۵۵۲۹۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ اکران فیلم ترسناک موسسه اعتباری ۵

جمعی از زنبورهای عسل که نام هاچ، مادرش و نیک و نیکو هم در میان اسامی آن‌ها مشاهده می‌شود، با امضای طوماری اعلام کردند؛ «دیگر هرگز عسل تولید نخواهند کرد!» آن‌ها دلیل این امر را رسیدن به یک بن بست فلسفی و تناقض هستی‌انگاری بيان کردند که در جوهره کارشان وجود داشته كه تا امروز از آن بی‌خبر بودند.

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

جمعی از زنبورهای عسل که نام هاچ، مادرش و نیک و نیکو هم در میان اسامی آن‌ها مشاهده می‌شود، با امضای طوماری اعلام کردند؛ «دیگر هرگز عسل تولید نخواهند کرد!» آن‌ها دلیل این امر را رسیدن به یک بن بست فلسفی و تناقض هستی‌انگاری بيان کردند که در جوهره کارشان وجود داشته كه تا امروز از آن بی‌خبر بودند. در بخش‌هایی از این طومار آمده است: «از وقتی یکی از زنبورهای کندوی ما که کمی کند ذهن است، روی یک گل مصنوعی روبه‌روی تلویزیون یکی از آدم‌ها نشست و محو تماشای برنامه ماه عسل شد، ما به این نتیجه رسیدیم يا این چیزی که هزاران سال است تولید می‌کنیم عسل نیست، یا آن چیزی‌که به اسم ماه عسل از تلویزیون شما آدم‌ها پخش می‌شود! از آن روز تا حالا هر وقت جلوی زنبور کند ذهن کندوی ما اسم عسل می‌آید؛ شروع می‌کند به شیون و واویلا و اشک ریختن و به صورتش خنج انداختن! ما تا حالا فکر می‌کردیم عسل به چیزهای شیرین، خوشمزه و خوشحال کننده گفته می‌شود... درست مثل صاحب کندوهای ما كه به همسرش می‌گوید: «هانی!» ولی امروز... تا روشن شدن این مساله فلسفی که: عسل چیست؟ اهالی کندوی ما نشسته‌اند دور هم و قصه زندگی‌شان را برای یکدیگر تعریف می‌کنند و اشک می‌ریزند... ببخشید... الان هم نوبت روایت قصه تلخ زندگی من و بابای عیاش و بی‌مسئولیتِ هاچ است... باید زودتر این متن را تمام کنم و بروم... پس با اجازه!»

فیلم سینمایی «موسسه اعتباری 5» توانست جایزه بهترین فیلم ترسناک سال را از آن خود کند! لازم به ذکر است که مجموعه فیلم‌های موسسه اعتباری که شماره یک آن، چهل سال پیش کلید خورد، در این سال‌ها از محبوب‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت در سینما بوده که توانسته فیلم‌های ترسناک کلاسیکی مثل جن‌گیر، طالع نحس و اره را به راحتی از میدان به در کند! بر اساس گزارش خبرنگار ما، فیلم موسسه اعتباری 5 درنخستين سانس نمایش خود، طوری بینندگان حاضر در سینما را ترساند که عده‌ای از آن‌ها راهی بیمارستان شدند!

موسسه اعتباری 5، داستان مردی است که همه زندگی‌اش را پول می‌کند و در یک موسسه بدون مجوز سرمایه گذاری می‌نماید اما یک شب، ناگهان روح یکی از سرمایه‌گذاران تازه درگذشته این موسسه، به اتاقش می‌آید و می‌گوید این موسسه ورشکست شده. مرد برای یافتن حقیقت، شبانه وارد یکی از شعب این موسسه می‌شود و با مشاهده ارقامی که بقیه مردم در این موسسه گذاشته‌اند و دیگر دست‌شان به آن‌ها نمی‌رسد، دچار حمله‌های عصبی شدید می‌شود و روحش به تسخیر موسسه اعتباری در می‌آید! کارشناسان پیش بینی می‌کنند احتمالا بزودی مشاهده این فیلم ترسناک فقط برای افراد بالای 65 سال مجاز اعلام می‌شود!

وزیر امور خارجه یکی از کشورهای عربی در حالی‌که رنگش شبیه گچ دیوار بود، در یک نشست خبری به همتای ایرانی خود پیغام داد که آن شیء ناشناسی که دیروز وارد مرزهای آبی ایران شده، توپ گلف یکی از شاهزاده‌های عربی بوده که بعد از چهل سال تمرین، هنوز طوری گلف بازی می‌کند که انگار دارد به چوب‌های بازی الک-دولک ضربه می‌زند! این مقام عربی در ادامه گفت: «کشتی تفریحی یکی از شاهزاده‌های ما نزدیک آب‌های سرزمین ایران می‌شود و متاسفانه ایشان طوری به توپ گلفش ضربه می‌زند که وارد مرز آبی ایران می‌شود... ما توپ‌مان را هم نمی‌خواهیم... می‌توانید پاره‌اش کنید!»

به گزارش خبرنگار ما، این شاهزاده عربی بلافاصله پس از افتادن توپش در آب‌های ایران، به صورت تلفنی، نزدیک به 30 میلیارد دلار از آمریکا سلاح خرید و به مسئول فروش اسلحه کاخ سفید هم گفت: «لطفا پیکی که سلاح‌ها رو میاره، کارتخوان سیار هم با خودش بیاره، پولش رو همین جا براتون کارت می‌کشیم!» لازم به ذکر است از چهل سال قبل که مواضع تروریست‌ها در سوریه مورد اصابت موشک‌های ایران قرار گرفت، بسیاری از شاهزاده‌های عربی ماست‌ها را کیسه کرده‌اند و در بیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس به جز ماست چکیده، ماست دیگری پیدا نمی‌شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج