۵۳۷۵۹
۴ نظر
۵۰۳۹
۴ نظر
۵۰۳۹
پ

بهترین استفاده از کمد دیواری (۱)

با ایده هایی که در پایین برایتان نام برده ایم، می توانید در کمترین جا بیشترین وسایل را به بهترین شکل انبار کنید.

بهترین استفاده از کمد دیواری (1)






برترین ها: با ایده هایی که در پایین برایتان نام برده ایم، می توانید در کمترین جا بیشترین وسایل را به بهترین شکل انبار کنید.

بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۱. در کمد

پشت در کمد، جاکفشی دیواری آویزان کنید و همه کفش ها و وسایل کوچک از جمله، کمربند، گردنبند، روسری و ... را داخل آنها جای دهید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۲. دو ردیف رگال

تقریبا همه کمدهای دیواری، برای آویزان کردن لباس فقط یک ردیف رگال در بالا دارند. برای استفاده بهتر از فضای کمد می توانید یک رگال دیگر را نیز در بخش پایینی کمد نصب کنید و شلوار و تی شرت های کوتاه را از آن آویزان کنید. رگال بالایی را نیز برای لباس های بلند تر اختصاص دهید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۳. باکس پلاستیکی

جاکفشی های پشت‌دری اصولا فضای کمی دارند و برای کفش های بزرگ، پاشنه دار، چکمه و ... چندان مناسب نیستند. برای مرتب نگه داشتن این کفش ها داخل کمد دیواری، می توانید از باکس های پلاستیکی کمک بگیرید. به این ترتیب دیگر کفش ها نامرتب کف کمد نمی مانند و هر کدام باکسی جداگانه دارند تا تمیز و مرتب بمانند.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۴. استفاده از ارتفاع

کمدهایی که طبقه های در بالا دارند چون دور از دسترس هستند شاید خیلی استفاده نشوند اما می توانید با یک نردبان کوچک تاشو این مشکل را برطرف و از آن بالاها هم به سادگی پایین، استفاده کنید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۵. جمع و جور کردن

طبقه های داخل کمد برای قرار دادن شلوار جین و پلیور بسیار مناسب هستند. البته برای اینکه ظاهر کمد نیز همیشه مرتب و تمیز باشد بهتر است از باکس هایی استفاده کنید که دیواره های کناری بلند و دیواره جلویی کوتاه دارند. شلوار و پلیوورها را تا کنید و مرتب و زیبا داخل این باکس ها روی طبقات کمد قرار دهید. اگر درِ جلویی آن تاشو باشد بهتر است زیرا اگر شلواری که در پایین قرار دارد را بخواهید، می توانید به راحتی آن را پیدا کنید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۶. استفاده از لامپ

بدون هزینه اضافه برای سیم کشی می توانید لامپی داخل کمد خود کار بگذارید. برای این منظور باید از چراغ های باتری‌خور دیواری استفاده کنید که با باز شدن در کمد روشن می شوند.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۷. نوسازی کمد

در بیشتر اتاق خواب ها کمدهای دیواری با عمق حدود نیم متر وجود دارد. برای اینکه استفاده مفیدی از این فضا داشته باشید می توانید از دراورهای چوبی، محفظه های پلاستیکی، رگال، سطل های پارچه ای و ... داخل آن استفاده کنید. با کمک انواع باکس و جعبه و کشو می توانید همه وسایل را در همین فضای کم به طور بسیار مرتب بچینید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۸. استفاده از همه فضا

در یک طرف، باکس های نگهدارنده کفش و وسایل تزئینی و یک جفت رگال قرار دارد. دراور و جاکفشی چوبی در وسط و در باکس ها و طبقه های دیگر را در کنار هم بچینید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۹. باز هم در کمد

پشت در کمد علاوه بر جاکفشی می توانید یک میله نصب کنید و لباس های بلند را از آن آویزان کنید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۱۰. برچسب زدن به جعبه ها

باکس های پارچه ای که همه یک شکل هستند را می توانید با زدن برچسبی روی آنها از هم تفکیک کنید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۱۱. سازمان دهی وسایل جانبی

کیف های کوچک پول را می توانید در نگهدارنده دستمال کاغذی و زیورآلات خود را در جعبه یا بشقاب های تزئینی زیبا نگهدارید. این وسایل را نیز می توانید روی دراور چوبی که داخل کمد دیواری قرار داده اید، بگذارید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۱۲. دراور چوبی

میزهای کشودار خانگی بهترین گزینه ها برای قرار دادن داخل کمد هستند زیرا علاوه بر اینکه جای زیادی دارند و می توان انواع لباس و دیگر وسایل را داخل کشوی آنها جا داد، زیبا و مرتب نیز هستند و وقتی کمد باز می شود با یک منظره به هم ریخته و نامرتب روبه رو نمی شویم.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۱۳. بخش های مختلف کمد

کمددیواری را به بخش های مختلف تقسیم کنید. بخشی از آن را به آویزان کردن لباس ها اختصاص دهید. بخش دیگر را با قرار دادن سبد ها و باکس های دیگر پر کنید و وسایل مختلف را داخل آنها سازمان دهی کنید. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم برای قرار دادن کفش ها علاوه بر جاکفشی های دیواری، می توانید از باکس های پلاستیکی نیز استفاده کنید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۱۴. جای اختصاصی برای شلوارها

برای قرار دادن شلوارها داخل کمد می توانید از رگال های کوتاه چرخدار استفاده کنید. اگر از این رگال ها پیدا نکردید می توانید خودتان هم یکی از آنها را سفارش بدهید تا بسازند یا در قسمت پایین کمد یک رگال به دیوار نصب کنید تا شلوارها را روی آن آویزان کنید.


بهترین استفاده از کمد دیواری (1)

۱۵. مکانی برای لباس های تاشده

با استفاده از جداکننده های عمودی محل های باریکی برای قرار دادن لباس های تاشده تهیه کنید. این کار برای دسته بندی و انبار کردن لباس های فصل های متفاوت مناسب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوق العاده بود.

    • استار

      البته اولش كه ذوق داريم اينقدر مرتبه‌هاي بعدش ديگه خر با بارش گم ميشه تو همه ريز ريز بودن‌ها!

    • azadeh

      kheyli khoob bood ,merci

    • رها

      سلام
      همه ی کمد ها مثل این ها نیست و من نمی توانم برای کمدم این همه خرج کنم . و البته کمد های منزل ما یک طبقه وسط کل کمد سر تاسری داره یعنی کمد به دو قسمت تقسیم میشه یکی پایین و یکی بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج