۵۳۷۶۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ابطال انتخابات شورای شهر بوشهر صحت ندارد

فرماندار بوشهر گفت: مطالب منتشر شده درمورد ابطال انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهر در شبکه های اجتماعی، صحت ندارد و دروغ است.

خبرگزاری ایرنا: فرماندار بوشهر گفت: مطالب منتشر شده درمورد ابطال انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهر در شبکه های اجتماعی، صحت ندارد و دروغ است.

عباس جمشیدی افزود: براساس ماده ۷۱ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، کسانی که نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض و شکایتی دارند می توانند تا امروز (۳/۳/۹۶) با ارائه مستندات شکایت خود را برای رسیدگی ارائه دهند.
وی در تشریح چگونگی رسیدگی به شکایت ها نیز اظهار کرد: طبق ماده ۷۱ به استناد ماده (۵۲) قانون، هیأتهای اجرایی موظف هستند از تاریخ اعلام نهایی صلاحیت داوطلبان تا ۲ روز پس از اعلام نتیجه اخذ رأی انتخابات، ‌شکایت رسیده را بپذیرند و در مدت پنج روز به آنها رسیدگی کنند.
جمشیدی بیان کرد: براین اساس چنانچه در مهلت یاد شده شکایتی از حوزه انتخابیه به هیات اجرایی شهرستان و بخش برسد، هیات های یاد شده موظف هستند در مدت پنج روز پس از دریافت هر شکایت در جلسه مشترک با هیات نظارت شهرستان و بخش به آن شکایت رسیدگی و مراتب را صورت جلسه کنند.
‌وی یادآور شد: شکایت هایی قابل طرح و بررسی هستند که نام و نام خانوادگی، نام پدر، آدرس محل کار یا سکونت شاکی که هویت وی را آشکار می‌ کند، دارا باشند وهیات اجرایی نیز پس از پایان مهلت دریافت و رسیدگی به شکایات چنانچه هیچ گونه شکایتی از انتخابات دریافت نشود، مراتب وصول‌ نشدن شکایت را نیزصورت جلسه می کنند.
فرماندار بوشهر ادامه داد : ما نیز براساس وظیفه اداری و تکلیف به مردم قول و اطمینان می دهیم با دقت همه شکایت ها را رسیدگی و آمادگی لازم برای بازشماری و بررسی مجدد شمارش و تجمیع مجدد آرا را داریم و نتیجه رسیدگی را به آنها گزارش می کنیم.

جمشدی گفت: به مردم این شهرستان اطمینان خاطر می دهیم که فرزندان شما در هیات اجرایی پاسدار آرای شما هستند و در اجرای قانون لحظه ای درنگ و مسامحه نخواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج