۵۳۶۷۷۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مردم ثابت کردند تدبیر، ارزش تکرار دارد

دوره دوازدهم انتخابات که تکرار اعتماد مردم ایران به دولت تدبیر و امیدبا رای حداکثری بود نشان از این دارد که دولت یازدهم در چهارسال گذشته توانسته اعتماد عمومی را جلب و بیشترین رای را جذب کند.

خبرگزاری ایرنا: دوره دوازدهم انتخابات که تکرار اعتماد مردم ایران به دولت تدبیر و امیدبا رای حداکثری بود نشان از این دارد که دولت یازدهم در چهارسال گذشته توانسته اعتماد عمومی را جلب و بیشترین رای را جذب کند.

دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری در حالی با حضور حداکثری شرکت کنندگان حماسه حضور سال ۹۶ برگزار شد که بسیاری از معاندان جمهوری اسلامی از ماه ها قبل تلاش برای کاهش مشارکت در انتخابات را در برنامه های خود داشتند و در تمامی رسانه ها و فضای مجازی درصدد ترغیب مردم به سمت تحریم این حماسه بودند.

مردم که به عنوان یکی از سرمایه های والای اقتدار جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند، اهمیت خود را با مشارکت 73 درصدی به نمایش گذاشتند.

در کنار این حضور حداکثری با افزایش رای بیش از ۶ درصدی خود به دولت تدبیر و امید ثابت کردند دولت تدبیر و امید برای خدمت بیشتر به مردم ارزش تکرار را دارد.

انتخابات سال 92 رای 50.7 درصدی به حجت الاسلام روحانی نشان از اعتمادمردم به ایشان بود که با توجه به افزایش این رقم به 57 درصد در سال 96 می توان گفت که رشد 6 درصدی نشان از موفقیت برنامه های دولت یازدهم در خدمت به مردم برای توسعه کشور بوده است.

بدون شک اگر خدمات دولت یازدهم در نقاط مختلف کشور از جمله روستاها، شهرها و مناطق کمتر توسعه یافته مشهود نبود امروز شاهد این رشد اعتماد به حجت الاسلام روحانی نبودیم.

حجت الاسلام حسن روحانی در حالی برای دومین بار به ساختمان پاستور راه می یابد که در کنار تلاش های دشمنان برای تحریم انتخابات، برخی از افراد و رسانه ها نیز تمام تلاش خود را برای تخریب دستاوردهای دولت یازدهم بکار بسته بودند تا مانع از تکرار خدمت های دولت تدبیر و امید در چهارساله آینده کشور باشند.

این رویه در استان کردستان نیز به وضوح دیده می شد. برخی از این رسانه ها به دور از انصاف مصاحبه ها و یادداشت های تندی را منتشر می کردند.

رویه ای که بسیاری از استانداردهای حرفه ای رسانه و انصاف را زیر پا گذاشته و هرچه به زمان انتخابات نزدیک تر می شدیم شدت این هجمه ها افزایش پیدا می کرد.

کار به جایی کشید که برخی از این رسانه ها حتی دست به انتشار مصاحبه ساختگی زدند و انجام یک مصاحبه سراسر کذب از قول امام جمعه سنندج در انتقاد از دولت یکی از این موارد بود که البته از سوی امام جمعه تکذیب شد.

این رسانه ها که خود را در خدمت نظام می دانند باید پاسخ دهند که چگونه در آستانه انتخابات تا به این حد دست به سیاه نمایی شرایط زدند.

سیاه نمایی که اگر یک نفر را هم از شرکت در انتخابات منصرف کند در راستای اهداف نظام و انقلاب نخواهد بود.

این در حالی است که از رسانه هایی که خود را معتقد به نظام و قانون می دانند انتظار می رفت در راستای افزایش مشارکت حرکت و عمل کنند.

با همه این هجمه ها نتایج آرا حاکی از افزایش سواد رسانه ای مردم،تشخیص ثواب از ناصواب در شیوه رسانه های همسو و اعتماد به دولت یازدهم به جای عوام فریبی ها بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله که دارد مخصوصا وقتی در رقابت با بی تدبیری باشد

    • بدون نام

      بله دارد حتما دارد. تدبیر از یارانه بهتر است تدبیر باشد مردم نیازی به گدایی ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج