۵۳۳۱۰۴
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

درخواست شریعتمداری از حامیان روحانی

رییس ستاد انتخابات حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از حامیان او خواست از بیان شعارهای ساختارشکنانه و تفرقه انگیز که موجب بروز تنش می شود به شدت جلوگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا: رییس ستاد انتخابات حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از حامیان او خواست از بیان شعارهای ساختارشکنانه و تفرقه انگیز که موجب بروز تنش می شود به شدت جلوگیری کنند.

محمد شریعتمداری روز سه شنبه در نامه ای به کلیه ستادهای استانی، کانون ها، کمیته ها و ستاد های اقشاری و ستادهای حزبی و مردمی حامی حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: همانطورکه در اطلاعیه های پیشین اعلام شده است کلیه حامیان دکتر روحانی نامزد دوره دوازدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهورمستقر مکلفند کلیه موازین قانونی جمهوری اسلامی ایران را بیش از حامیان سایر کاندیداها مورد توجه و رعایت قرار دهند.

وی ادامه داد: برگزاری هرگونه مجلسی را حتماً در محیط های باز با هماهنگی و اخذ مجوز و در محیط های بسته در تجمعات مردمی با هماهنگی فرمانداری ها و نهادهای قانونی ذیربط انجام دهند و در کلیه جلسات شئون اسلامی و مقررات قانونی را مطمح نظر و عمل قرار دهند و از بیان کلیه شعارهای ساختارشکنانه و تفرقه انگیز که موجب بروز تنش می شود به شدت جلوگیری کنند.

رییس ستاد انتخابات حسن روحانی گفت: همچنین اجازه ندهند از فضای سالم رقابت انتخاباتی به نفع دشمنان نظام و اسلام کوچکترین بهره ای گرفته شود تا به امید خدا بلوغ سیاسی کشورمان را یکبار دیگر به رخ جهانیان بکشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      بطور خلاصه یعنی حامیان عزیز تحمل باخت رو داشته باشید.

    • بدون نام

      رییسی بازنده اصلی است

    • 1400

      مگر زمین فوتبال است منتظر باخت باشند..انسان عاقل هرگز به کسیکه برنامه ندارد ..وحتی بلد نیست مطالب بیان کند.واز حالا تند خووبد اخلاق وتهاجمی است..چطور میخواهد رییس شود..من شرط میبندم اگر آقای ریسی بیش از 1/5 میلیون رای بیارد هنر کرده...

    • محمد

      تفاوت طرفداران رييس جمهور محبوب قبلها روحاني و ساير رقبا رعايت ادب و احترام است. ما به عنوان پيرو راه هاشمي فقيد، صبر ادب و احترام را سرلوحه امور خود قرار داديم و استاد اخلاق ما سيد بزرگوار خاتمي و الگوي جوانان ما سيد حسن خميني حفظ الله است. خداوند به هرسه ايشان سلامتي و توفيق و آرزوي رحمت واسعه به روح بلند مرحوم هاشمي رفسنجاني داريم. انشاالله

    • انقلابی

      درود بر شریعتمداری.
      رئیسی پیروز میدان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج