اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۱۰۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اهداف مالی، پشت پرده تهدید رونالدو

در حالی که بیشتر رسانه‌ها درباره رفتن رونالدو از رئال مادرید گمانه‌زنی می‌کنند، هم‌تیمی‌های او باور دیگری درباره این جنجال دارند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه مارکای اسپانیا، خبر تصمیم رونالدو برای ترک رئال مادرید، به گوشه گوشه جهان رسیده که با توجه به جایگاه او و کارهایی که در دوران بازیگری‌اش انجام داده منطقی است. بمب خبری امروز و احتمالاً روزهای آینده اما موضوع بحثی است که میان هم‌تیمی‌های او شکل گرفته است.

آنها با اینکه این روزها در حال آماده کردن رخت‌های میهمانی خود برای شرکت در مراسم ازدواج دو هم‌تیمی‌های‌شان لوکاس واسکز و آلوارو موراتا هستند، به اندازه کافی وقت داشته‌اند تا درباره تصمیم رونالدو و پیامد‌های اتفاقاتی که برای او رخ داده است صحبت کنند. یکی از آن مسائل، تأثیر تصمیم رونالدو بر آینده آلوارو موراتا است که گفته می‌شود در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد. ظاهراً با وجود برنامه رونالدو برای ترک، این موضوع روی تصمیم موراتا برای رفتن به لیگ برتر تأثیر نگذاشته و این در حالی است که منچستریونایتد در صورت قطعی بودن جدایی رونالدو از رئال می‌‌‌تواند به مقصد بعدی این بازیکن پرتغالی تبدیل شود.

رونالدو در رختکن رئال مادرید از حداکثر احترام از سوی هم‌تیمی‌هایش برخوردار است و مدافعان زیادی دارد به طوری که کاپیتان سرخیو راموس در طول فصل اخیر، زمانی که هواداران، رونالدو را هو می‌کردند مجبور شد صدایش را بالا ببرد تا به همه نقشی که کاپیتان پرتغال در موفقیت‌های چند سال اخیر کهکشانی‌ها داشته را یادآوری کند.

آنها می‌دانند موفقیت‌های چند سال اخیرشان تا حد زیادی مدیون گل‌های و حضور تأثیرگذار رونالدو بوده و به همین دلیل فکر می‌کنند که او باید به کارش در رئال مادرید ادامه دهد و ناراحتی فعلی او هم نتیجه جنجالی است که شکایت دادستانی مادرید علیه او به اتهام کلاهبرداری مالیاتی است.

بازیکنان رئال مادرید اما بر این باورند که رونالدو به دنبال ارتقای شرایط قراردادش با رئال مادرید است و تهدید او برای ترک کهکشانی‌ها، به دور جدیدی از مذاکرات میان او و باشگاه منجر خواهد شد. به نظر بازیکنان رئال مادرید اگرچه جدایی په‌په - کسی که هموطن و دوست صمیمی رونالدو در رختکن بود - و جنجال اخیر درباره فرار مالیاتی، روی رونالدو تأثیر منفی گذاشته اما بحران شکل گرفته برای هم‌تیمی‌شان منجر به اوضاعی بهتر برای این بازیکن پرتغالی می‌شود زمانی که تهدیدش برای ترک مادرید باعث افزایش حقوقش شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج