۵۳۶۲۳۹
۲۰ نظر
۵۰۰۷
۲۰ نظر
۵۰۰۷
پ

شریعتمداری:

آقای روحانی، سایه جنگ را از آمریکا هدیه گرفت

مدیرمسئول کیهان، حمله روحانی به برخی از کانون‌های اقتدار نظام را باعث جری شدن آمریکا و شیوخ برخی کشورهای عربی دانست و گفت: دولت آقای روحانی در اولین روز انتخاب خود، سایه جنگ را برای ملت سوغات آورده است.

خبرگزاری فارس: حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان ، درباره اجلاس روز شنبه ریاض که با حضور ترامپ و سران کشورهای عربی تشکیل شده است، گفت: در این اجلاس تشکیل «ناتوی عربی» در دستور کار قرار گرفته و رسما اعلام شده که هدف آن مقابله با نفوذ ایران است.

وی اضافه کرد: دونالد ترامپ یک قرارداد ۵۰۰ میلیارد دلاری با آل سعود امضا کرده است که ۱۱۰ میلیارد دلار آن به فروش تسلیحات به عربستان اختصاص دارد.

شریعتمداری همچنین گفت: برخلاف ادعای پر سر و صدای آقای روحانی که سایه جنگ را از سر کشورمان دور کرده است، اجلاس ریاض با دستور کار تشکیل ناتوی عربی و فروش ۱۱۰ میلیارد دلار تجهیزات نظامی حاکی از آن است که وادادگی های دولت یازدهم، نه فقط دندان آمریکا را برای تجاوز به کشورمان تیز کرده است بلکه کشورهای فکسنی عرب را هم که قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم و اظهار عجز آشکار آن در مقابل دشمنان بیرونی جرات نداشتند حتی تصور مقابله نظامی با ایران را به مخیله خود راه بدهند تا آنجا جری کرده که بدون پرده پوشی از تشکیل ناتوی عربی برای مقابله نظامی با ایران سخن می گویند.

مدیر مسئول کیهان ادامه داد: البته اگر آمریکا، طرف مقابل خود را دولت واداده کنونی می دانست لحظه ای در تجاوز به کشورمان تردید نمی کرد ولی به خوبی می داند که وادادگی دولت کنونی ربطی به مردم پاکباخته و رزمندگان جان برکف ایران ندارد و فقط به همین علت است که جرات نمی کند دست به حماقت بزند.

شریعتمداری اظهارات روحانی در تبلیغات انتخاباتی و حمله وی به برخی از کانون های اقتدار نظام را باعث جری شدن آمریکا و شیوخ عیاش برخی از کشورهای دست نشانده عربی دانست و گفت: دولت آقای روحانی در اولین روز انتخاب خود به ریاست جمهوری ایران سایه جنگ را برای ملت سوغات آورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      از قدیم گفتن ترس برادر مرگ است و آقای روحانی زمانی که در مقابل همه کشورها سر خم کرد و هی عجز و ناتوانی میکرد و مدام میگفت ما فقط با گفتمان پیش میرویم همه دنیا فهمیدند این ریس جمهور ترسوی است و تا میتوانند بر ما میتازند ولی این را بدان آقای ریس جمهور جواب های باید هوی باشد وگرنه در این دنیا کلاهت پس معرکه است و هم خودت و هم مردمت را بدبخت میکنی این را بدان هر وقت ترسیدی همانجا سند مرگ خودت را امضا کردی

    • بدون نام

      چقد حرف مفت میزنی،،شکستو قبول کن برو

    • بدون نام

      من به این متن کیهان کاری ندارم اما به عنوان یک طرفدار اقای روحانی منتظر واکنش ایشون هستم و اطمینان دارم واکنش ایشون از سر حکمت و عزت برای ایران خواهد بود.اقای روحانی نشون دادن زمانی که لازم باشه بهتر از هر کسی میتونن به دشمنان ایران تشر بزنن

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری. خدا شفا بده

    • محمدرضا بختیاری

      آقای شریعت مداری از شیر فقط ماست درست نمیشه هزارتا فر اورده دیگه داره یاد آوری میکنم به شما به عقیده افرادی همفکر جنابعالی وقتی به قول شما امریکا نسبت به فرجام که یک سند بین الملل و جهانی است پایبند نیست پس هیچ تضمینی به قول و قرارش در جلسه اعراب نیز نیست ...

    • امير

      سلام یکی نیست به این بده خدا بکه یا نمیداند اصلا شما یک روز زمان جنگ تو خط مقدم رفتی یا امصال شما اینقدر حرف میزنید به غیر از چاپلوسی چیز دیگری بلد نیستی همین جمعیت که به روحانی ولیست امید رای دادن پشت سر رهبری و روحانی وخاتمی همیشه هستن چه پای صندق چه خط مقدم ... سلام درود بر رهبری و روجانی عزیز

    • امیر

      لطفا پیام قبلی انتشار دهید مچکرم

    • بدون نام

      اقای شریعتمداری سایه جنگ رو تندروهایی امثال شما به ملت ایران هدیه داده نه ترامپ، متاسفانه علیرغم تودهنی مردم درانتخاباتها به سیاستهای غلط و افراطی گری هاتون همچنان طلبکاریدو درس عبرت نمیگیرید

    • بدون نام

      بوی سوختگی داره میادپمادمصرف کنید

    • بدون نام

      واقعا تفکر شما و امثال شما بیش از اسرائیل و آمریکا برای این دولت و ملت خطر دارد،هنوز ۴٨ ساعت از نــــــــه بــــــــزرگـــــــــ مردم به این جور تفکر نگذشته ،بس کنید دیگه بزارید دولت سرش تو کار خودش باشه و آرامش مردم را تامین کند،مثل اینکه شنبه آومد و رفت ولی تو هنوز صابون پیدا نکردی ...!!!؟

    • ali katrina

      این شریعتمداری ...
      من دوسال اخیر وقتی حرفاشو دنبال میکنم داره آب به آسیاب اونورا میریزه با تضعیف دولت و ایجا تفرقه...
      اون کوچک زاده با تموم تندرویش تو تصویب برجام یجا تو دوربین نگاه کرد و گفت آمریکا فکر نکنه ما اینجا باهم اختلاف داریم درمقابلش هم اختلاف داریم,بدونه ک جلوش یک دل و متحدیم...ولی این شریعتمداری همچین چیزی انگار تو ذاتش نیس!

    • بی نام

      کینه یی تر از این شخص من تا حالا ندیدم . علم دارم این اقا و همفکران وی حاضرن ایران با جنگ نابود بشه ولی اصلاح طلبان سر کار نیان .

    • بدون نام

      اگه جنگ بشه و اسلحه دستم برسه اولین جایی که برای انهدامش میرم دفتر کیهانه

    • حمید رضا

      . از طرف مردم نظر می دی و صحبت می کنی

    • خالدی

      نمی دانم چرا آقای شریعتمدازی احساس می کنه که عقل کل تشریف دارند پ به شعور بیست و دو میلیون ایرانی توهین می کنند آقای شریعتمدازی مردم نظر شما را نمی پسندند و سیاست دولت زا قبول دارند

    • بدون نام

      خودتان را به مجهزترین سلاح ها برای هراس دشمنان
      مجهز کنید
      قران کریم

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری مگر دوران احمدی نزاد سایه جنگ چه عرض کنم خود جنگ بر سر کشور بود چطور آنها را ندیدی مگر چشم سرت یا چشم بصیرت ات کور شده بود برادر توهم بس است ..!

    • بدون نام

      امان از سوزش

    • محمد

      سلام اگر با اقای شریعتمداری باشه حاضربه با آمریکا برعلیه روحانی و شکست ایران وارد جنگ بشه
      خدایا زودتر مردم ایران را از دست تحلیل های آبکی شریعتمداری نجات بده

    • یه دوست

      چقدر ایشون خوشحالند از این قضیه که حتی از جنگ بعنوان هدیه برای روحانی یاد میکنند. متاسفم براشون دیگه ما نیازی به دشمن نداریم.حالا چون روحانی رییس جمهور شدند از این قضیه استفاده میکنند برای دلخوشی خودش. شریعتمداری بگرد ببین دیگه چه بهونه ای برا دشمنی با روحانی پیدا میکنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج