۵۴۹۵۵۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

نقطه ضعف و پاشنه آشیل آسایش اتومبیل خود را رفع نمایید

آثار رشد فناوری و تکنولوژی را امروزه دیگر نه تنها در محصولات پیچیده و بزرگ همچون هواپیماها که در تمامی بخش های زندگی می توان شاهد بود، از یخچال های هوشمند تا گوشی های تلفن همراه همگی با رشد تکنولوژی قابلیت هایی بسیار بیشتر از کارکرد اولیه خود پیدا کرده اند.کفپوش های ۳بعدی سانا را می توان یکی ازهمین نشانه های رشد تکنولوژی برای بالابردن آسایش درخودرو دانست.

نقطه ضعف و پاشنه آشیل آسایش اتومبیل خود را رفع نمایید

آثار رشد فناوری و تکنولوژی را امروزه دیگر نه تنها در محصولات پیچیده و بزرگ همچون هواپیماها که در تمامی بخش های زندگی می توان شاهد بود، از یخچال های هوشمند تا گوشی های تلفن همراه همگی با رشد تکنولوژی قابلیت هایی بسیار بیشتر از کارکرد اولیه خود پیدا کرده اند.کفپوش های 3بعدی سانا را میتوان یکی ازهمین نشانه های رشد تکنولوژی برای بالابردن آسایش درخودرو دانست.

یکی از نمونه های بارز رشد فناوری را میتوان در اتومبیل و خودروهای سواری مشاهده نمود، اتومبیل هایی که امروز ساعت بسیاری از وقت خود را دران میگذرانیم، دیگر تنها وسیله یی برای جابجایی بحساب نمیاید، دانشمندان و محققان شرکتها و تولید کنندگان گوناگون هرروز میکوشند تا وسیله یی دیگر را با اتومبیل این جز جدایی ناپذیر زندگی پیوند داده یا وضعیت موجود انرا ارتقا دهند، از مسیریاب های سخنگوی اتومبیل برای راهنمایی درمسیر و رهایی از ترافیک گرفته تا قابلیت ارتباط خودرو با تلفن همراه و امکان مکالمه وحتی خواندن پیامها هنگام رانندگی بدون نیاز ب گوشی را میتوان نمونه یی ازین تلاش ها دانست که همگی برای بالابردن سطح کیفیت زندگی و آرامش درخودرو صورت می پذیرد.

نقطه ضعف و پاشنه آشیل آسایش اتومبیل خود را رفع نمایید

یکی از بخش هایی که پیش ازین دست کم در ایران به آن چندان توجه نمی شد، کفپوش یا همان کفپایی خودرو می باشد، بطوری که کفپوش را می توان پاشنه آشیل و نقطه ضعف حتی برای بهترین و گران قیمت ترین اتومبیل ها برشمرد که آرامش را از مصرف کنندگان گرفته و مشکلات بسیاری را برایشان ایجاد میکند، کارخانه های خودرو سازی اصولا کفپوش های انواع اتومبیل را بدون در نظر گرفتن پلت فرم های متفاوت خودرو به یک شکل تولید میکنند، بطوری که تنها رویه یی پلاستیکی برروی موکت کف خودرو قرار می گیرد.
بدون توجه به اینکه این هم شکلی مشکلات بسیاری همچون سرخردن و جمع شدگی زیرپای سرنشینان، کثیف شدن موکت کف خودرو و زحمات بعدی جهت تمیز کردن کف خودرو را بدنبال خواهد داشت.

نقطه ضعف و پاشنه آشیل آسایش اتومبیل خود را رفع نمایید

مهندس امید کریمی که سال ها از فعالان اقتصادی موفق ایران بود، شرکت ثنا تجهیز غرب را در سال ۹۰ برای رفع این مشکل بنیان نهاد،طی بررسی های اولیه او دریافت که شرکت wheather tech امریکا بعنوان بزرگترین و بهترین برند کفپوش های اختصاصی (۳بعدی) در جهان شناخته می شود.
فاصله زیاد کیفیت محصول آمریکایی با دیگر برندهای تولید کننده کفپوش ۳بعدی اتومبیل درجهان از یک سو و محدودیت تجارت با آمریکا از سوی دیگر، این جوان ایرانی را برآن داشت تا خود باجمع آوری تیمی از متخصصین و محققان کشور عزیزمان گام به عرصه تولیدی درخور نام ایران بزرگ گذارد.
امروز مفتخریم پس از سال ها تلاش با تکیه بر دانش ایرانی و بهره گیری از مهندسی معکوس ،کفپوش های ۳بعدی سانا ساخته شده در شرکت ثنا تجهیز غرب را باکیفیت برند اول جهان، به شما هموطنان عزیز عرضه می داریم.


نقطه ضعف و پاشنه آشیل آسایش اتومبیل خود را رفع نمایید

درکنار بهره گیری از خط تولیدی مطابق با آخرین تکنولوژی روز جهان از ویژگی های بارز محصولات سانا که ما را امروز به یکی از بهترین های تولیدکنندگان این محصول درجهان تبدیل کرده مواد اولیه با کیفیتی است که همگی از بهترین پلیمرهای ایران و جهان می باشد.
ساخت و طراحی دستگاه اسکن 3بعدی جهت نقشه برداری دقیق از پلت فرم خودرو که جز تکنولوژی های های-تک (hi -tech) بحساب می آید گرچه هزینه و وقت زیادی را برای شرکت بدنبال داشت، اما امکان تولید هرنوع کفپوش با دقت و ظرافت فوق العاده بالا را برای ما به ارمغان آورد، بطوری که امروز سانا قادر به تولید کفپوش انواع اتومبیل ها از هر برند خودرو سازی در کوتاهترین زمان گردیده.


نقطه ضعف و پاشنه آشیل آسایش اتومبیل خود را رفع نمایید


ما اینک برای خودروهای خاص و گران قیمتی که به تعداد محدود (حتی کمتر از 1000دستگاه) وارد کشور شده اند نیز امکان تولید کفپوش اختصاصی را دارا هستیم، شایان ذکرست درحال حاضر برخی از این کلوپ های اتومبیل لوکس، خود با شرکت سانا تماس گرفته و درخواست سفارش برای اعضا و دارندگان این اتومبیل را داشته اند.
شرکت سانا درحال حاضر کفپوش ۳بعدی برای ۶۳ مدل خودرو متفاوت از ۱۸ کارخانه اتومبیل سازی را تولید نموده، و ۵ خودرو دیگر نیز در خط تولید و طراحی میباشد که طی ماههای آینده به بازار عرضه میگردد.

نقطه ضعف و پاشنه آشیل آسایش اتومبیل خود را رفع نمایید

شما عزیزان می توانید جهت آشنایی بیشتر و مشاهده اتومبیلهای تحت پوشش ما به آدرس سایت www.sana۳d.com مراجعه نمایید.

گرچه محصولات سانا دربسیاری از فروشگاه های لوازم جانبی خودرو در سراسر کشور عرضه گشته و قابل دسترسی ست، اما امکان سفارش مستقیم محصول از کارخانه، به ۳ روش زیر هم اینک برای شما فراهم می باشد:
۱.خرید اینترنتی از آدرس سایت www.sana3d.com ، که ۵% تخفیف برای عزیزانی که ازسایت محصول را سفارش می دهند درنظر گرفته شده است.
۲. ارسال پیامک : کافی ست نوع خودرو خود را با یک پیامک به شماره 10002838 ارسال نموده تا کارشناسان ما جهت اخذ سفارش در کوتاه ترین زمان با شما تماس گیرند.
۳.خرید تلفنی: از هرکجای ایران می توانید با شماره 02146800346 تماس گرفته و ضمن دریافت توضیحات تکمیلی نسبت به سفارش محصول اقدام نمایید.

مدیرروابط عمومی سانا: بهمن پناهی نیکو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج