۵۳۳۱۸
۴ نظر
۵۰۲۶
۴ نظر
۵۰۲۶
پ

سراغ این برند ها را دیگر نگیرید!

وب سایت وال استریت هر سال فهرستی از برندهایی که تا پیش از سال ۲۰۱۴ میلادی از صحنه رقابت بازار آمریکا حذف خواهند شد را ارائه می کند. امسال نیز طبق روال هرساله این لیست را منتشر کرده است.

سراغ این برند ها را دیگر نگیرید!






برترین ها: وب سایت وال استریت هر سال فهرستی از برندهایی که تا پیش از سال ۲۰۱۴ میلادی از صحنه رقابت بازار آمریکا حذف خواهند شد را ارائه می کند. امسال نیز طبق روال هرساله این لیست را منتشر کرده است.

در فهرست امسال ما نام دو مجله همچون مارتا استورات و Road & Track را می بینیم که تاکنون سابقه نداشته است. از دیگر برندها باید به حوزه الکترونیک همچون «Barnes & Noble » اشاره کرد که در این فهرست قرار دارند. این برند هدفش رقابت با کمپانی های بزرگی همچون اپل و آمازون است که آنها نیز در تولید کتاب‌خوان های الکترونیک فعالیت دارند. اما موفق نبوده است. المپیوس نیز از دیگر شرکت هایی است که مورد هدف لیست نابودشونده های وال استریت قرار دارد. شاید دیگر از سال آینده میلادی دوربینی از این شرکت را در فروشگاه های نبینیم.

از دیگر حوزه های مورد توجه این وب سایت، برند اتومبیل ها است. سال گذشته میلادی سوزوکی از بازار آمریکا حذف شد و احتمالا در سال آینده میتسوبیشی و ولوو نیز به آن ملحق شوند.

فهرست ۸ برندی که از نظر وب سایت ۲۴/۷ Wall St. در سال آینده از بازار آمریکا حذف خواهند شد را در پایین معرفی کرده ایم.

سراغ این برند ها را دیگر نگیرید!

۱. J.C. Penney

موسسه J.C. Penney مدت ها است که دچار بحران مالی شده است. البته این موسسه به آینده خود هنوز امیدوار است و به همین دلیل ۲.۲۵ میلیارد دلار وام از Goldman Sachs و دیگر سرمایه گذارها گرفته است. بسیاری از مردم اعتقاد دارند کمپانی نمی تواند این ریزش فروش در چند سال گذشته را جبران کند.

در سوم فوریه سال جاری شرکت گزارش کرد فروش فروشگاه ها ۲۵.۲ درصد و درآمد حدود ۲۴.۸ درصد کاهش داشته است و در مجموع ۱۲.۹۸۵ میلیارد دلار فروش داشته اند. فروش اینترنتی آن نیز ۱.۰۲ میلیارد دلار بوده است که حدود ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.


سراغ این برند ها را دیگر نگیرید!

۲. Nook

کتاب خوان الکترونیک موسسه Barnes & Noble از همان ابتدا با مشکلات فروش همراه بوده است. نوک نخستین بار در اکتبر سال ۲۰۰۹ میلادی و دو سال پس از عرضه کیندل آمازون عرضه شد. اما فروش هر دو این محصولات تحت تاثیر آی‌پد قرار داشتند. فروش کتاب خوان های الکترونیک در سال ۲۰۱۳ میلادی حدود ۲۷ درصد کاهش داشته اشت.

مایکروسافت حدود ۳۰۰ میلیون دلار به شرکت Barnes & Noble کمک کرد اما هیچ سودی نداشت. فروش ای‌بوک ریدرهای این کمپانی حدود ۲۶ درصد کاهش داشته است. فروش در هر دو زمینه سخت افزار و نرم افزار کاهش داشته است.


سراغ این برند ها را دیگر نگیرید!

۳. مجله مارتا استوارت

مجله سبک زندگی مارتا استورات سه بخش انتشار، توزیع و بازاریابی دارد. در طول ۵ سال گذشته تا سال ۲۰۱۲ میلادی، درآمد انتشارات این مجله از ۱۷۹.۱ میلیون نسخه به ۱۲۲.۵ میلیون نزول داشته است. در سال گذشته، این بخش حدود ۶۲ میلیون دلار از دست داد. درآمد حاصل از انتشار در سه ماهه نخست سال جاری میلادی از ۳۰.۸ میلیون به ۲۴.۵ میلیون کاهش داشته است و این واحد حدود ۹۹۰ هزار دلار را در این دوره از دست داده است. به همین دلیل، کمپانی مجله های کوچک تری می فروشد و بخش آشپزی روزانه آن نیز از دسامبر سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر نمی شود.

تعداد آگهی های این مجله نیز کاهش چشمگیری داشته است به طوری که از ۱۳۰۶ صفحه در سال ۲۰۰۸ به ۷۶۶ صفحه در سال گذشته میلادی رسیده است.


سراغ این برند ها را دیگر نگیرید!

۴. LivingSocial

LivingSocial، فروشگاه اینترنتی است. نشریه تبلیغاتی این سایت به نام AdWeek اخیرا گزارش کرده است این شرکت قرار است به شرکت بزرگ تری فروخته شود یا در بهار سال ۲۰۱۴ میلادی به بخش های مجزا تقسیم خواهد شد. آمازون دات کام حدود ۱۷۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۰ میلادی برای LivingSocial سرمایه گذاری کرد. اما باز این سایت حدود ۵۰ میلیون دلار را در سه ماهه نخست سال جاری میلادی از دست داد.

بزرگ ترین رقیبان این سایت نیز eBay، American Express و خود آمازون هستند. با وجود این فروشگاه های آنلاین، احتمال باقی ماندن LivingSocial در بازار رقابتی بسیار پایین است.


سراغ این برند ها را دیگر نگیرید!

۵. ولوو

در آمریکا، ولوو هرگز کمپانی بزرگی که خودروهای شاخ داشته باشد، نبوده و نیست. در ماه آوریل نیز این کمپانی کاهش ۰.۳ درصدی فروش خود در آمریکا را به طور رسمی اعلام کرد. این خودروساز با کمپانی های قَدَری همچون جنرال موتورز و تویوتا در آمریکا رقابت می کند. البته با مدل های سطح پایین BMW، مرسدس بنز و آئودی نیز رقابت دارد. با همه این خودروسازان بزرگ و قدرتمند، دیگری جایی برای ولوو نیست. در چهار ماه نخست سال جاری میلادی، ولوو حدود ۱۹۵۷۱ دستگاه در آمریکا فروخته است که حدود ۸ درصد کاهش داشته است.


سراغ این برند ها را دیگر نگیرید!

۶. المپیوس

در کنار شرکت های نامداری همچون کانن، سونی و نیکون، المپیوس در بازار دوربین های دیجیتال حرفی برای گفتن ندارد. فروش جهانی این کمپانی در سال ۲۰۱۲ میلادی حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است. البته خیلی عجیب نیست المپیوس با داشتن ۷ درصد سهم بازار، نتواند خود را در فهرست بزرگان بگنجاند.

المپیوس از ۵.۱ میلیون در سال گذشته فقط ۲.۷ میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است. دلیل اصلی این کاهش فروش نیز افزایش تولید و تقاضای اسمارت‌فون هایی است که همگی دوربین های عالی دارند. در ضمن، بیشتر خریداران بازار دوربین به دوربین های حرفه ای SLR روی آورده اند و المپیوس در تولید دوربین های دیجیتال بگیر و ببین مهارت دارد. با این همه کاهش تقاضا، امیدی نیست دوربین های المپیوس به سال ۲۰۱۴ میلادی برسند.


سراغ این برند ها را دیگر نگیرید!

۷. میتشوبیشی موتورز

کمپانی خودروساز ژاپنی در فروش مدل هایی همچون لنسر و Eclipse بسیار موفق ظاهر شده است. این کمپانی کمتر از ۶۰ هزار دستگاه در آمریکا فروخته است. این تعداد در سال ۲۰۱۱ میلادی ۸۰ هزار دستگاه بوده است. در چهار ماه نخست امسال فروش این کمپانی حدود ۶.۵ درصد کاهش داشته است. سهم بازار میتسوبیشی در ماه آوریل ۰.۳ در آمریکا بوده است. این شرکت به مشهوری خودروسازانی همچون پورشه و لندروور نیست. میانگین قیمت ۷ مدل از اتومبیل های میسوبیشی کمتر از ۲۵ هزار دلار است.


سراغ این برند ها را دیگر نگیرید!

۸. Road & Track

Road & Track یکی از قدیمی ترین مجله های ماشین است که از سال ۱۹۴۷ میلادی منتشر می شود. این مجله از پرفروش های بازار آمریکا بود اما در چند سال گذشته ورق برگشته است و فروش این مجله کاهش چشمگیری پیدا کرده است. این برند، مجله های دیگری همچون Car & Driver، Motor Trend و Automobile نیز دارد که همه آنها صدها صفحه آگهی خود را از دست داده اند. آگهی های این شرکت از ۱۰۹۲ صفحه در سال ۲۰۰۸ به ۶۹۹ صفحه در سال گذشته میلادی رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیطون

      قبلا هم سراغشونو نمیگرفتیم

    • کاربر

      تا سایپا و ایران خودرو مونده کی میره سراغ اینا والا!!!!!!!!!!!

    • mahla

      ona soraghamo migereftan vagarna man k ba ona kari nadashtam

    • سرباز وطن

      فقط اسنوا
      کی میره سراغ اینجور برندهای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج