۵۴۶۴۰۴
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

عقده‌گشایی سیاسی پس از حملات اخیر تهران

یک نماینده مجلس معتقد است تروریست‌ها به دنبال رعب و وحشت در میان مردم بودند که نتوانستند به هدف خود برسند.

نامه نیوز نوشت: یک نماینده مجلس معتقد است تروریست‌ها به دنبال رعب و وحشت در میان مردم بودند که نتوانستند به هدف خود برسند.

سهیلا جلودار زاده، در واکنش به حملات تروریستی روز چهارشنبه تهران گفت: این برای نخستین بار نیست که مردم ایران با حملات کور تروریستی مواجه می شوند، مردم ایران از این بابت نگرانی ندارد.

وی با بیان اینکه بحمدالله جامعه ایرانی رشد کرده است و به واسطه تکنولوژی مردم در اولین لحظات وقوع حادثه در جریان قرار گرفتند، گفت: مردم ایران برخورد عاقلانه و منطقی با حوادث تروریستی اخیر تهران داشتند.

جلودارزاده با اشاره به اینکه این حوادث رعب و وحشتی در میان نمایندگان مجلس ایجاد نکرد تاکید کرد: عوامل داعش با مطرح کردن این شعار که ما آمده ایم که بمانیم تها به دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان مردم است.

این نماینده مجلس با بررسی حوادث تهران با تحولات اخیر منطقه ، گفت: ترامپ میخواهد این باور را ایجاد کند که توانسته تاثیرگذار باشد و استارت فروپاشی جامعه و نظام ایران را بزند و در اغاز این مسیر موفق و موثر بوده است، اما ترامپ باید بداند که مردم ایران خودشان درباره سرنوشت کشور تصمیم می گیرند و نیازی به قیم ندارند.

وی تاکید کرد: ملت ایران در سیستم زنده ای از نظام اسلامی قرار گرفته است که نشان داده است هر تغییر و اصلاحی که بخواهد خودش انجام می دهد.

وی درباره برخی عقده گشایی های سیاسی پس از حوادث تروریستی تهران نیز گفت: ورشکسته های سیاسی در عقده گشایی های خود موفق نیستند چرا که عقلانی رفتار نمی کنند و نفعی برای آنها ندارد، چرا که عامه مردم در جهت وحدت و یکپارچگی حرکت می کنند و نظر خود را دارند و مردم نظرخود را در انتخابات ابراز کردند و نیازی به این اقدامات ندارند.

جلودارزاده گفت:کسانی که اکنون به عقده گشایی پرداخته اند اگر قدرت دارند امنیت کشور را اکنون حفظ کنند، سستی برخی نیروها بوده که این اتفاقات افتاد و خانه ملت و امنیت مردم به خطر افتاد.

وی افزود: چرا در شرایطی که اگر کسی یک وبلاگ کوچک راه مینداخت همین افراد تا حد مرگ با سازنده وبلاگ برخورد می کردند، الان هم که چیزی تغییر نکرده است و بودجه های نظامی سرجایش است، پس چرا شاهد این مسائل بودیم؟ مرتبط کردن این اتفاقات با انتخابات کار درستی نیست.

جلودار زاده گفت: همه نیروهای سیاسی مخالف در مجلس در روز حادثه یکسان برخورد کردند و هم جلسه علنی را حفظ کردند و هم اعلام کردند که با هرگونه تعارضی مقابله می کنند.

نماینده تهران در مجلس گفت: یک عده اجیر شده و مزدور هستند که این عقده گشایی های سیاسی را مطرح می کنند تا وحدت را برهم بزنند که نتیجه نمی گیرند، اما اینکه ایرادات درونی خود را مطرح کنیم تا قوی تر شویم، این موضوع ایرادی ندارد و عقلانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      خانم نماینده نباید حرف دشمن شادکن بزند.
      کسی ورشکست نشده.. نماینده باید در جهت اتحاد ملت حرف بزند ..نه خودش عقده گشایی کند..
      حرف هایمان را دشمنان رصد می کنند

    • بدون نام

      درود بردکترروحانی

    • بدون نام

      خانم نماینده الان وقت این حرفها نیست.شما حرفهای تفرقه انگیز میزنی و به سود دشمن ملت ایران. الان وقت اتحاد هست.چرا صحبتهای میزنی به سود دشمن باشد.؟

    • سعید

      دورد بر شرفتان شیر زن ایرانی. ننگ بر کسانیکه خود را مرد میدانند و برای گذران زندگی نکبت بارشان به خفت و خواری و نان نوکری خوردن روی نهادن

    • بدون نام

      شکست خوردگان سیاسی هم صحبت ترامپ و سعودی ها شدند، غافل از آنکه با این نوع عملکرد وضعیتشان بدتر میشه.. درود بر جلودارشان، زنده باد ایران

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره در حالی که وهابی های کثیف و خونخوار و جنایتکار اقدام به ریختن خون هموطنان بی گناه ما کرده اند برخی از دلواپسان انگار که خوشحال باشند از این اقدام جنایتکارانه !!!! شروع به حمله و تخریب دولت و نهادهای امنیتی کشور کردند و ظاهرا قصد دارند عقده شکست های متوالی در انتخابات را اینگونه خالی کنند

    • بدون نام

      جناب بی نام ۱۲:۵۳
      مطمئنی دلواپسان نهاد امنیتی رو تخریب میکنن؟!!!!
      من سرهنگ نیستم،یادت هست این جمله رو کی گفته؟؟؟
      بقیه جمله ها رو چطور یادت هست؟؟به خاطر دوتا رای چه حرفا که نزدن

    • بدون نام

      اونهایی که تا دیروز برای کسب 4 تا رای تمام سیستم امنیتی کشور از سپاه تا مدافعان حرم تا شهر های موشکی و حتی نوشته های روی موشک را تخریب میکردند حالا به اشتباه خودشون پی بردند و فهمیدند که امنیت بالاترین نعمت است و باید قدردان این نیروها باشیم و به توان داخلی تکیه کنیم نه آمریکا

    • سعید

      خانم نماینده به نظرم شما با این تفکر بهتره برین تو آشپزخونه ظرفهاتون رو بشورین وگرنه با این تزاتون تا چند روز دیگر مملکت رو بهم میریزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج