۵۴۶۸۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اکرمی: وقت تقسیم‌ بندی‌ها نیست، متحد باشید

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در روزنامه آرمان نوشت: حادثه روز چهارشنبه و حضور تروریست‌ها در حرم‌امام‌خمینی(ره) و خانه ملت، بسیار حزن‌انگیز و ناراحت‌کننده بود و قلب ایرانیان را جریحه‌دار کرد. این حادثه تروریستی را باید مهم تلقی و پس از آن تلاش کرد که این حملات تروریستی به فرصت تبدیل شود.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در روزنامه آرمان نوشت: حادثه روز چهارشنبه و حضور تروریست‌ها در حرم‌امام‌خمینی(ره) و خانه ملت، بسیار حزن‌انگیز و ناراحت‌کننده بود و قلب ایرانیان را جریحه‌دار کرد. این حادثه تروریستی را باید مهم تلقی و پس از آن تلاش کرد که این حملات تروریستی به فرصت تبدیل شود.
در دل این حادثه تروریستی باید دشمنان داخلی و خارجی خود را بیشتر و بهتر شناخت و به یافتن نقاط آسیب‌پذیر استکبار جهانی و همچنین مزدوران آنها پرداخت و حادثه تروریستی روز چهارشنبه هم باید در همین محدوده مورد بررسی قرار گیرد. از سوی دیگر، نباید فراموش شود که این حملات تروریستی نشان داد جمهوری اسلامی ایران آن‌چنان به استبداد جهانی، مزدوران آنان و همچنین ارتجاع عرب ضربه وارد کرده است که آنها به این نتیجه خام و سطحی رسیده‌اند که وقتی در میدان جنگ نمی‌توانند با اندیشه‌های انقلاب اسلامی مقابله کنند، حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) را در دستور کار قرار دهند.
تصمیمات آنها ناشی از آن است که در نهایت ضعف و خواری قرار دارند و با استفاده از این ترقه‌بازی می‌خواهند خود را نشان دهند. حادثه چهارشنبه مجلس و حرم امام (ره) فرصتی شد تا به بازبینی تاریخ پرداخته شود؛ در تاریخ آمده است که خوارج در مقابل امیرالمومنین (ع) ایستادند و اکنون نیز خوارج این دوره در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. استکبار جهانی اکنون همان سناریوی خوارج را در قالب برنامه‌های مختلف ازجمله با گمراه کردن تعدادی از جوانان بی‌اطلاع و ناآگاه در قبال انقلاب اسلامی در پیش گرفته است.
در چنین شرایطی باید با دقت به بررسی زمینه‌های چرایی وقوع حادثه تروریستی روز چهارشنبه پرداخت و به ملت اعلام کرد حرکت‌های خوارجی این‌چنین تداوم خواهند داشت، بنابراین باید همیشه آماده و هوشیار بود. نگارنده بر این اعتقاد است که باید از حادثه تروریستی روز چهارشنبه به‌عنوان یک فرصت برای بررسی و پرداختن بیشتر به مسائل کشور ازجمله بیکاری، اعتیاد، رونق اقتصادی... بهره گرفته شود و همچنین باید از این حادثه تروریستی در راستای تقویت اتحاد و انسجام داخلی استفاده کرد.
حادثه روز چهارشنبه باید منجر به تاکید بیشتر بر استقلال کشور و همدلی‌ها شود و نباید به جای تلاش برای اتحاد ملت، در مسیر انشقاق حرکت کرد. تبدیل ملت به دو بخش موافق و مخالف امر بسیار نکوهیده‌ای است، بنابراین نباید فریب خورد و به تحلیل‌های سطحی و ساده که هدف آن ایجاد دوقطبی در کشور است، توجه کرد.
همچنین گره زدن حملات تروریستی به انتخابات باشکوه ۲۹ اردیبهشت جایز و دارای معنا نیست، چنان‌که گویی افرادی تمایل ندارند چشم‌ها و گوش‌های خود را باز کنند. نمی‌توان منکر اختلاف سلیقه‌های سیاسی در کشور بود، اما باید با شناخت دوست و دشمن در مسیر منافع ملی حرکت کرد، نه اینکه اختلافات خود را تعمیق بخشید و جامعه را تقسیم‌بندی کرد. گرچه اختلاف‌نظر امری طبیعی است، اما باید در مسیر درست و در چارچوب اصول انقلاب اسلامی باشد، نه از خارج آن، چرا که تبعات ناگواری برای کشور دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج