اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۶۱۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هکرهای خبرگزاری قطر شناسایی شدند

وزارت کشور قطر براساس تحقیقات اولیه اعلام کرد که منابع هک‌کردن سایت خبرگزاری دولتی این کشور و صفحه‌های وابسته به این منابع در شبکه‌های اجتماعی در اینترنت شناسایی شده است.

خبرگزاری تسنیم: وزارت کشور قطر براساس تحقیقات اولیه اعلام کرد که منابع هک‌کردن سایت خبرگزاری دولتی این کشور و صفحه‌های وابسته به این منابع در شبکه‌های اجتماعی در اینترنت شناسایی شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، وزارت کشور قطر در بیانیه خود آورده است: تیم تحقیقات دریافت که در عملیات هک کردن سایت خبرگزاری قطر از فناوری‌های بسیار پیشرفته و شیوه‌های ابتکاری با سوء استفاده از یک حفره الکترونی در این سایت استفاده شده است.

این بیانیه افزود: تیم تحقیقات توانست منابعی را که از طریق آن اقدام به هک شده است، شناسایی کند و هم‌اکنون کار جمع‌آوری دلایل و مدارک الکترونی به‌منظور پیگرد قانونی و قضایی عاملان این جرم در جریان است.

وزارت کشور قطر گفت: همه نتایج تحقیقات در کنفرانس مطبوعاتی وزارت کشور به‌محض پایان کامل عملیات تیم تحقیقات ارایه خواهد شد.

این بیانیه افزود: همکاری ثمربخش با دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) و آژانس ملی مبارزه با جرایم انگلیس (NCA) به این نتایج منجر شد.

همزمان سفارت قطر در روسیه نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هیچ یک از مسئولان قطری اطلاعاتی منتشر نکرده اند که حکایت از دست داشتن هکرهای روس در هک کردن سایت خبرگزاری دولتی قطر داشته باشد.

شبکه تلویزیونی "سی.ان.ان" آمریکا پیشتر گفته بود که هکرهای روس در هک کردن این سایت دست داشته اند.

در این بیانیه آمده است: قطر در برهه اخیر با حملات سایبری پردامنه ای روبرو است. اطلاعات درباره دست داشتن هکرهای روس در هک کردن سایت خبرگزاری قطر که شبکه تلویزیونی "سی.ان.ان" آن را نقل کرد، از سوی هیچ منبع قطری رسمی اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج