۵۴۰۰۲۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

شکنجه وحشیانه زندانیان بحرینی با کابل برق

شیخ میثم السلمان از شکنجه وحشیانه بوسیله کابلهای برق، شوک الکتریکی و برهنه کردن و تجاوز جنسی و فحاشی نسبت به اعتقادات و باور‌ها زندانیان در بحرین خبر داد.

خبرگزاری مهر: شیخ «میثم السلمان» یکی از روحانیون برجسته بحرین و مسئول بخش آزادی‌های دینی در سازمان دیده بان حقوق بشر این کشور از برخی جنایات آل خلیفه علیه زندانیان پرده برداشت.

در همین راستا شیخ میثم السلمان اعلام کرد که شکنجه وحشیانه بوسیله کابلهای برق، شوک الکتریکی و برهنه کردن و تجاوز جنسی و فحاشی نسبت به اعتقادات و باور‌ها زندانیان در بحرین در دستور کار عناصر رژیم آل خلیفه قرار دارد.

این در حالی است که رژیم آل خلیفه روز جمعه نیز پیکر ۳ تن از شهدای بحرینی به نام‌های «محمد الساری»، «محمد زین الدین» و «محمد العکریرا» را در مقبره المحرق و پیکر دو شهید دیگر به نام‌های «احمد العصفور» و «محمد حمدان» را در مقبره الماحوز بدون برگزاری مراسم تشییع وغسل و کفن دفن کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها وحشی هستند اخه چرا باید با زندانیها این گونه رفتار وحشیانه داشته باشند یعنی تمام مردم دنیا چشم روی هم گذاشته اند کسی فریاد وزجر انها را نمیبنید مثلا مسلمان هستند اسلام را هم اینها خراب کردند یکی بفریاد اینها برسد بخدا من که از انها نیستم وهم خون وهم وطن من نیستن دلم از این خبرها اشوب میشود پس سازمان ملل وانهایکه دم انسانیت میزنند مگر وجدان ندارند که جلوی این بر برهای کافر را بگیرد اینها خود فروش هستند ان ترامپ دیوانه که رقص شمشیر میکند بعد هم میگوید من برای ازادی وصلح تلاش میکنم حتما مست بوده لعنت خدا بر این کافران وشیاطین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج