۵۵۳۰۱۱
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

طنز؛ موز، خیار، سیب، پرویز، شهدخت و دیگران!

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار اعلام کرد: «فقط دو میوه در کشور گران است». يك مقام نه‌چندان آگاه در ادامه حرف وی افزود: «بقیه میوه‌ها را تره بار خودم دارد و آ‌ن‌ها را مجانی برای منزل می‌برم.» ایشان با اشاره به اینکه حالا آن دو مورد میوه....

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

منم جزو اون دو تام!

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار اعلام کرد: «فقط دو میوه در کشور گران است». يك مقام نه‌چندان آگاه در ادامه حرف وی افزود: «بقیه میوه‌ها را تره بار خودم دارد و آ‌ن‌ها را مجانی برای منزل می‌برم.» ایشان با اشاره به اینکه حالا آن دو مورد میوه هم آن‌قدرها گران نیست گفت: «این دو قلم میوه هم دیگه ۱۰ هزار تومن که بالاتر نیست. فوقش دو نفری برین خرید، بگین همون‌جا براتون قاچ کنه هرکی نصف‌شو ببره». اين مقام ناآگاه از اعلام اسم آن دو میوه سر باز زد و در حالی‌که آن‌ها را «م.خ» و «ک.پ» صدا می‌کرد، از خبرنگار پرسید: «آخه شما اول بگو چی می‌خوای، تا من بگم همون گرونه هست یا نه؟» خبرنگار به طور مثال به سیب و پرتقال اشاره کرد و ايشان گفت: «بله همین دوتان!» خبرنگار مجددا به کیوی و موز اشاره کرد و او باز گفت: «بله همین دوتان. حرف مرد یکیه».

پنچرگیری در ارتفاع ۲۲ هزارپایی

یک هواپیمای مسافربری چین با چاله هوایی برخورد کرد و ۱۰ مسافر زخمی شدند. اما مشکل اصلی اینجا بود که حادثه در سربالایی هوایی اتفاق افتاد و مسافران مجبور شدند برای خارج کردن هواپیما از چاله، آن‌را هل بدهند.

خلبان ژی‌پینگ در حالی که داشت زیر چرخ هواپیما مقوا می‌گذاشت به خبرنگار ما گفت: «متاسفانه چاله در مسیرهای زمینی، هوایی و دریایی چین رو به افزایش است و شهرداری‌های چین از شهرداری تهران الگوبرداری اشتباه می‌کنند». وقتی مسئولان چینی به شهرداران گفتند بروید ببینید تهران چطور مشکلات شهری را حل کرده، منظورشان این بود که چهار تا برج بفروشید خرج‌مان در بیاید، نه اینکه در راه‌ها چاله ایجاد کنید!

در این هنگام هواپیما از چاله هوایی خارج شد و مسافران سوار شدند و حرکت کردند. کل این قضیه که چطور در هوا همه این اتفاقات افتاد بر ما هم پوشیده است.

آفتابه گرفتن به اتاق برای تامین روشنایی

فیزیکدانان نور مایع تولید کردند. یعنی تکنولوژی در حدی پیشرفت کرده که شما می‌توانید نور منزل‌تان را با پارچ تامین کنید! یا مثلا بروید مغازه و بگویید «یه آفتابه نور کم مصرف بده». از کاربردهای دیگر این نور می‌توان به آب دادن درخت‌های بلوار کشاورز اشاره کرد که وقتی نور مایع بگیرند، دیگر نوک شاخه‌ها خودشان برق می‌زنند و نیازی به ریسه بستن نیست. یا مثلا چند تا لگن نور پر می‌کنید که اگر احیانا داخل حمام بودید و برق رفت، لگن‌ها را هم برای شست و شو و همزمان برای روشن کردن محیط حمام استفاده کنید.

ولی مهم‌ترین استفاده نور مایع برای مصرف کننده ایرانی، تفریحات سالم است. یعنی از این به بعد هموطنان می‌توانند با خودشان تفنگ آب پاش به استادیوم ببرند و آنجا همزمان روی صورت دروازه‌بان حریف آب بپاشند و لیزر هم بیندازند. این‌طوری اگرچه جریمه‌های فیفا برداشته نمی‌شود، ولی حداقل جریمه‌ها را دوتا یکی می‌کنیم و فایده‌اش از هزینه‌اش بیشتر می‌شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج