جاباما
۵۳۸۱۱۲
۲ نظر
۵۰۲۷
۲ نظر
۵۰۲۷
پ

قاتل: از زندان خسته‌ام، اعدامم کنید

خیاط جوان که به‌اتهام قتل زن برادرش در یک مشاجره خونین به قصاص محکوم شده بود به‌دلیل ناتوانی خانواده مقتول در پرداخت تفاضل دیه، پس از ۴ سال بلا‌تکلیفی از قضات شعبه دوم دادگاه کیفری خواست او را از برزخ مرگ و زندگی نجات دهند.

روزنامه ایران: خیاط جوان که به‌اتهام قتل زن برادرش در یک مشاجره خونین به قصاص محکوم شده بود به‌دلیل ناتوانی خانواده مقتول در پرداخت تفاضل دیه، پس از ۴ سال بلا‌تکلیفی از قضات شعبه دوم دادگاه کیفری خواست او را از برزخ مرگ و زندگی نجات دهند.
۷ خرداد سال ۹۲ زن جوانی به‌نام «صغری» ۲۷ ساله در جریان مشاجره خانوادگی با ضربه چاقوی برادر شوهرش در شهرری به قتل رسید و ضارب در همان زمان دستگیر شد و به اتهامش اعتراف کرد.
محسن ۲۸ ساله که پس از تکمیل تحقیقات پرونده در همان سال در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شده بود پس‌از ۴ سال بلاتکلیفی در زندان و ناتوانی خانواده مقتول در پرداخت تفاضل دیه از قضات شعبه دوم دادگاه کیفری خواست به وضعیتش رسیدگی کنند. این دادگاه برای رسیدگی به درخواست متهم صبح دیروز به ریاست قاضی محسن‌زالی و با حضور قاضی اسلامی- مستشار دادگاه- آغاز شد.
در این جلسه متهم جوان در برابر دادرسان ایستاد و گفت: «در این ۴ سال روزها و شب‌هایم با کابوس اعدام گذشته و از شما می‌خواهم اعدامم کنید یا مرا از این برزخ نجات دهید. چون کسی را ندارم که پیگیر گرفتن رضایت از اولیای دم باشد.»
این متهم درباره چگونگی وقوع این جنایت نیز گفت: «چند ماهی بود که برای کار خیاطی از شهرستان به منزل برادرم که در تهران زندگی می‌کند، آمده بودم. پس از چند روز احساس کردم زن برادرم کم محلی می‌کند و به خاطر همین موضوع با هم مشاجره کردیم. در جریان مشاجره در حالی که بشدت عصبانی بودم نمی‌دانم چه شد که با چاقوی آشپزخانه به زن برادرم هجوم بردم و او را کشتم و الان بشدت پشیمان هستم. من خودم را برای اعدام آماده کرده‌ام و امروز نمی‌خواهم مرا آزاد کنید، من مستحق مرگ هستم اما هرچه زودتر دستور بدهید تا حکم اعدام من اجرا شود تا از کابوس‌های شبانه‌ام نجات پیدا کنم.»

قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات قاتل وارد شور شدند تا درباره سرنوشت اوتصمیم بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خواهشا وقتی ی خبر رو میزارید نتیجه اونم بزارید ک آخرش چی میشه مخصوصا تو خبرای مربوط به حوادث
      الان این چی شد آخرش؟
      و اون خبر مربوط به اون پسر ک توبه نامه شو فرستاده بود به قضات

    • فری آذر سیماب

      زده یه زن جوان و که زن برادرش هم بوده کشته حالا داره فیلم بازی میکنه که اعدامش نکنن آزاد بشه » صبر کن مهر زندانت خشک بشه بعد برای قانون نازکن تو حالا حالا ها باید زندان بمونی زجر بکشی بعد اعدام که راحت یه زن جوان و نکشی »

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج