۵۵۰۱۶۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جشن سینمای ایران، دیگر دبیر نخواهد داشت

دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این‌که تورج منصوری دبیر نوزدهمین جشن سینمای ایران خواهد بود.

آی سینما: دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این‌که تورج منصوری دبیر نوزدهمین جشن سینمای ایران خواهد بود. منصوری در گفت‌وگو با آی سینما این خبر را اشتباه می‌داند و توضیح می‌دهد که او در واقع دبیر شواری سیاست‌گذاری این جشن خواهد بود. به گفته‌ او، جشن در واقع دبیر ندارد و یک رئیس اجرایی خواهد داشت که در روزهای آینده اعلام می‌شود. همچنین احتمال این‌که کمال تبریزی مثل سال گذشته این مسئولیت را به عهده بگیرد بسیار کم است.


جشن سینمای ایران، دیگر دبیر نخواهد داشت

در خبری که دیروز کانال تلگرامی سینما منتشر کرد، اعلام شد تورج منصوری دبیر نوزدهمین جشن سینمای ایران خواهد بود و اطلاعات مختصری نیز درباره نحوه برگزاری این جشن داده شد. برای اطلاع بیشتر با منصوری تماس گرفتیم و صحت خبر را جویا شدیم که اطلاعات جالبی در این باره داد.

منصوری در گفت‌وگو با آی سینما در این‌باره گفت:‌ «این خبر اشتباه است یا در انتشار آن عجله شده است. خانه سینما تا شنبه آینده جزئیات این رویداد را اعلام خواهد کرد. من در واقع دبیر جشن خانه سینما نشده‌ام، من دبیر شورای سیاست‌گذاری این جشن هستم. روند برگزاری این جشن با سال‌های گذشته تفاوت خواهد داشت و تغییر می‌کند. قرار است طی سه سال آینده ما به نقطه‌ای برسیم که ساز و کار دائمی و منفکی از مسائل روزمره برخوردار باشیم و می‌خواهیم دبیرخانه‌ای مستقل و دائمی نیز برای این جشن تشکیل بدهیم.»

به گفته او این اولین شورایی است که برای برگزاری جشن سینمای ایران تشکیل می‌شود: «قرار است این شورا شبیه هیات رئیسه آکادمی باشد که در حال حاضر دبیری آن به عهده من گذاشته شده است. داوری، شمارش و صیانت از آرا، سیاست‌گذاری جشن و همه اموری که به روز ملی سینما و جشن خانه سینما مربوط می‌شود، زیر نظر این شورا انجام خواهد شد.»

او در ادامه توضیحاتش را این‌طور تکمیل کرد:‌ «برگزاری جشن یک رئیس خواهد داشت که در واقع رئیس اجرایی جشن خواهد بود و این اتفاقات با سرعت در حال انجام است.»

منصوری درباره این‌که کمال تبریزی بازهم مسئولیت برگزاری جشن را به عهده خواهد گرفت یا نه، این‌طور توضیح داد: «خیر به احتمال زیاد آقای تبریزی نخواهند بود، اما خانه سینما به زودی جزئیات برگزاری جشن را اعلام می‌کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج