۵۳۸۸۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال بدون امید در امارات

امید ابراهیمی به بازی برگشت با العین هم نمی‌رسد. بدترین خبری که این روزها می‌تواند منصوریان را بیش از گذشته نگران کند نرسیدن امید به بازی با العین است که به نظر می‌رسد باید خودش را برای شنیدین چنین خبری آماده کند.

ایران ورزشی: امید ابراهیمی به بازی برگشت با العین هم نمی‌رسد. بدترین خبری که این روزها می‌تواند منصوریان را بیش از گذشته نگران کند نرسیدن امید به بازی با العین است که به نظر می‌رسد باید خودش را برای شنیدین چنین خبری آماده کند. البته روز گذشته ابراهیمی به تمرینات استقلال بازگشت. امید با بازگشت به تمرین استقلال مورد استقبال کادرفنی این تیم قرار گرفت. این بازیکن بعد از مدتی دوری از تمرینات به کمپ حجازی آمد که در این بین محمد خرمگاه و علیرضا منصوریان استقبال گرمی از او کرده و برای هافبک تیم خود آرزوی موفقیت کردند اما حتی این حضور هم نمی‌تواند سرمربی استقلال را برای بازگشت او امیدوار کند. به نظر می‌رسد شرایط هافبک دفاعی استقلال بدتر از آن چیزی است که منصوریان تصور می‌کرد و این موضوع را هم پزشکان استقلال به گوش او رساندند.

درست زمانی که منصوریان به هافبک دفاعی‌های تیمش نیاز داشت یکی رفت جام جهانی و دیگری هم مصدوم شد تا او از اندوخته‌هایش روی نیمکت استفاده کند. شاید اگر در این میان رابسون را هم از خط دفاع استقلال بگیرند منصوریان باید دودستی مثل همان زمانی که فرشید اسماعیلی از بازی اخراج شد، برسرخود بکوبد. آنچه در بازی رفت خودنمایی می‌کرد دفاع از هم گسیخته استقلال بود که به راحتی در مقابل حملات حریف از هم باز می‌شد.

منصوریان خوش شانس بود که در بازی رفت برادران عبدالرحمان روز خوب خود را سپری نکردند و از طرفی هم العین آن تیم همیشگی نبود، به این موارد باید پنالتی خوش موقعی که داور برای استقلالی‌ها گرفت را نیز اضافه کرد تا روز خوب آقای سرمربی در جلوی چشم صد هزار تماشاگر کامل شود. استقلال یک شانس دیگر هم آورد.

گل نخوردن در بازی خانگی خیال سرمربی این تیم را برای دور برگشت راحت کرد اما منصوریان برای بازی برگشت دغدغه‌های خاص خود را خواهد داشت، در بازی که تازه ۱۲ شب شروع می‌شود و تا نیمه‌های شب هم ادامه دارد باید دلواپس هافبکی باشد که دو امید (امید نورافکن، امید ابراهیمی ) را در اختیار ندارد.

با اینکه امید ابراهیمی از روز پنج‌شنبه به تمرینات برگشت اما آزمایش‌های پزشکی این بازیکن چندان امیدوارکننده نیست و اگر استقلالی‌ها خیلی شانس بیاورند امید 10 دقیقه‌ بتواند به میدان برود.

منصوریان برای بازی برگشت هم باید دوباره از فرشید باقری و مجید حسینی به عنوان هافبک‌های دفاعی استفاده کند. استقلال با توجه به اینکه در بازی رفت برنده میدان بود و اجازه هم نداد که این تیم اماراتی در تهران گل بزند خیالش تا حدود زیادی از این بابت راحت است و اگر یک گل بزند به مراتب شرایطش بهتر هم می‌شود و منصوریان می‌تواند در ساعت‌های اولیه روز سه‌شنبه سرود پیروزی را در امارات بخواند اما در قبال این خوش اقبالی که در تهران آورد دو هافبک دفاعی خود را به همراه فرشید اسماعیلی ندارد و غیبت این سه بازیکن در بازی برگشت حتمی است.

نکته دیگری که می‌تواند نگرانی‌های منصوریان را زیادتر کند کارت زردی است که فرشید باقری در بازی رفت گرفته است و همین نکته می‌تواند کار را برای این بازیکن و استقلالی‌ها سخت کند.

خیلی‌ها با پیروزی استقلال در بازی رفت این تصور را دارند که این تیم ۸۰ درصد راه صعود را پیموده است اما بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال در این ارتباط حرف خوبی زده و گفته که من چنین تصوری ندارم و می‌گویم درصد کمی از راه موفقیت را طی کردیم و برای بازی برگشت باید هوشیار باشیم.

العین چندین سال پی درپی از مرحله یک هشتم صعود کرده است و نمی‌خواهد این بار توسط نماینده ایرانی از گردونه رقابت‌ها کنار برود و برای رسیدن به هدفش از تمام داشته‌های خود برای رسیدن به مقصد استفاده می‌کند. استقلال هم با توجه به چنین شرایط سختی باید حواسش را در امارات جمع کند.

البته با توجه به اینکه گفته می‌شود احتمال رسیدن امید ابراهیمی به بازی با العین کم است اما بازهم دکتر نوروزی برای اینکه خیال کادرفنی را راحت کند قرار است از امید ابراهیمی آزمایش پزشکی بگیرد و نظر نهایی‌اش را بدهد.

پیش بینی پزشکان نرسیدن امید به بازی است اما باز هم نظر نهایی را فعلا نداده‌اند. دیگر نگرانی که می‌توانست منصوریان را در برزخ جدیدی برای بازی با العین قرار دهد پارگی کشاله مهدی رحمتی بود که کاملا این خبر تکذیب شد اما به گفته شاهدان تمرین استقلال این روزها کاپیتان استقلال با درد به کار خود ادامه می‌دهد و این مساله هم می‌تواند باعث نگرانی باشد.

کلین شیت‌های رحمتی در بازی‌های استقلال یکی از امیدواری‌های منصوریان بود اما شاید هم این درد کشاله او را در بازی برگشت آزار دهد و کاپیتان استقلال نتواند بازی همیشگی خود را انجام دهد. خلاصه اینکه استقلال با کلکسیونی از مشکلات و نگرانی‌ها عازم امارات می‌شود و امیدوار به صعود به مرحله بعدی است.

اگر این اتفاق بیفتد سرمربی جوان استقلال با خوش اقبالی وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود و برای فصل آتی تیمش را برای کسب عنوان قهرمانی می‌بندد.

استقلال در ماراتن ۹۰ دقیقه‌ای برابر العین به آنچه که در این سال‌های آخر نتوانسته دست پیدا کند، می‌اندیشد و راه سختی را برای رسیدن به خط پایان این مسابقه دارد. اگر خوش شانسی‌های بازی رفت این بار هم شامل تیم منصوریان شود با دست پر از امارات باز خواهد گشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج