۵۳۹۴۰۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

براتی: تاج به عهد خود وفادار ماند

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: در تدوین مقررات انضباطی و همچنین سایر مقررات، کاملا مستقل اقدام می‌کنیم و این موضوع راساًَ توسط این کمیته و بدون مداخله سایر بخشها در حال انجام و پیگیری است.

وبسایت نود: رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: در تدوین مقررات انضباطی و همچنین سایر مقررات، کاملا مستقل اقدام می‌کنیم و این موضوع راساًَ توسط این کمیته و بدون مداخله سایر بخشها در حال انجام و پیگیری است.

احمدرضا براتی در خصوص آیین‌نامه جدید کمیته انضباطی اظهار داشت: این کمیته در تدوین مقررات انضباطی و همچنین سایر مقررات، کاملا مستقل اقدام می‌کند و این موضوع راساًَ توسط این کمیته و بدون مداخله سایر بخشها در حال انجام و پیگیری است و می‌توان گفت که کار تمام شده است.

وی افزود هریک از بخش‌ها یا ارکان فدراسیون دارای وظایف و اختیارات تخصصی خود هستند و امر تدوین مقررات ماهوی، اختصاص به این کمیته دارد و ما در کمیته تدوین مقررات با حمایت هیات رئیسه محترم و شخص رئیس فدراسیون آن را مستقلاً و بدون مداخله هیچکس به اتمام رسانده‌ایم. البته اگر احساس کنیم که در هر موضوعی نیاز به مشورت داریم بدون هیچ تعصبی این کار را انجام خواهیم داد و این با مداخله یا پذیرش مداخله فرق دارد.

براتی گفت:‌ آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون در جلسه تودیع و معارفه اینجانب بر رعایت انصاف و بی‌طرفی و استقلال در تدوین مقررات تأکید داشتند و تا امروز هم بر این عهد خود باقی مانده‌اند.

وی در خصوص جزئیات قابل انتشار این مقررات گفت: بطور حتم تغییرات عمده و زیادی انجام شده است ولی انتشار مفاد آن قبل از تصویب، منطقاَ کار درستی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج