن .اما سبک خوندن استاد همه حقیقته و حتی بعضی از قسمتای زندگی خودش رو شرح میده

    • استار

      فقط آهنگ مسافرش قشنگ بود.

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        امیدوارم بازم به آهنگاش گوش کنید شاید طرفدار شدید.مثل آهنگ حلقه بلاتکلیف و جوابم کردن و بقیه آهنگها که واقعا معرکه اند

    • حسين

      ستاره خانوم من آدم غمگيني نيستم برعكس خيلي هم شاد ولي باشه ي دكتر ميرم
      باقسمت دوم حرفات كاملا موافقم اينم قبول دارم بعضي آهنگاش واقعا حس و حال آدمو غمگين ميكنه ولي اين نقطه ضعف خواننده نيست اميد جهانم ب خاطر لحجه آبادانيش دوس دارم شعراش بي محتواست فقط ب درد شب عروسي ميخوره
      آبادان شهر خوبان
      توي تاريكي شبهام تويي تنها تك ستاره بيا باز با هم بمونيم با ي چشمك دوباره
      ميون آسمون آسمون ب اين بزرگي اي كاش ستاره من ميدرخشيد اگه با اين سرو وضع تو فكرت هستم واست افت داره ميدونم ببخشيد
      پيشم بودي ولي مغرور بودي بهت نزديك بودم دور بودي ستاره بودي اما توي شبهام هميشه سردو سوتو كور بودي
      خوش بحالت كاش يكي ي بيتم واسه من بخونه شايد حالم بهتر بشه ايشالا

    • ستاره

      آقا حسین،شما دکتر لازم ندارین.روحیه و انگیزه لازم دارین.من نمیدونم چرا حالت خوب نیس اما دعا میکنم بهتر بشی.اگه حالت از نظر روحی به هم ریخته هس.یک هفته اصلا آهنگ غمگین گوش نکن و امیدوار باش و به رویاهای خوب بیاندیش و یاد و توکل به خدا...من که تجربه دارم و این جواب میده.ایشاالله...راستی شعری که نوشتی رو کی خونده؟؟؟؟خودت واسه خودت بخون،خوندن بقیه به چه درد آدم میخوره!!!!

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        عزیزم صدا و استعداد و حس و ... خیلی توی خوندن شعر مهمه که ازت خواهش میکنم آهنگ حلقه یا بلاتکلیف سلطان رو دانلود کنی وچند بار گوش بدی تا قشنگ معناشو بفهمی بعد متوجه میشی ما طرفدارها چی میگیم.زندگیمون هم بدون آهنگاش نمیگذره

    • حسين

      مجيد خراطها خونده

    • معصومه سازنده

      خدا نکنه سلطانمون انگیزه اش رو از دست بده ! شما هم اینقدر منفی نگر نباشید. فقط در حد یک جمله بود

    • هدیه نصرتی

      اقامجیدکنسرتاش عالیه

    • boy7sky

      سلطان احساس مجید خراطها همینو بس دیگه حرفی نشنوم هرکی دوس نداره میتونه نگوشه و حرفم نزنه هرکی دوس داره که فداش بگو خب
      افتاد؟

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        خب....(سلطان عشق و احساس . استاد خراطها)

    • ایرانی

      خیلی خوب میخونی مجید جان

    • کامی

      مجید منتظر اهنگای جدیدم

    • mohammad

      aslan khanandeye khobi nist. va khaheshan agha mohammaddmtz shoma khaheshan dar morede honar harf nazanid chon hichi nemidonid az nazaratetoon maloom hastesh.

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        اگه شما چیزی درباره هنر میدونی بگو ما رو از دانسته هات بهره مند کن!!!
        هیچکس انگشت کوچیکه استاد خراطها نمیشه...ایشون از هر نظر از بقیه سر ترن...میتونی با دیدن مستندشون به این موضوع پی ببری...

    • elnaz

      gol gofti agha mohammad.

    • محمد امینی

      هرچند سطر توضیحم ک بخواید بدید نمیتونید سلطان احساس و امپراطور عشق یعنی استاد آقا مجید خراطهارو توصیف کنید،فقط بدونید ک اگه نبود خیلیا الان نبودن،خیلی از عشاق ب عشق مجید جون الان عاشقن و اگه میبینید هنوز میشه عشقو لمس کرد یکی از دلایلش تقلیدیه ک از عشق و حس مجید خان میکنن و کسائی هستن ک عاشقیو از ایشون الهام گرفتنومن ب شخصه به استادم ایمان دارم این عشق من باعث شد کتاب شعرشونو چاپ کنم و ایشالا از طریق کنسرتا ب دست هوادارا میرسونم،این کتاب به همراه آکورد های گیتار و یه DVD هست ک فول عکس،فول کنسرت،فول آلبوم و...هستش کتابی مصور ک دیدن و خوندنش خالی از لطف نیست،در ضمن این کتابو ایشون واسم امضاء کردن و افتخار یه عکس یادگاریو هم باهاشون دارم،

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        خوش به سعادتتون آقا محمد...منم تمامی گفته هاتونو قبول دارم...استاد خراطها باعث ایجاد بزرگتریت تغییرها در من شد که واقعا مثبت بود...بخاطر همین همیشه از استاد حمایت میکنم...هرجور که بتونم...
        خیلی دوست دارم کتابی رو که تهیه کردین ببینم...موفق باشید

    • سیروان

      خراطها بیشتر یه نوازنده و ترانه سراس تا خواننده خودشم گفته ...... ولی متاسفانه اصن خواننده نیس ؛ اکثرا خارج میخونه

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        دارین کم لطفی میکنین...ایشون صداشون بدون هیچ تغییر و میکسی به گوش شنونده ها میرسه که واقعا اوج احساسو به شنونده منتقل میکنه...بقیه خواننده ها که صدای خیلی صافی دارن خیلی رو صداشون کار میکنن...ولی ما صدای واقعی و دلنشین استادو میشنویم...امیدوارم بتونین منظورمو درک کنین...

    • ناصر

      سلام
      كسي پيدا ميشه كه 24ساعت شب وروز رو با آهنگ هاي مجيد بشينه گريه كنه ؟؟ نه مجيد مخاطبش فقط وفقط عاشقاست. اون كه آهنگ شاد دلش ميخواد خواننده هاي زيادي هست از اونها استفاده كنه. ما عاشقا بعد خدا دلمون به همين آهنگ هاي مجيد خراطهاست. تا آخر عمر اشك ميريزم تا بهاي آهنگ هاتو بااشكام شايد پرداخت كرده باشم.

    • سارا

      آقای MOHAMMAD MTZ حرف دهنتو بفهم تو میدونی داری به کی توهین می کنی

      پاسخ ها

      • معصومه سازنده

        اگه میفهمید که این اراجیفو نمیگفت...بالاخره ایشون تو گمراهی هستن...امیدوارم یه روزی بتونن موسیقی رو درک کنن...

    • معصومه سازنده

      از تمامی مخالفا و موافقان استاد خراطها خواهش میکنم گزیده مستند جنجالی استادو دانلود کنید...واقعا معرکه ست...

    • ALI

      سلام
      چند تا نکته

      1=مجید خراطها واقعا سلطان احساس هستش

      2=اگه برینکنسرتش میفهمین خیلیا میان و میگن آقای خراطها شما با اهنگاتون به من امید دو باره دادین

      3=یه نفر گفته بود مجید بلد نیست ساز دهنی بزنه میخوام بگم آقای خراطها به اکثر ساز ها مسلطه چه سنتی چه پاپ

      4=هیچ خاننده ای در ایران تحصیلات آکادمیک موزیک در سطح بالا رو در سطح مجید خراطها نداره

      5= انتظار نداشته باشین مجید خراطها شاد بخونه مجید خراطها یعنی احساس یعنی غم.به قول اقای قاسمی خواننده ای با احساس با هواداران با احساس

      نظر هر کس برای خودش مهمه من خواننده های محبوبم پویا بیاتی و مجید خراطها و علی عبدلمالکی هستن که همه شون منشا احساسات هستن

    • محمد امینی

      جناب مدیر سایت این نهایت بی احترامیه که نظر بندرو تایید نمیکنید!من بارها شمارمو گذاشتم واسه سفارش کتاب شعر آقای خراطها ولی هر روز که میام چک میکنم اثری از نظرمو نمیبینم!لطف کنید تایید کنید.(معصومه خانوم شما لطف دارید،از این طریق میتونید کتابو سفارش بدید...09178103292

    • هانیه

      هوی اون کسی که اون بالا نظر دادی واسه یکی مثل تو که حتی نمیدونی عشق با کدوم ع نوشته میشه یا اصلا نمیتونی احساسات کسی رو درک کنی واست چیه اصلا چی میفهمی از اهنگای این طفلک تو برو ساسی مانکنتو گوش کن

    • pazzini

      بابا بحث نكنيد استادمون بي انكيزه س شما تو اين وضيعت دنباله قاتل بروسلين _ولكنيد ديكه _

    • سید حسین

      سلام دوستان. بلاخره کی این آهنگ "رد پای احساس" سلطان احساس کی میاد بیرون. بخدا روزی دوبار تو اینترنت چک میکنم.

      پاسخ ها

      • keyhan_kharatha

        سلام
        نیازی نیس روزی دوبار چک کنی
        فقط کافیه به سایت رسمی مجید خراطها سر بزنی
        www.majidkharatha.net

        چیزی نمونده بعد اربعین ترک میاد
        استاد یه گفته
        شما ها با آهنگ مسافر خاططره دارین و ماندگار شده
        از این به بعد آهنگ ردپای احساس ماندگارترین ترک خواهد شد.

        درضمن هوادارای باتعصب یادتون نره
        جواب ابلهان خاموشیست

        با جواب دادن به اونا فقط واسه استاد حاسیه ساخته میشه.

        تک تک هواداران مجیدخراطها دوستتون دارم
        یاحق

    • کمال

      اونهایی که میگن مجید غمگین میخونه اگه عاشق بودند به جای اینکه بهش توهین کنن تحسینش میکردن؛ خراطها فقط برای عاشقها میخونه و ما هم امیدواریم همیشه همین طور باشه‏!‏

    • کمال

      اونهایی که میگن مجید غمگین میخونه اگه عاشق بودند به جای اینکه بهش توهین کنن تحسینش میکردن؛ خراطها فقط برای عاشقها میخونه و ما هم امیدواریم همیشه همین طور باشه‏!‏

    • کمال

      اونهایی که میگن مجید غمگین میخونه اگه عاشق بودند به جای اینکه بهش توهین کنن تحسینش میکردن؛ خراطها فقط برای عاشقها میخونه و ما هم امیدواریم همیشه همین طور باشه‏!‏

    • امیرحسین

      بابا من تا اونجایی که اطلاعات دارم مجید خراطها 8 نوع سازو میتونه بزنه.. هنرمنده واقعی عشقم مجید خراطهاس نه چهارتا خواننده ی بی احساس که چیزی از موسیقی در نمیارن البته احترامشون به جاست . من خودم دوست دارم روزی خواننده شم الان 19 سالمه مجید از 12 سالگی الگوم بوده هرچی گشتم بهتر از اون سالم تر از اون \یدا نکردم بخدا اگه ی روز صداشو نشونوم میمیرم . مجید خیلی دوست دارم ببینمت خیلییییییی دوست دارم ببینمت فقط بغلت کنم اما موفق نشدم.. خواستم بیام کنسرت تیرماه اما بازم نشد.. خدایا فقط ازت میخوام مجیدو ببینم . قربونه احساست برم شکسته دل .. از طرفه یکی از فدایی های استاد مجید خراطها

    • طرفدارهمیشگی

      مجیدخراطها یعنی سلطان احساس...هرکی دوست نداره میتونه گوش نده هیچ عیبی نداره لطفا توهین نکنید

    • بنیامین

      مجید جان خسته نباشی دمت گرم با آهنگهات . بیصبرانه منتظر آهنگ جدیدت هستم .تو مازندران - قائمشهر خیلی طرفدار داری و ازت انتظار بر گذاری یه کنسرتو تو شهرمون داریم

    • آرش

      مجيد تمام دنياي منه با صداش آروم ميشم توروخدا به خودش و طرفداراش بي احترامي نكنين خواهشا مشكلي باهاش يا با ترانه هاش دارين كسي مجبورتون نكرده كه برين اميد جهان بشنويد . من رسما فداييشم

    • متین

      به خدا مجید خراطها بهترین هستش توی ایران.متاسفانه تو این دورو زمونه هر کی خوب باشه زود ازش انتقاد میشه و خیلیا سعی میکنن از رده خارجش کنن.ببخشیدا این حرفو میگم به اونایی که از مجید انتقاد کردن و مسخرش کردن تقریبا از 70میلیون60 میلیون نفر طرفدار مجید خراطها هستن.شما کجای کارین.اصلا اونایی که اعتراض کردن از موسیقی سر در میارن شرط مطمئنم که حتی نمیتونن کلمه موسیقی رو تو دهنشون جا بدن

    • farshid19

      سلامی گرم ب طرف دار های مجید.
      چند وقته اهنگ های خراطارو گوش میدم واقعا همشون خوبه ادم اروم میگیره صدای مجیدو که میشنوی ی حس خوبی ب ادم میده اردبیل 70یا80درصد طرفدار خراطا هستن من خودم خیلی دوس دارم کنسرت مجیدو از نزدیک ببینم ولی نمیشه دوست دارتان فرشید از اردبیل

    • farshid19

      salam
      من خودم عاااااااااااااااااااااااشق مجید خراطا هستم

    • meli

      عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم مجيدجان هركي توهين كرده معني عشقونميدونه ممنون بخاطر آهنگاي زيبات

    • Armin

      شما وقتی درک و فهمتون بالا باشه میفهمید خراطها کی هست و اهنگاش چیه..هرکسی سلیقه ای داره،باستی به سلیقه هم احترام بزاریم.. اما ازنظر من خدای احساس تک إ..پس شما بهتره برید سی دی خام نگا کنید،یا نوارخالی گوش بدید واستون بهتره...یاحق

    • تنها

      دم داش مجید گرم ه همیشه با اهنگاش حرف دلمو میزنه خدا حفظ کنه

    • نیاز

      آخه شمایی که از مجید انتقاد میکنین حتما دل واحساس ندارین تا بدونین اون چی میگه اون سلطان احساس و بس

    • محمد

      سلام درست است که می گن البوم دیگه میرم مجید خراطها اخرین البوم اوست

    • قادذ

      راستی الان عزیزمن سرت رو شونه کیه صدای خندهایه تو الان توخونه کیه.روزهایه خوب زندگیم تمومشون صرف توشد میگفتی راهمون جداس اخرشم حرف توشد...واقعا افتخارمیکنم طرفدار مجیدخراطهاهسم..

    • بدون نام

      خیلی دوست دارم مجید شایع شده معتادشدی خبرشوبده مجیدامجیداقا.محمدرضاقربان زاده ازمشهد

    • امیر حسین

      فدایییییییییییییییییییییی
      داریییییییییییییییییییییی

    • sahand

      این رو دارم به کسی میگم که گفته کاش سلیقه بالا میرفت.اقا اگه شما سلیقت خویه برو به یکی دیگه گوش بده در ضمن این مجید خراطها و طرفدار های سلطان احساس که خیلی دوسش داریم و تعصب خاصی بهش داریم ما نیازی به کارشناسی نداریم.یه تصوری کن استادمون هنوز البوم نداده ببین چه سرد دنیای موسیقی.یاشاسین استاد مجید خراطها.که فارسی شم میشه زنده باد استاد مجید خراطها.خونبها شو من نمیخوام عشقمو داری میگیری دریا و ساحل سنگت ای خدا کنه بمیری.

    • فاطمه

      مجید جون واقعا دوست دارم . داداشم خیلی اهنگات رو دوست داره . من با اهنگات وعکسای توسرمی کنم. پس کی اهنگ جدید منتشر میشه. قربانت فاطمه

    • milad

      کسی که لیاقت گوش دادن آهنگ های مجید خراطها رو نداره لطفا نظر نده

    • محمد

      فقط استاذ مجید خراطها

    • شاهرخ

      این کی شد سلطان احساس؟؟؟؟!!

      سلطان احساس فقط بابک جهانبخش

    • فدای داش مجید خیلی گلی شبا باصدای تو میخوابم داش مرسی بخاطر اهنگات داش

      فدای داش مجید خیلی گلی.شبا باصدای تو میخوابم داش مرسی بخاطر اهنگات

    • مسعوددددددد

      استاد مجید خراطهاااااااااا بهترین خوانندست تو کله ایران و جهان اونایی ک چرتو پرت میگن دربارش برن امیده جهان حامد پهلان گوش کنن ک افسرده نشن... مجید خراطها واقعا لقب سلطان احساس بر انگیزته.فداااااااااااااااات داداشه گلم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+_+

    • ابرهیم مرادی از خوزسان شهرستان ایذه

      خیلی دوست دارم سلطا ن فقط خاستم یه کنسرت هم خوزستان بر گزتر کن

    • حسن نوین

      من هم مجید خراطها را دوست دارم و هم تمام آهنگ ها و آلبوم هاش را من به تمامی آهنگ هاش گوش دادم و همش را حفظم منم میخوام خواننده شم و هم مانند آقای خراطها ترانه بخونم من اینقدر به آهنگهای سطلان احساس گوش دادم و چون همه آهنگ هاش را حفظم همه بهم میگم مجید خراطها

    • مهدی

      سلطان غم فقط خراطها.چرا بعضیا میگن داریوش یا ابی یا قمیشی بهترینن چون ازاول بودن بهترینن؟؟؟اصن گفته ی منطقه ای نیس‌
      مجیدخان از اول سنتی کار بوده تمامی دستگاهای موسیقی رو بلده اون دسته از عزیزان که میگن مجیدخراطها چرت میخان بهتره برن بچسبن ب خانندهای چرت امروزی ک شاد میخانن ب استادخراطها توهین نکنن چون مجیدخراطها ازهمه سرتره وطرفداراش عاشقشن زورتون میاد این آدم هرچی میخان ازدرد جوونا میخان داش مجید بخداتوموسیقی هیشکی خودت نمیش عاشقتم سلطان روانیتم بقیه مخالفان مجیدبچسبن ب ساسای چ ی چیو رضاصادقی مسخره و امیدجهان .اینا یه مشت بچه سوسولن که چرت میخانن

    • دراکولام اما احساسی

      ایییییی داد بی داد حاضرم به جرات بگم هیچکی مثل من شعرا و صدای کهکشانیشو درک نمیکنه به قول ما کرمانشاهیا دس خوششش دا مجیییییییییید ممنون از اینکه حرف دل من رو میزنی موفق باشی دوستدارم {{{{{اشتباهیییییییی عاشقت شدم}}}}}یاعلی

    • محسن

      مجید جان امید وارم این پیامو ببینی وبدونی چقد دوستت دارم

    • محمد مهدی

      مجید جون عاشقتم
      فدایی داری
      توشهر ما زبونزده همه اهنگاته
      فقط اهنگای غمگین بخون
      اخ اهنگ شادم شد اهنگ

      دوست داریم سلطان احساس

    • فاطمه

      آهنگایی که میخونید همتا ندارن و همچنین صدای محشرتون.مخصوصا بلا تکلیف که هر چقدر بگم بازم کمه.منتظر آهنگای بعدیتون هستم.

    • somaye

      ازتک تک آهنگات خوشم میاد
      تو تکی
      اصلاحرف دلم و میخونی
      موفق باشی

    • reza

      سلام به همگی من راستش مجیدخراطهاگوش نمیدم ولی میدونم خیلی دلنوازه صداش من خودم طرفدارمرحوم پاشایی ومهدی احمدوندهستم هرچندقراره به زودی اولین اهنگ خودم به اسم فرشته بدم بیرون امیدوارم بعداین اهنگ باحمایت شمااهنگهای دیگموبدم بیرون........خیلی دوستون دارم.....

    • آریا

      خیلی باید درک و فهم داشته باشی تا بدونی مجید خراطها چی میگه. مجید برای کسانی میخونه که سختیای زندگی رو دیدن نه بعضی از این جیگولای دهه هفتادی. من از همینجا به اونایی که چیزی از شعر و آهنگ نمیدونن و میان اینجا کری میخونن میگم که شما اصلا بازی نیستید

    • نسیم

      مجید جان خیلی ممنونم از آهنگهای زیبات واقعا احساسمو میخونی .درضمن آهنگاتون حرف نداره افتخار میکنم بهتون منتظر آهنگهای جدیدت هستیم .خیییییییییلی دوستون دارم داداش

    • نسیم

      سلام داداش مجید،من خیلی ممنونم از همه ای آهنگات مخصوصا از اون آهنگ که خوندی ای خدا فکر نمیکردم یه روز ازم جداشه باورش سخته که دیگه سایش روسرم نباشه گرچه سرده دست گرمت اما واسه من همونی با تموم خاطراتت توی ذهن من میمونی داداشی چشماتو باز کن بزا دستاتو بگیرم دوباره بیا به خوابم دارم از دوریت میمیرم ای خدا من اونو میخوام ولی تو ازم گرفتی .تو این آهنگ واقعا احساسمو گفتی اونا که میگن آهنگ شاد خوبه هنوز نمیدونن داداش جوون از دست دادن یعنی چی سال ۹۳تو کنسرتتون تو اردبیل شرکت کرده بود ولی الان.......جاش خیلی خالی من شمارو دوست دارم چون غمگین میخونین یه آهنگتونو با کل آهنگا عوض نمیکنم واقعا سلطان احساسین ایشلا همیشه سلامت و سرحال باشین

    • پوریا

      سلطان احساس مجیدخراطها عاشق تک تک اهنگاتم منتظر اهنگای بعدیتم .
      باتشکر از مدیرسایت

    • نسیم

      سلام ،ببینم شما با چه جرعتی نوشتین این آقا کارخونه ای تیغ راه انداخته.عزیزم اون آهنگ تیغ دلها رو برا کسی خونده که درکش بالاس نه برا شما.اصلا شما که باهاش مخالفین واسه چی نظر میدین نظراتونو نگه دارین برا خودتون.عزیزم شما هم برو علی بی غم گوش بده که دلت نگیره.خخخخخخخخ

    • نسیم

      اگه کسی سوالی نظری اعتراضی داره نظر بده خودم بجا داداش مجید جواب همه رو میدم.آقای محمد رضا قربان زاده:نه داش مجید محتاد نیست خوبه خودتون گفتین شایعه کردن از قیافشم تابلو هست اگه دقت کنین بهتره اصن به این شایعه ها اصن گوش ندین یه مشت آدمای مغز خراب نشستن واسه استادمون شایعه چینی کنن

    • ساناز

      مجید جونم عاااااااشقتم تموم دنیام تویی.... واااااقعا بهترینی فقط آرزومه از نزدیک ببینمت..

    • ساناز

      مجید به جون خودم بهتریییییییییییییییینی......انقد عاشقتم که عکسو پوستر هاتو به همه جای اتاقم زدم هر لحظم باآهنگای تو سر میشه به امید روزی که یه بار از نزدیک ببینمت...چون دیوونه وار عاشق و دیوونتم....همیشه همینطوری تو این سبک بخون تا همیشه به نام سلطان احساس در دل هوادارانت باشی.........!!!!!!!

    • ساناز

      مجید خییییییییییییلی دوستت دارم... فک نکنم کسی شمارو به اندازه ی من دوست داشته باشه .یاشاسین مجید خراطها(زنده باد مجید خراطها) .....ساناز از سلماس

    • نسیم

      ساناز جون هیشکی نمیتونه بفهمه تو قلب دیگران چه خبره ولی من شخصی از طرفدار های همیشگی استاد هستم واقعا خوب میخونه احساس آدمو میخونه منم فکر میکردم هیشکی به اندازه من داش مجیدو دوست نداره ولی الان میفهمم خیلی ها دوسش دارن از اکثر آهنگاش خاطره دارم یعنی با آهنگاش زندگی میکنم احساسمو میخونه

    • نیما

      سلام.دوستان من شناسه بی تاکشو پیدا کردم..بهش نظر بدین...ae21830011

    • نسیم

      سلام،مرسی آقا نیما ممنونتم.

    • ساناز

      آره نسیم جونم منم همینطور فکر میکردم ولی حالا فهمیدم کسایی هم هستن از منم بیشتر دوس دارن ولی واقعا ارزشم داره بهتریین خواننده ی دنیاس.....

    • نسیم

      سلام آقا نیما حیف اون آقا که به تو گفتم بچه ها میدونین شماره بیتالک خودشو داده بیتالکمو فقط بخاطر اون فعال کردم خودشونو مجید خراطها معرفی کردن بهش میگم داداشتون مورده میگه خوب.میگم کدوم ماه تو اردبیل کنسرت داشتین میگه فک کنم آذر نه آقا آذر کجا بود کنسرت داداش آبان بود واقعا خجالت کشیدم که تو سرزمین ما همچین از خدا بی خبرای هم وجود داره که با آبروی هنرمند خودشون بازی میکنن بچه قوقول من خودم بچه اردبیلم منو کسی نمیتونه رنگ کنه هنوز دهنت بوی شیر میده با اون قیافت تو هنوز بچه ای برو مشقاتو بنویس میبینی داداش مجید آبروی هرچی مرده بردن هرچی بهش بگین کم گفتین

    • حمید پکس

      بی وجود انطور ب مجیدم نگو...

    • نسیم

      اگه منظورتون منم من اون حرفارو به نیما خان گفتم

    • سعید

      اقای خراط ها عزیزن واسه دل های شکسته
      دوستان اعتقاداتونو واسه خودتون نگه دارید شخصیت خودتونو زیر ؟ نبرید سلطان احساس لقبی هس که طرفداراش بهش دادن ایشون تازه ازبستربیماری اومدن بیرون لطف کنید مراعات حال ظرفدارشو بکنید
      ابشون مرد بزرگی هستند

    • نیلوفر

      عاشقتم مجید اهنگات حرف نداره اما کاشکی اینقدر غمگین نمی خوند ی. که اینقدر درموردت انتقاد بشه

    • مرتض میرزاکوچکی

      بعضی ها خیلی حرف مفت زدن در مورد سلطان مجید عشقه عاشقشم اهنگاشو تمام حفظم
      دیگه اظهار نظر نکنید شما درحد اهنگاش نیستید پس گوش نکنید برید بمیرید

    • مونا لعیا

      اهنگاش بدرد کسایی میخوره که توعشق شکست خوردن
      از نظر من سلطان غم ن سلطان احساس

    • مونا لعیا

      حرف دهنتو بفهم

    • محمدرسول

      سلام اقا مجید تو خودت باش هر کس به غیر تو نمیتونه حرفایه دلمو بزنه خیلی دوست دارم امیدوارم یک بار هم که شده تو را از نزدیک ببینم خیلی خرابتم روانی ؛هر کسی را غیر تو دوست ندارم اگه داشتم خدا کنه دستم بشکنه

    • حانیه

      عالی میخونه

    • مائده

      سلام اقا مجید نمی خوام به خواننده های دیگه توهین کنم اما اهنگات از اونا بهتره کاری به حسودی مردم نداشته باش تو بهترینی تا چشم حسوداتم در بیاد دوست دارمممممم مرسی که حرف دل ما عاشقارو میگی

      پاسخ ها

      • نازنین

        واقعا راست میگی..............

    • نازنین

      دمت گرم معصومه جان

    • نسیم

      سلام به همه طرفداران واقعا لایییک دارین همتون

    • Sogand

      سلام و خسته نباشی خدمت شما دوست عزیز سایت عالی دارین،میخواستم نظرمو به خدمتتون برسونم شمایی که دم از احساس میزنی و آقای سلطان و مورد تمسخر قرار میدی باید بدونی بهترین خواننده ای هست که بعضیا بهترین خاطره ها رو با اهنگاشون دارن خود من از سال 85 همه ی اهنگاشون و گوش میدم باید درک و احساس داشته باشین تا بفهمین که ایشون به تنهایی و بدون کمک چه آهنگ و شعرای زیبایی ارائه میکنن شما میخوای گوش نده توهین هم نکن با آدمایی مثل شما بایدم آقا مجید ناراحت باشن ولی نه به آدمایی مثل شما اصلا نباید محل گذاشت باعث تاسفه من دیگه حرفی ندارم

    • بدون نام

      سلام وخسته نباشید فقط در یک جمله مجید آقا عاشقتم.خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتون.

    • mohamad

      سلام خدمت دوستان.به نظر شخصی من کارهای اقای خراط ها عالی هستن به خصوص کار های قدیمیشون.با اینکه چند ساله که این اهنگ هارو خونده هنوزم که هنوزه طرفدارای زیادی دارن.ولی به نظرم در حالت کلی اهنگ های قدیمیشون بهتر بودن یا به نوعی احساسی تر ولی اهنگای جدیدشون یکم از سبک خود اقای خراطها فاصله گرفته.

    • علی

      خدای احساس،بی نظیر،آس

    • سهیلا

      اونایی که عاشق هستن فقط میفهمن چه قدر فوق العاده میخونه

    • سهیلا

      اونایی که عاشق هستن فقط میفهمن چه قدر فوق العاده میخونه

    • بدون نام

      سلام من عاشق صدای شما هستم تنها اهنگهای شما به من آرامش میده

    • عشق مجید خراطها

      دیگه بعضیا شورشو در آوردن .وقتی شما فهم اینو ندارین که بفهمین سلطان تو آهنگاش چی میگه برای چی نظر میدین .من چهارده سالمه و از نه سالگیم شب و روز دارم مدام آهنگاشو گوش میدم و خدا میدونه که چقدر عاشقه مجید خراطها هستم.و تا آهر عمرم هم طرفدارش میمونم.

    • Mahoor

      دوستان دعوا نکنید...
      من خودم هوادار مجید خراطها نبودم... ولی از وقتی آهنگاشو گوش میدم خیلی خوشم اومده...
      درسته و همه ی هوادارا هم قبول داریم که آهنگاش یه خورده غمگینه و این حس و حال خودش رو به ما القا میکنه...
      خیلیا هستن با گوش دادن به این آهنگا روحیتاشون بهم میریزه و این بستگی به درک شنونده داره...
      یکی شاید با گوش دادن به آهنگای استاد امید به زندگی پیدا کنن...
      من شخصا خودم چون دخترم و روحیتام خیلی حساسه و به دشت احساسیم برای همین آهنگای مجید خراطها رو گوش میدم هم گریم میگره هم حالو هوام میگیره خب این بستگی به روحیاته بنده داره چون من روحیاتم اینجوری نمیتونم بگم کا مجید خراطها با آهنگاش همه رو به سمت افسرگی میکشه!!!
      کسی که جنبه اینجور آهنگارو نداره مبتونه گوش نده....
      من خیلی خوشم اومده از آهنگاش واقعا قشنگه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج