۵۳۵۹۴۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

گشتی در ایران

ایران، نام سرزمینی کهن است که در خاورمیانه آرام گرفته و با زیبایی هاش دل هر کسی را می رباید. نامش را که می شنویم حس غرور و افتخار، قلبمان را به لرزه در می آورد و به تک تک سلول های بدنمان نفوذ می کند.

وب‌سایت کارناوال - بهاره فلاح: ایران، نام سرزمینی کهن است که در خاورمیانه آرام گرفته و با زیبایی هاش دل هر کسی را می رباید. نامش را که می شنویم حس غرور و افتخار، قلبمان را به لرزه در می آورد و به تک تک سلول های بدنمان نفوذ می کند. اینکه زاده ی کدام شهر و دیارش باشی فرقی نمی کند و مهم نیست که در شناسنامه ات نام کدام گوشه ی این مرز و بوم می نشیند.
متولد هر جایی از این خاک کهن که باشی باز هم به پرچم سه رنگش و همه ی جهات جغرافیایی اش افتخار می کنی و مردمانش را عضوی از خانواده ای به نام وطن می دانی.
گشتی در ایران

وقت آن است که از ایران، این معجون طبیعت و تاریخ و فرهنگ، برایتان سخن بگوییم اما زیبایی های این کشور در سخن نمی گنجد و زبان از توصیفش قاصر است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم شما را به دیدن گوشه ی کوچکی از این زیبایی ها مهمان کنیم و در کنار هم از تک تکشان لذت ببریم….

۱- خواجو، زیبای کهن زاینده رود

برای آشنایی با این پل مطلب پل خواجو | زیباترین پل اصفهان بر روی زاینده رود را از دست ندهید.

گشتی در ایران
۲- روستای نایبند، پلکانی رو به آسمان

گشتی در ایران


۳- دشت دریاسر، بهشتی زمینی

این دشت در استان مازندران واقع شده و یکی از زیباترین شاهکارهای طبیعت به شمار می رود. اگر به این جاذبه ی کشورمان علاقه مندید، مطالعه مطلب دشت دریاسر تنکابن | بهشت اردیبهشت ایران را از دست ندهید.
گشتی در ایران

۴- گشتی در قندیل های یخی

این تصویر در غار یخ مراد گچسر ثبت شده است. پیش از این در مطلب غار یخ مراد گچسر | تماشای قندیل های یخی در نزدیکی تهران به طور مفصل به این غار زیبا پرداخته ایم.

گشتی در ایران
۵- به سوی زندگی…

لاکپشت های پوزه عقابی که تازه متولد شده اند، به سمت دریا در حرکت هستند. این جانداران در معرض خطر انقراض قرار دارند و در مطلب لاکپشت پوزه عقابی | از عجایب هفتگانه جزیره قشم می توانید با آنها آشنا شوید.

گشتی در ایران
۶- قره کلیسا در میان جشن ستارگان

قره کلیسا، یکی از کلیساهای مهم جهان مسیحیت است که در فهرست میراث جهانی قرار دارد. این کلیسا در استان آذربایجان غربی واقع شده و می توانید برای آشایی با آن مطلب قره کلیسا | اولین کلیسای جامع جهان مسیحیت را مطالعه نمایید.
گشتی در ایران
۷- تار و پود عشق

قالیبافی از آن هنرهایی است که همچون مهر افتخار بر سینه ی هنرمندان ایرانی می درخشد. برای لذت بردن از جلوه های این هنر بی بدیل، نگاهی به مطالب زیر بیاندازید:


گشتی در ایران

۸- شاهکاری از تاریخ

باغ شاهزاده ماهان در استان کرمان، نمونه ای کم نظیر از معماری ایرانی و گواهی بر هوشمندی معماران این مرز و بوم است. آنها با تکیه بر دانش خو توانسته اند باغی زیبا را در میان منطقه ای کویری احداث کنند.
گشتی در ایران

۹- وقتی که نقاش طبیعت دست به کار می شود…

آبشار شِوی یکی از بزرگترین آبشارهای خاورمیانه است که در دزفول قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این آبشار مطلب آبشار شوی دزفول | منحصر به فردترین آبشار خاورمیانه را مطالعه کنید.
گشتی در ایران

۱۰- پل طبیعت، سازه ای جهانی در قلب پایتخت

گشتی در ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      دمت گرم قالیباف برای این پل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج