۵۴۶۶۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کنایه تند سینا عشوری به مدیران سابق تراکتور

هافبک تیم تراکتورسازی اعلام کرد اطلاعی از وضعیتش برای فصل آینده ندارد.

ورزش سه: هافبک تیم تراکتورسازی اعلام کرد اطلاعی از وضعیتش برای فصل آینده ندارد.

وضعیت سینا عشوری برای لیگ هفدهم فوتبال با تراکتورسازی هنوز مشخص نیست. او که در نیم فصل سال گذشته نامش از لیست تراکتورسازی خارج شد،‌ احتمالا نمی‌تواند برای این تیم در فصل بعد بازی کند. با این حال مسئولان فدراسیون برای حل مشکل عشوری از فیفا استعلام گرفته‌اند و منتظر پاسخ فدراسیون جهانی هستند.

عشوری درباره وضعیتش اظهار داشت: «من هم مثل شما منتظر هستم. نمی‌دانم مسئولان تیم چه کار کردند. اجازه دهید در این مورد چیزی نگویم تا خللی در کار مدیران تیم به وجود نیاید. پرونده در جریان است و اگر بشود می‌توانم با همان قرارداد قبلی به کارم ادامه دهم. به هر حال آنچه من می‌دانم بازیکن تراکتورسازی هستم و در این مدت هم پولم را گرفتم.»

وی ادامه داد: «واقعیت این است که از روند کار اطلاعی ندارم. من با سردار آجرلو صحبت کردم و آنها می‌خواهند من بمانم. خودم هم دوست دارم در تراکتورسازی بمانم. از این رو به احترام تراکتور و هوادارانش دو، سه روز دیگر صبر می‌کنم ولی اگر نشد باید به فکر تیم دیگری باشم. فعلا منتظر تراکتور هستم. ببینم چه کاری می‌کنند و می‌توانم دوباره به این تیم برگردم یا خیر. اگر نشد من هم باید به فکر آینده خود و خانواده‌ام باشم و به تیم دیگری بروم.»

عشوری با کنایه به مدیران سابق تراکتورسازی بیان کرد: «دلم می‌خواهد فدراسیون به خاطر تراکتور و بقیه تیم‌های ایرانی با فیفا رایزنی‌هایی را انجام دهد تا تیم‌های ما به این شکل محروم نشوند. بالاخره این فوتبال بارها به خاطر این قبیل تصمیمات صدمه دیده است.اسم نمی آورم ولی من با مدیر نابلد کار کردم و می‌دانم چه خبر است. امیدوارم در باشگاه‌های بزرگ مثل تراکتورسازی، مدیرانی فعالیت کنند که کارشان را بلد باشند. من از مدیرعامل کنونی باشگاه راضی هستم. پول مرا به‌موقع پرداخت کرده است. درست مثل بقیه بازیکنان به من پول داده و همیشه گفته است تو بازیکن این تیم هستی. به همین خاطر می‌گویم مدیرانی باید روی کار بیایند که به ورزش و فوتبال ما کمک کنند.»

هافبک تراکتورسازی همچنین گفت: «دقیقا همین‌طور است. در همین مورد که برای تراکتور به وجود آمد امید عالیشاه و احمد نورالهی تیم خود را رها کردند و به تراکتور آمدند اما مجبور شدند یک فصل بیرون بمانند. آنها چوب بی‌دقتی یک نفر را خوردند. باشگاه تراکتور هم علاوه بر پولی که به بازیکنان داد مجبور شده است تا الان دو، سه میلیارد پول بابت این خسارت‌ها پرداخت کند. این‌ها همه نتیجه نابلدی یک نفر است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج