۵۳۲۳۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمله دوباره رئیس باشگاه ناپولی به ایگواین

رئیس تیم پیشین مهاجم آرژانتینی یوونتوس بار دیگر از این بازیکن به خاطر پشت کردن به آبی‌پوشان شهر ناپل انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس تیم پیشین مهاجم آرژانتینی یوونتوس بار دیگر از این بازیکن به خاطر پشت کردن به آبی‌پوشان شهر ناپل انتقاد کرد.

اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه ناپولی به گونسالو ایگواین، مهاجمی که تابستان سال گذشته از این تیم به یوونتوس پیوست، حمله و ادعا کرد که انتقال او به تورین تنها و تنها به خواست خودش صورت گرفته است نه در نتیجه فشار باشگاه برای کسب درآمد هنگفت از این جا به جایی.

باشگاه یوونتوس حاضر شد تمام ۹۰ میلیون یوروی غرامت فسخ قرارداد ایگواین با ناپولی را بپردازد و این مهاجم آرژانتینی را به خدمت بگیرد که این جابجایی سر و صدای زیادی به پا کرد و انتقادات فراوانی را از مهاجم پیشین رئال مادرید و دلورنتیس به همراه داشت.

دلورنتیس از آن زمان تا کنون بارها تأکید کرده است که او مسبب این جابجایی نبوده و با وجود هنگفت بودن پولی که از یوونتوس گرفته، ترجیح می‌داد که ایگواین در ناپل بماند.

او حالا یک ادعای جدید درباره دلیل نماندن ایگواین در ناپولی انجام داده است: ناسازگاری «پیپیتا» با یکی از بازیکنان تیم.

دلورنتیس گفت: زمانی که یک باشگاه برای قرارداد یک بازیکن رقمی بالا به عنوان غرامت فسخ تعیین می‌کند، یعنی که نمی‌خواهد او را از دست بدهد اما وقتی باشگاهی پیدا می‌شود که آن‌قدر دیوانه است که حاضر می‌شود چنین رقمی بالایی را پرداخت کند، دیگر بر عهده خود بازیکن است که تصمیم بگیرد می‌خواهد بماند یا نه. ایگواین خودش نباید این پیشنهاد را قبول می‌کرد. دیه‌گو مارادونا در تیم ما دو بار قهرمان لیگ شد و هرگز به هیچ تیم ایتالیایی دیگری ملحق نشد. جام بردن با ناپولی آن‌قدرها هم سخت نیست.

مالک باشگاه ناپولی سپس به ادعای چندی پیش برادر ایگواین مبنی بر اینکه رابطه بازیکنان ناپولی با این بازیکن ملی‌پوش خوب نبود، اشاره داشت و افزود: برادر ایگواین می‌گفت که هم‌تیمی‌های گونسالو در ناپولی به اندازه کافی به او کمک نمی‌کردند. به نظر من اما او چنین ادعایی را مطرح کرد چون هیچ بهانه دیگری برای توجیه رفتن برادرش به یوونتوس نداشت. در واقع این خود گونسالو بود که با خوسه کایخون مشکل داشت و نمی‌‌خواست با او در یک تیم باشد. کایخون اما بازیکنی خارق العاده و همیشه کسی بوده که وقتی در حقش لطفی می‌کند، سعی در جبران آن دارد. ایگواین اما با او رابطه‌ای سرد داشت. مشکل از خود ایگواین بود.

دلورنتیس در پایان گفت بهانه جام بردن هم نمی‌تواند تصمیم ایگواین برای پشت کردن به ناپولی برای پیوستن به یوونتوس را توجیه کند.

وی گفت: اگر برادر ایگواین به من بگوید که این جابجایی برای این بوده که گونسالو بتواند با یوونتوس جام ببرد، می‌توانم این را به او بگویم که یوونتوس بدون برادرش هم در تمام این سال‌ها اسکودتو را برد پس او در این تیم مهره چندان مهمی نیست. رفتن به یوونتوس انتخاب خود او بود که در زمانی نامناسب و به شیوه‌ای بد انجام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج