۵۴۰۲۱۳
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

طلافروش متعرض به زنان، محاکمه شد

مردی که متهم است با معرفی خود به‌عنوان طلافروش اعتماد زنان جوان را جلب و به آنها تعرض می‌کرد و اموالشان را به سرقت می‌برد، محاکمه شد.

روزنامه شرق: مردی که متهم است با معرفی خود به‌عنوان طلافروش اعتماد زنان جوان را جلب و به آنها تعرض می‌کرد و اموالشان را به سرقت می‌برد، محاکمه شد.
رسیدگی به این پرونده اوایل سال ٩٥ در پی شکایت زنی که مدعی شد یک راننده به او تعرض کرده است و اموالش را به سرقت برده، در دستور کار پلیس قرار گرفت. این زن که فرانک نام دارد، به مأموران گفت: من به‌عنوان مسافر سوار ماشین این مرد شدم و او به من گفت که طلافروش است و ادعا کرد از من خوشش آمده و به من محبت کرد؛ سپس من را به منطقه‌ای خلوت برد و به زور مورد تعرض قرار داد و از من فیلم گرفت و هرچه داشتم با خودش برد. بعد از این شکایت، پنج زن دیگر نیز به مأموران مراجعه کردند و مدعی شدند از سوی مرد راننده‌ای که خود را طلافروش معرفی کرده ‌است، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و اموالشان به سرقت رفته ‌است. مدتی بعد مأموران با نشانه‌هایی که شاکیان داده‌ بودند، مرد راننده را شناسایی و بازداشت کردند. این مرد به سرقت اموال زنان اعتراف کرد اما گفت تعرض کار او نبوده ‌است و شاکیان دروغ می‌گویند.
به‌این‌ترتیب با توجه به شکایت این شش زن و سایر مدارک موجود در پرونده کیفرخواستی علیه این مرد صادر و به شعبه هشت دادگاه کیفری به ریاست قاضی اصغرزاده ارسال و روز گذشته جلسه رسیدگی به آن با حضور سه نفر از شاکیان تشکیل شد. ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد سپس شاکیان در جایگاه حاضر شدند و شکایت خود را مطرح کردند. یکی از شاکیان گفت: مدتی بود از همسرم جدا شده بودم و برای ادامه تحصیل به مدرسه بزرگسالان می‌رفتم. یک روز در راه مدرسه به‌عنوان مسافر سوار ماشین پراید متهم شدم. او خود را طلافروش معرفی کرد و شماره من را گرفت و گفت طلاهای کهنه را با طلای نو تعویض می‌کند. بعد از مدتی با من تماس گرفت و ابراز علاقه کرد. ابتدا باور نکردم تا اینکه یک روز یک سرویس طلا به ارزش ١٦‌ میلیون تومان به من داد و گفت این را برایم نگه‌ دار. با این کار اعتماد من را به خود جلب کرد؛ برای همین با او وارد رابطه شدم.
مدتی پس از آن به من پیشنهاد ازدواج داد و به بهانه اینکه می‌خواهد من را در امامزاده به مادرش نشان دهد، سوار ماشین کرد و در میان راه در خودرو به من تعرض کرد؛ من هم چون او به من قول ازدواج داده بود، شکایت نکردم تا اینکه یک روز با هم به مانتوفروشی رفتیم. زمانی که از اتاق پرو بیرون آمدم، متوجه شدم او آنجا را ترک کرده و کیف و لوازم من را نیز به سرقت برده ‌است.
سپس یکی دیگر از شاکیان در جایگاه ایستاد و با نشان‌دادن متهم گفت: این مرد من را به‌عنوان مسافر سوار خودرویش کرد و در میان راه به بهانه اینکه حالش بد است؛ به من گفت برایش آب‌معدنی بخرم و همان زمان پایش را روی گاز گذاشت و کیفم را که داخل ماشین بود به سرقت برد.
شاکی سوم نیز به قضات گفت: این مرد که خود را به من طلافروش معرفی کرده بود و ابراز علاقه می‌کرد، به بهانه اینکه در امامزاده من را به مادرش نشان دهد، سوار ماشینم کرد و با دادن آب‌میوه مسموم من را بیهوش و به من تعرض کرد.

سپس نوبت به متهم رسید؛ او در مقابل قضات ایستاد و گفت: زن‌ها دروغ می‌گویند و با یکدیگر تبانی کرده‌‌اند تا من را متهم نشان دهند و من هرگز با آنها ارتباطی نداشتم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و این مرد را به ٢٢ سال حبس و ٩٩ ضربه شلاق محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه دروغ میگن فقط تو راست میگی
      آخه تو چه ... هستی که در موردت تبانی کنن ؟

    • میم ال

      مگه تجاوز حکمش اعدام نیست؟ :

    • حجت

      چه زن های احمقی
      به من قول ازدواج داد و به من تجاوز کرد برای همین شکایت نکردم
      حماقت تا کجا

    • طوطی

      خسته شدیم بس که خوندیم زنا و دخترا ی ایرانی چقدرساده و راحت گول حرف های یه عده شیطان صفت رو میخورن ،بهشون تجاوز میشه !!!

    • بدون نام

      باعرض معذرت یک ضرب المثلی است که ازقدیم میگویند; کرم ازخوددرخت است وقتی خانمهاباین سادگی وراحتی تن بارتباط یک باره بایک شخص نامحرم که فقط خودرا طلافروش عنوان ننوده داده حکایت ازطمع وحرص خانمهاست والا چرا یک زن ایرانی به یک شخص نامحرم اینقدراطمینان نماید،فقطزرق وبرق طلا والسلام

    • بدون نام

      چه زن های صاف و ساده ای هر روز در دام مردان شیطان صفت میفتند، من یه جعبه دستمال کاغذی بدین منظور کنار دستمه موقع خواندن این خبرها.

    • بدون نام

      من یک زنم ، این جور زنها که ظرف چند دقیقه با یک نفر قاطی میشن و دل به دل هم میدن حقشن .در ضمین اونها بیشتر به خاطر مال از دست رفته شاکی هستن نه به خاطر حیث خودشان
      چرا اگر به آبرور و متانت خود فکر میکردن سر از نا کجا اباد در میآوردن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج