adexo3
۵۳۶۳۰۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

توهین نژادی به جیمی فاکس در کرواسی

در جریان تولید فیلم تازه ای مرتبط با کاراکتر افسانه ای رابین هود که این روزها در کرواسی فیلمبرداری می شود، سه نفر به اتهام توهین نژادی به جیمی فاکس بازیگر سیاهپوست این فیلم بازداشت شده و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

روزنامه بانی فیلم: در جریان تولید فیلم تازه ای مرتبط با کاراکتر افسانه ای رابین هود که این روزها در کرواسی فیلمبرداری می شود، سه نفر به اتهام توهین نژادی به جیمی فاکس بازیگر سیاهپوست این فیلم بازداشت شده و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.
توهین نژادی به جیمی فاکس در کرواسی
توهین به فاکس زمانی صورت گرفت که او و سایر بازیگران این فیلم که «رابین هود: ریشه ها» نامگذاری شده، روزی برای صرف ناهار به رستورانی در شهر دوبروونیک واقع در غرب کرواسی و مشرف به دریای آدریاتیک رجوع کردند و سه نفر از سایر مشتریان رستوران با کلمات زشتی فاکس را مورد خطاب قرار دادند. فاکس در این نسخه تازه رابین هود که سالها در جنگل شروود در شهر ناتینگهام انگلیس از ثروتمندان می دزدید و به بینوایان می داد، رل معروف جان کوچک را بازی می کند. سایر بازیگران عمده این فیلم متعلق به شرکت لایونزگیت، تارون اجرتون، تیم مینچین، ایو هیوسون و جیمی دورنان هستند که در این میان ایفای رل رابین هود با تارون اجرتون است.

شهرت جیمی فاکس از اوایل دهه ۲۰۰۰ پایه گذاری شد و او با بازی در برخی رل های مهم مرتبط با سیاهپوستان و هنرمندان و سیاسیون این نژاد در مقابل چشم ها قرار گرفت و به جمع ۲۰ بازیگر اول مرد هالیوود راه یافت. نسخه تازه رابین هود به سبب سیاهپوست بودن وی البته رل اصلی یعنی رابین هود را از وی دریغ کرده اما در عصر و زمانه ای که هالیوود و سینمادوستان پذیرفته اند جان کوچک می تواند سیاهپوست هم باشد، بازی او در این رل دومین جایگاه اصلی را در ورسیون تازه رابین هود نصیب وی ساخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج