جاباما
۵۳۷۹۲۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

چرا سریال لطیفی به رمضان نرسید؟

مدیر گروه فیلم و سریال سازمان اوج ضمن تایید عدم پخش سریال سر دلبران در ماه مبارک رمضان، گفت: از ابتدا بنا داشتیم که سریال سر دلبران را با توجه به تناسب محتوایی آن با ماه مبارک رمضان در این ایام روی آنتن داشته باشیم ولی برخی موضوعات باعث شد که از این تصمیم منصرف شویم.

خبرگزاری ایسنا: مدیر گروه فیلم و سریال سازمان اوج ضمن تایید عدم پخش سریال سر دلبران در ماه مبارک رمضان، گفت: از ابتدا بنا داشتیم که سریال سر دلبران را با توجه به تناسب محتوایی آن با ماه مبارک رمضان در این ایام روی آنتن داشته باشیم ولی برخی موضوعات باعث شد که از این تصمیم منصرف شویم.
حبیب الله والی‌نژاد گفت: شاید اگر می خواستیم با سرعت به کار ادامه دهیم میتوانستیم سریال را به ماه مبارک رمضان برسانیم ولی حقیقت این است که اگر با این شکل به کار ادامه می دادیم بی شک از کیفیت کار کاسته می شد و این موضوع نه برای سازمان اوج قابل پذیرش است و نه برای سازمان صدا و سیما.

والی‌نژاد ادامه داد: گروه تولید سریال حدود دو ماه است که در شهر یزد مشغول تولید سریال هستند و انصافا با تمام وجود برای این کار تلاش می کنند، حتی مدتی است که ما ضبط دو گروهه را تجربه می کنیم و این نشان از زحمت گروه تولید دارد. همین موضوع هم ما را بر این عدم پخش عجولانه کار مصر می کند، چرا که در صورت عجله در تولید کار قطعا کیفیت سریال آسیب می بینند و زحمات شبانه روزی گروه تولید دچار آسیب می شود.

مدیر گروه فیلم و سریال سازمان اوج تصریح کرد: تمام تلاش دوستان ما این بود که کار با کیفیت بالا و فراغ بال به پخش در ماه مبارک برسد ولی خصوصیات کار مانند ضبط کامل در شهر یزد، تعدد بازیگران، سکانس های پرجمعیت متعدد و سکانس هایی که برداشت آن ها با دقت نظر کارگردان کار روبرو می شود باعث شد تا روند تولید سریال به پخش در ماه مبارک رمضان نرسد. لذا طی مذاکراتی که با دوستان معاونت سیما داشتیم، هر دو طرف بر این نکته تاکید داشتند که کیفیت بالای کار بر سرعت در پخش ارجحیت دارد. و به همین جهت تصمیم بر آن شد که از پخش سریال در ماه مبارک رمضان منصرف شویم. اما بهرحال دوستان ما با جدیت مشغول هستند و انشالله بزودی سریال سر دلبران روی آنتن سیمای ملی خواهد رفت.

والی نژاد در پایان افزود: با توجه به اینکه سریال از کنداکتور ماه مبارک رمضان خارج شده طبیعتا سایر جزئیات مربوط به پخش سریال مانند شبکه و ساعت پخش در زمان مقتضی خود و با هماهنگی با معاونت سیما مقرر خواهد شد.

سریال سر دلبران به نویسندگی حسین حسنی، تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدحسین لطیفی، جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج است که با محوریت موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی روایتگر قصه‌ای با محوریت مسجد در یک محله سنتی است.

سایر عوامل تولید عبارتند از:

بازیگران: برزو ارجمند، محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، متین سادات ستوده، جعفر دهقان، بهار ارجمند، حسام حسنی، کامران تفتی، نگار عابدی، فرخ نعمتی، جهانبخش سلطانی، شهین تسلیمی، شهرام عبدلی، رابعه مدنی، رضا توکلی، محمد الهی، مختار سائقی، افسانه کمالی، فاطمه شکری، نصرت میر عظیمی و...

تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی، کارگردان: محمدحسین لطیفی، نویسندگان: حسین حسنی، رضا خمسه، مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، دستیار کارگردان: امیرعباس لطیفی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، مدیر تدارکات: کاظم نامنی، تدوین: خشایار موحدیان، مدیر برنامه‌ریزی: پیام حنفی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، صداگذار: بابک شکیبا، امین شریفی، آهنگساز: کارن همایون‌فر، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج