۵۳۷۵۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یوزهای ایرانی به دنبال شکار دوم

تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران بعد از برد با ارزش مقابل کاستاریکا امروز در دومین نبرد خود به مصاف زامبیا می‌رود.

شهروند: تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران بعد از برد با ارزش مقابل کاستاریکا امروز در دومین نبرد خود به مصاف زامبیا می‌رود. پیروزی در این دیدار برای ستاره‌های جوان ایرانی دور از دسترس نیست و می‌تواند راه صعود آنها را تا اندازه زیادی همراه کند.

رقیب ترسناک آفریقایی

شاید اسم زامبیا چندان ترسناک نباشد و ته دل ستاره‌های کم‌سن و‌سال ایران را خالی نکند اما نباید قدرت این تیم را دست‌کم گرفت. زامبیا قهرمان آفریقا و صدرنشین فعلی گروه است که توانسته با اقتدار به جام‌جهانی صعود کند. ایران در اولین دیدار خود شگفتی‌ساز ظاهر شد و درحالی‌که کسی امید به موفقیت این تیم نداشت، کاستاریکا را شکست داد و بعد از ٤٠‌سال در جام‌جهانی موفق به گلزنی شد. زامبیا هم مثل ایران شگفتی بزرگی را آفرید و توانست پرتغال قهرمان دو دوره این مسابقات را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کند و صدرنشین گروه شود. با این حساب دست کم گرفتن تیم آفریقایی منطقی به نظر نمی‌رسد و امیرحسین پیروانی و دستیارانش حتماً در روزهای اخیر برای مهار این تیم قدرتمند چاره جویی کرده‌اند.

رویای صعود

برنده مصاف ایران و زامبیا می‌تواند منجر به مشخص شدن چهره نخستین تیم صعود‌کننده از این گروه شود چون تیم پیروز این دیدار صعود خود را قطعی خواهد کرد. با توجه به صعود دو تیم از هر گروه به صورت مستقیم و صعود ۴ تیم برتر سوم گروه‌های شش گانه، شانس این دو تیم با یک تساوی هم افزایش خواهد یافت. این‌در حالی است که پیش از این تنها تیم اول هر گروه شانس صعود داشت. در صورتی که این اتفاق رخ دهد و صعود ایران مسجل شود، جوانان فوتبال کشورمان دست به افتخارآفرینی بزرگی زده‌اند که در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه بوده است.

حال خوب ستاره‌ها

عملکرد بازیکنان ایران در نیمه اول بازی با کاستاریکا نشان داد که آنها به دلیل نداشتن تجربه بین‌المللی ممکن است اسیر استرس و بی تجربگی شوند. با این حال این استرس مدیریت شد تا با شکست کاستاریکا، بازیکنان ایرانی اعتماد به نفس لازم را برای ادامه بازی‌ها داشته باشند. حالا بازیکنان امیرحسین پیروانی با انگیزه و روحیه بالاتر در دومین تقابل خود به میدان می‌روند تا بتوانند با یک پیروزی با ارزش صعودشان را به مرحله یک هشتم نهایی مسجل کنند. دیدار ایران و زامبیا ساعت ٣٠: ١٢ امروز برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج