جاباما
۵۳۷۰۱۶
۱ نظر
۵۲۶۳
۱ نظر
۵۲۶۳
پ

۱۰غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

در دنیای پر سرعت امروزی، تقریبا همه وجوه حیات بشر دستخوش تحولات بزرگی شده تا او را به سمت سهولت هر چه بیشتر زندگی و جا نماندن از قافله تکنولوژی سوق دهد. فناوری های تولید شده توسط انسان ها تلاش دارند تا سلامت، آسایش و آسانی بیشتری به زندگی فرد ارائه دهند.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: در دنیای پر سرعت امروزی، تقریبا همه وجوه حیات بشر دستخوش تحولات بزرگی شده تا او را به سمت سهولت هر چه بیشتر زندگی و جا نماندن از قافله تکنولوژی سوق دهد. فناوری های تولید شده توسط انسان ها تلاش دارند تا سلامت، آسایش و آسانی بیشتری به زندگی فرد ارائه دهند. از جمله می توان به حذف مواد غذایی مضر و جایگزینی آن با نمونه ها ارگانیک اشاره کرد.

در این راستا می توان به مضرات مصرف بیش از اندازه ی گوشت قرمز و به دنبال آن تولید نوعی گوشت قرمز در محیط آزمایشگاهی اشاره داشت که برای تولید آن نه تنها هیچ نوع حیوانی قربانی نمی گردد، بلکه عناصر غیر لازم و آسیب رساننده ی گوشت نیز از آن حذف می شوند. لازم به یادآوری است که این نوع گوشت با انواعی که گیاهخوارها مصرف می کنند و از سویا یا توفو تهیه می شود فرق داشته و دقیقا از خود حیوانات گرفته می شود و کاملا واقعی است.

برای آشنایی با چنین مواردی که گویا از آینده به زندگی کنونی ما راه یافته اند در ادامه با ما همراه باشید.

حباب های آب خوراکی که به زودی جایگزین بطری های پلاستیکی می شوند

10غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

این حباب ها Ooho! نام دارند و از جلبک قهوه ای و کلسیم کلرید درست شده و خوراکی، بهداشتی و تجزیه پذیر است. برخلاف بطری های پلاستیکی، این حباب در عرض ۴ تا ۶ هفته بدون ایجاد هر نوع آسیب مخربی به محیط زیست، به طور کامل تجزیه شده و از بین می رود.

بستنی بادام و زغال سیاه

10غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

این بستنی سیاه که ظاهر فوق العاده جذابی دارد، دل هزاران نفر را ربوده و در حال حاضر در شهر لس آنجلس عرضه می شود.

قهوه های بی رنگ که از تغییر رنگ دندان های شما پیشگیری می کنند

10غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

Clear Coffee که به اختصار CLR CFF نوشته می شود در واقع نخستین نوشیدنی قهوه بی رنگ در جهان به شمار می رود که از تمامی مزایا و تاثیرات قهوه برخوردار است، با این تفاوت که کالری کمتری داشته و دندان های فرد را نیز سفید نگه می دارد.

لازم است اشاره کنیم که قهوه بی رنگ، حاوی هیچ گونه طعم دهنده، شیرین کننده یا ماده نگهدارنده ای نیست و یک بطری قهوه کاملا طبیعی و اصیل به شمار می رود.

برگرهای کاملا گیاهی با طعم واقعی گوشت

10غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

در تولید این برگرها از هیچ گونه گوشتی استفاده نشده اما طعم و مزه ای همانند گوشت دارد و طرفداران بسیاری هم در میان مردم پیدا کرده است.

لقمه های واقعا بزرگ سلامتی از هاوایی

10غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

Poke نام غذایی از جزایر هاوایی است که در واقع یک لقمه بزرگ حاوی ماهی خام، سبزیجات و میوه است. البته این غذا در صورت درخواست مشتری، درون کاسه هم سرو می شود. پوک در حال حاضر در کالیفرنیا و نیویورک عرضه می شود و یک غذای کاملا سالم و بدون نیاز به پخت به شمار می رود.

نان های بنفش که هضم راحت تری دارند

10غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

نان های بنفش توسط دانشمندان دانشگاه ملی سنگاپور در دست تولید هستند و هنوز به مرحله عرضه نرسیده اند. این نان ۲۰ درصد کندتر از نان های سفید هضم می شوند و حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان استخراج شده از برنج سیاه هستند. دلیل رنگ این نان ها هم استفاده از عصاره برنج سیاه اعلام شده است.

پرورش گوشت در محیط آزمایشگاهی

10غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

در سال ۲۰۱۳ نخستین برگر های-تِک با هزینه ای حدود ۳۲۵ هزار دلار تولید شد. گوشت این برگر در محیط آزمایشگاهی و با بهره گیری از بافت های گوشت گاو تهیه شده است و برای تهیه آن دیگر لازم به کشتن حیوانات نخواهد بود. از آن جا که روند تولید این گوشت کشت داده شده بسیار بالاست، دانشمندان به دنبال یافتن روشی نوین و گزینه های جایگزین برای کاهش هزنیه ها هستند.

بطری های همیشه در دسترس غذا

10غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

شعار کمپانی تولید کننده بطری های غذای همراه، Soylent این است: «غذا برای رهایی شما». برای کسانی که مشغله فراوانی داشته اما برایشان مهم است که غذای سالم صرف کنند، این بسته بندی های قابل حمل گزینه های بسیار مناسبی خواهند بود.

پودر پروتئین برای داشتن خواب راحت

10غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

بی خوابی و بد خوابی یکی از بدترین دردهای دنیا به شمار می رود که روی زندگی عادی افراد نیز تاثیرات منفی فراوانی دارد. به همین خاطر، کمپانی پروتئین خواب، نوعی پودر پروتئین حاوی ۸ گرم پروتئین گیاهی و دیگر مواد مغذی تولید کرده که با حل کردن آن در آب و نوشیدنش، بدن آرام و ریلکس شده و می تواند خواب راحتی برای فرد به دنبال داشته باشد.

پنیرهایی که در مقابل چشمان شما آب می شوند

10غذای عجیب که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند

راکلت نوعی غذای خوشمزه سوئیسی است که از محبوبیت جهانی برخوردار است. جذابیت این غذا در این است که در زمان سرو، پنیر درون بشقاب شما آب می شود. برای این منظور از کاردک های داغ بهره می گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      وااای حبابببببب منم موخوام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج