۵۳۳۰۹۸
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

یادداشت معاون روحانی خطاب به مردم تهران

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در یادداشت ‌های توئیتری با عنوان « تهران مظلوم من» برخی اظهارنظرهای ارایه شده پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی را یادآورشد.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در یادداشت ‌های توئیتری با عنوان « تهران مظلوم من» برخی اظهارنظرهای ارایه شده پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی را یادآورشد.

در یادداشت توئیتری حمید ابوطالبی آمده است: آنها که خاطرشان هست می دانند وقتی اعتدالیون با ارائه لیست امید، سی ـ هیچ توانستند دلواپسان را از راه یابی به مجلس دهم بازدارند، موجبات خشم و غضب آنها را برای خود خریدند. تهران مظلوم من، آن روزکه با رای قاطع خود به اقتدارگرایی افراطی "نه گفتی"، به رویت تیغ تیز دشنام کشیده وتورا کوفه خواندند؛ آن روزکه با رای یکپارچه خود به امید رای دادی تورا کافر و پلید خواندند؛ آن روزکه روبه آینده روشن به تندروی "نه گفتی" تورا از دایره مسلمانی خارج کرده و رای تورا بی ارزش خواندند.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در ادامه به کمپین تبلیغاتی سه شنبه عصر جریان رقیب در مصلای تهران اشاره کرد و گفت : مردم تهران بازهم دلواپسان را شگفت زده کردند.شگفت زدگی دلواپسان از آن جهت که تصورات و خیالبافی هایشان در خصوص تجمع صدو پنجاه هزار نفرو صد و ده هزار نفر محقق نشد.

وی در ادامه نوشت: امروزکه در مصلای خود دوباره به میتینگ اتوبوسی، "نه گفتی" شگفت زده شدند؛ بی حرمتی ازاین بیشترکه حتی نام تهران را برزبان نیاوردند؟

ابوطالبی سپس یادآور می شود که بازهم قرار است تهران مظلوم واقع شود چون «جمعه که دوباره به امید واعتدال رای دهی، دوباره تورا کوفه خواهندخواند. امروز دوباره دست نیاز به سوی تو درازکرده اند؛ جمعه که دوباره به آنان "نه بگویی" ، تورابا همان تیغ تیزتکفیرخواهند نواخت»

او سپس به مطلب پیشین خود درباره مظلوم واقع شدن مردم تهران پس از شکست انتخاباتی رقیب در راه یابی به مجلس دهم، اشاره کرد و در تمجید از تهران و مردم تهران نوشت : دوباره برایت می نویسم، از تحقیر و تکفیر و بی حرمتی نهراس؛ تو شهرصداقتی، شهر تمدنی و شهرفرهنگی، تو دماوندی پس چون دماوندت سربلند بمان.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • 123

      اگر جمعیت رو ندیده باشی و این حرفها رو گفته ای خائنی به مردم. واگر دیده باشی و این چنین حرف میزنی درغگوی بی مقداری هستی که برای دنیای کسان دیگر آخرت خود را فروخته ای.

    • بدون نام

      کور بشی الهی که نمیتونی این همه جمعیت را ببینی. در ضمن ایران فقط تهران نیست ایران ایرانه. مثل روحانی نیست که فقط به مردم تهران میگه شما فقط عقل دارین رای میدین بقیه را بی عقل میدونه. بی عقل خودتان هسنین. هنوز تب و لرز امروز تو تنتون است.

    • حسن

      آقای ابوطالبی معاون سیاسی حاج آقا روحانی این که شما سخن می رانی انگاراز طرف قوم مقابل امام حسین (ع) جبهه میگیری . لازم است هنگام سخن گفتن خدا، شهدا و امام رادرنظر بگیرید و دولت وشما از صدقه سرهمین ها در این جایگاه نشسته اید چشم بهم بزنی عمرت ،مقامت و این دفتر و دستکت تمام میشود

    • محمدرضا بختیار

      و من هم پی نوشت نوشته شما نوشتم ای ایرانم سرافراز و پاینده باشی و بوسه میزنم بر تنت که زیر خویش و کشت خودخواهی و زیاده خواهی نسوختی و دوباره پیشکش نمودی طبیعت زیبای خود را در امید و تدبیری بی توقع به مردان و زنان آزاده ای که بازدر آدینه ای که نقاب خود را بر کشد ومردمان میهنم با غروری دو چندان با قرعه کشی خود قرعه از جوهر سر برگ بالندگی بر تو تحفه و پیشکش نمایند و دولتی مدبر در پس امید دوباره زایند

    • بدون نام

      ای بی ادبها برنامه انتخابی اینها میتینگ اتوبوسی است و البته مال شما میتیگ 4 در صدی.
      ببینید انصافا در بی ادبی و تکه پرانی ستاد روحانی پیش دستی می کند

    • بدون نام

      نه داداش قیام امروز مردم تهران نه قاطع به بی عدالتی وتبعیض بود
      قیام امروز مردم تهران پیشگیری قبل از درمان بود برا فتنه گرها که بعدا ادعای تقلب نکنن

    • اشکان

      اگه اصولگراها این همه طرفدار دارن پس چرا یه نماینده ازتهران نتونستن بفرستن مجلس!!

    • بدون نام

      بنظر من این خوب نیست که تهران شهرستان کنیم همه مردم خیلی باشعورن. اما البته منظور آقای معاون تهرانی شهرستانی کردن نبود. یه پیام ساده خطاب به تهرانی ها بود. مثل پیام به اهوازی ها، اصفهانی ها و...

    • کارگر

      ان روز ما به شما ساده لوحانه اعتماد کرددیم امروز به شما مگوییم نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج