۵۴۴۹۱۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

عبور روزانه ۱۵۰ پرواز قطری از آسمان ایران

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور از احتمال افزایش عبور روزانه ۱۵۰ پرواز قطری از آسمان ایران خبر داد و گفت: احتمال اینکه هواپیمایی قطر، پروازهای خود به آفریقا را کنسل کند، وجود دارد.

خبرگزاری ایلنا: عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور از احتمال افزایش عبور روزانه ۱۵۰ پرواز قطری از آسمان ایران خبر داد و گفت: احتمال اینکه هواپیمایی قطر، پروازهای خود به آفریقا را کنسل کند، وجود دارد.

ابراهیم مرادی، با بیان اینکه پیش از این هم مسیر عبوری هواپیماهای قطر برای مقاصد اروپا و آتلانتیک شمالی از آسمان ایران بوده، اظهار داشت: پروازهای قطری به مقصد کشورهای آفریقایی اگر بخواهد از آسمان ایران انجام شود چیزی حدود یک الی یک و نیم ساعت به زمان پرواز اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: با این حال پیش بینی می‌کنیم که با توجه به شرایط جدید کشور قطر و محدود شدن مسیرهای عبوری هواپیماهای قطری و انتقال بخشی از پروازهای قطر به آسمان ایران، روزانه انجام چیزی حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ پرواز قطری از آسمان ایران افزایش می یابد. البته این افزایش پروازهای قطری از آسمان ایران بستگی به سیاست‌های سازمان هواپیمایی قطر دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: امکان دارد قطر ترجیح دهد پروازهای شمال آفریقای خود را کنسل کند. البته پرواز بلیت‌های فروخته شده انجام خواهد شد اما ممکن است سیاست قطر این باشد که برای مدتی پرواز به سمت آفریقا را برقرار نکند .

مرادی گفت: البته حالت دیگری که وجود دارد این است که مسیر عبوری از آسمان بحرین برای ایرلاین‌هایی مانند بریتیش ایرویز به سمت قطر باز است و هواپیمایی قطر می‌تواند از این ایرلاین‌ها برای جابجایی مسافران خود به سمت مقاصدی از جمله آفریقا استفاده کند.

وی تاکید کرد: همانطور که گفته شد مسیر عبوری هواپیماهای قطر برای مقاصد اروپا و آتلانتیک از آسمان ایران پیش از این هم باز بوده و قطر می‌تواند همچنان از این مسیر استفاده کند.

مرادی تاکید کرد: در حال حاضر درباره تمام این موارد در حال مذاکره با قطر هستیم اما پیش بینی امروز این است که با توجه به شرایط جدید قطر، روزانه چیزی حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ پرواز به پروازهای عبوری قطری‌ها از آسمان ایران اضافه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از آسمان ایران می گذرن عوارض میدن یاعوارض میگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ قانونا باید عوارض بدن ولی اینکه عوارض و میدن یا نه اون بحثش جداست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج